Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang blijven magische truffels effectief buiten de koeling?

Hoelang blijven magische truffels effectief buiten de koeling?

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
Lookgamer1011Lid
01-01-2024, 00:00
Ik heb nu ongeveer 24 uur geleden 15 gram Atlantis truffels gehaald, nou is het helaas niet mogelijk om deze in de koelkast te stoppen. Was van plan deze morgen rond 9 uur te nemen. Zullen ze dan nog werken, ze zijn nu nog vacuüm verpakt en in een donkere la weg gestopt.
D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Deadwing
Lid
Lookgamer1011 zei:
Ik heb nu ongeveer 24 uur geleden 15 gram Atlantis truffels gehaald, nou is het helaas niet mogelijk om deze in de koelkast te stoppen. Was van plan deze morgen rond 9 uur te nemen. Zullen ze dan nog werken, ze zijn nu nog vacuüm verpakt en in een donkere la weg gestopt.
Klik om te vergroten...
Ik heb wel wat trip ervaring met truffels maar ben geen expert. Volgens mij kun je ze morgen probleemloos nemen. Omdat ze goed verpakt zijn en in donker zijn weggelegd.
M
MK-ULTRALid
Buiten de koeling voor 24 uur ga je niet merken in minder sterke trip. Als ik ze droog liggen ze een dag of 3 buiten de koeling en als ik ze later (gedroogd dus) neem zijn ze nog steeds sterk. Geniet van je trip!
L
Lookgamer1011Lid
MK-ULTRA zei:
Buiten de koeling voor 24 uur ga je niet merken in minder sterke trip. Als ik ze droog liggen ze een dag of 3 buiten de koeling en als ik ze later (gedroogd dus) neem zijn ze nog steeds sterk. Geniet van je trip!
Klik om te vergroten...
Heb er een erg leuke trip uit kunnen halen!
N
Neo-ShulginistLid
Lookgamer1011 zei:
Klik om te vergroten...
Dat zou wel moeten kunnen ja, zeker omdat het nu nog niet warm is. Het voornaamste probleem met paddenstoelen/truffels is dat die kunnen bederven. Ze worden dan vies slijmerig, of er kan een andere schimmel op groeien. Hoe snel dat gaat is afhankelijk van de temperatuur en de (lucht)vochtigheid. Maar truffels twee dagen buiten de koelkast bewaren met deze temperaturen zou denk ik wel moeten kunnen. Je merkt het vanzelf als de truffels niet meer eetbaar zijn. Dat zie/ruik/voel/proef je.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."