Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil graag naar zo'n praatgroep, gaat ook van de Jellinek uit. Iemand ervaring mee?"
"29......... Oldy he!"
"Ik ben sinds gisteravond bezig en 5 gr weg..... heb nog 1 lijntje en de paniek slaat toe. Ik wordt onrustig en loop tegen de muren op.Ik moet door de dip heen die echt als de hell aanvoelt. Spijt.... heel veel spijt. iedere keer die dip en zeg ik dat ik t nooit meer doe.... Wat is er eigenlijk nou zo lekker aan? Heb ik t echt nodig?Ik ben toch veel leuker zonder die zooi???? P.S iemand een tip tegen dat downe gevoel?"
"En zo werd het vanzelf weer zondag en ben ik weer als nieuw.... Een GHB'tje...... dat is zeker niet de oplossing wanneer je alleen bent!Dit moet je zo goed doseren, voor je het weet ga je out en slik ik mijn tongetje in, geen goede tip joh! Dat ik zwak ben?Ja natuurlijk! Zo zwak dat ik toegeef een probleem te hebben en om hulp te vragen! En tja 250 euri...... Dat vergeten we maar weer gauw en gelukkig kan ik het betalen en gebruikte ik niet dagelijks.Erg opbeurend antwoord trouwens!!! Bedankt! Naar mijn idee ben ik nu op een punt gekomen waarop ik besef waar ik in godsnaam mee bezig ben.Tenslotte voel ik me nu ook gelukkig, misschien nog wel gelukkiger. Ik stop met alle zooi en voor mij is er een nieuw leven begonnen!"