Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet Nicotine en Alcohol Wat ik wel wil doen is Paddo's en Lachgas"
"ts zei: Loenatik zei: koude caffeine Klik om te vergroten... mmz, ik ga zo de warme variant maar is proberen, schijnt goeie shit te zijn Klik om te vergroten... gast koude koffie lekker! trouwens, heb er teveel van gedronke nu fakin 4uur snachts en kan ni slape"
"Een vraagje voor de belgen hier. Wat zegt de belgische wetgeving over grinders? Vandaag een kutdag gehad op school (zoals elke dag op school) een leerkracht beweert dat ze mij heeft zien blowen en toen ik voorbij stapte zou ik nog de rook in haar gezicht hebben uitgeblazen, wat totaal bullshit is want ik had niks gesmoord op dat moment. Maar dus, ze hebben mij gefouilleerd, mij maakte het toch niet uit want ik had geen wiet bij. Maar ze hebben mijn grinder gevonden waar nog een kleine restjes poeder in zat (bij elkaar nog geen 100ste van een miligr. wiet). Schorsing en blablabla als gevolg. Maar doordat ik meerderjarig ben en dat kruimeltje wiet telt als bezit op school en dus ook als bezit tussen minderjarigen moet hij de politie verwittigen omdat dit strafbaar is. Kan dit wel? dat een grinder telt als bezit van drugs?"
"maandag moet ik terug op gesprek met ouders en politie erbij dus we zullen zien wat ze zeggen maar het zou echt belachelijk zijn als ze hier voor een klacht indienen. maar er zat zo weinig thc in dat het zelfs niet meetbaar is voor een weegschaal"
"DR. Sosa zei: lysergine25 zei: Kortrijk, Berchem, Wilrijk ... allemaal slechte joints ..... Klik om te vergroten... kom maar naar centrum wilrijk wij lere jou wel roke Klik om te vergroten... Late we een smokefest houde, kunne we zien waar de beste Jkes zen Rep Baarchem"
"oewps... kan niet op de namen komen van die schadelijke stoffen"
"Ik had gelezen dat er gewoon minder rotzooi inzit, maar erzit nogal in"
"Geen blaadjes meer of iets om te drinken zoeken (tegen droge mond) op een zondag, of ergens waar geen winkels zijn. Dat de helft van de porro is opgebrand door de wind Als je blowt op straat en je komt iemand bekend tege die het niet mag weten Of zonder wiet zitte, en niemand kan fixe. Wat nu met mij gebeurt... Op het einde van de joint, dat het begint te branden in je keel"
"ganja"
"ja heb ik ook al vaak gehad maar zou niet weten hoe een teertip ontstaat enigste logische reden dat ik kan bedenke is dat er een stukje tabak in de tip vastzit en al de teer begint op te hopen waardoor de tip verstopt graakt"