Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb de afgelopen week elke dag bromazolam genomen in verschillende doseringen, is het waarschijnlijk dat ik afkickverschijnselen zal ervaring als ik nu stop?"
"Kordie zei: Ik heb geen ervaring met bromo. Maar als je nu stopt val je vast niet om. En als je het kunt zelf afbouwen in stappen Klik om te vergroten... Ga morgen op vliegvakantie dus afbouwen gaat helaas niet lukken"
"Mijn penis doet pijn als k speed op heb, ik ga er vanuit dat dit vasoconstrictie is. Alsnog is mijn vraag of dit schadelijk kan zijn? En of ik even contact moet opnemen met de huisarts?"
"Een vriend van mij kwam met het toffe idee om MDMA ijsjes te maken. Dit doen door een volumetric solution te maken met mdma en hier vervolgens de ingrediënten van een ijsje aan toe te voegen en in een mal te gieten. En dan Hop⦠de vriezer in. Zou dit mogelijk zijn, en iemand die al ervaring heeft?"
"Neo-Shulginist zei: Dan moet je wel goed gaan rekenen om nog bij te houden hoeveel MDMA er precies in een ijsje zit. Klik om te vergroten... Studeer op het moment chemie, dus heb daar wel vertrouwen in!"
"Heb lorazepam van de dealer gekocht, zijn 3mg van lorus. Ze zitten netjes in een strip. Toch ben ik benieuwd of net als in America benzine vaak counterfeits zijn?"
"Persoonlijk slaap ik al moeilijk in, en is het na stimulanten gebruik nog een heel stuk moeilijkere tot onmogelijk. Meestal doe ik ademhalingsoefeningen tot ik in slaap val of tot ik mān bed uit wil in de ochtend. Nou heb ik vernomen dat benzos kunnen helpen met het in slaap vallen na stimulanten gebruik, ook gelezen dat dit niet aangeraden wordt. ben nou toch benieuwd na persoonlijke ervaringen en de voor en nadelen er van."
"Ik wil dag 1 2cb doen en dan de dag er op metocin. Kan dit? Of heb ik dan tolerantieā¦"
"Zou enorm zonde van de coke zijn"
"Ik heb nu ongeveer 24 uur geleden 15 gram Atlantis truffels gehaald, nou is het helaas niet mogelijk om deze in de koelkast te stoppen. Was van plan deze morgen rond 9 uur te nemen. Zullen ze dan nog werken, ze zijn nu nog vacuüm verpakt en in een donkere la weg gestopt."