Heb lorazepam van de dealer gekocht, zijn 3mg van lorus. Ze zitten netjes in een strip. Toch ben ik benieuwd of net als in America benzine vaak counterfeits zijn?
#2
Voor zover ik weet bestaan er geen 3mg tabletten Lorazepam. En het is altijd een risico om strippen los te kopen.. Wij weten iig niet of t echte pilletjes zijn! 👍👍
#3
Speculeren over de kwaliteit van middelen is in strijd met de forumregels. Daar valt ook speculeren over de echtheid van ‘medicijnen’ onder. Ik sluit dit topic.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.