Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je neus het niet aankan waarom zou je verder blijven gebruiken? Verder zou ik zeggen goed fijnmalen, neusspoelen tussen je lijnen en goed uitkijken bij wie je je coke koopt"
"antwoord op vraag 1: het is een combinatie van beiden, maar de voornaamste reden waarom mensen wakker blijven op coke is omdat ze 'zin' hebben in meer... hoe meer je neemt in een korte tijd hoe 'strakker' je word. Dus antwoord op vraag 2: ja de tijd tussen 2 lijnen heeft invloed op je comedown en slapeloosheid, als je elk uur 1 lijn neemt zal je zonder problemen kunnen slapen. vraag 3: je gaat nog altijd fucked up zijn de dag erna maar hoe vroeger je stopt hoe beter... grtz"
"Albedo zei: Ik begrijp de gewichten en testresultaten nog steeds niet. Als de puurste (sulfaat) speed 73,4% is, dan is de rest het zout, dus 26,6%. Dan klopt de eerste testuitslag niet volgens mij, want er blijft maar 23% over, tenzij het geen sulfaatzout is maar een HCL zout. Dan is de puurheid hoger met max 78% en is het zout 22%. Dan zou het wel kunnen. Of maak ik een fout ergens? Klik om te vergroten... Waarom zou je max puurheid geen 78% kunnen zijn? Is perfect mogelijk."
"Fool zei: Wat voor zout zou je dan hebben? Amfetaminesulfaat is 73% amfetamine. Klik om te vergroten... Als je me kan vertellen waarom amfetaminesulfaat max 73% is weet je automatisch het antwoord op je vraag."
"Psychedelibee zei: Wat is dit nou weer voor niets zeggend antwoord. Amfetamine komt standaard in sulfaat vorm en kan als zodanig maximaal 73% zuiver zijn. Als amfetamine in hydrochloride vorm gemaakt zou worden zou het maximaal 78% zuiver kunnen zijn, maarja sulfaat is de standaard dus hydrochloride zien we in de praktijk niet. Voor de mensen die het interessant vinden, heb een tijdje terug een topic geschreven waarin ik uitleg waarom drugs een bepaalde maximale zuiverheid hebben en hoe je die zelf kunt berekenen: https://drugsforum.nl/threads/de-maximale-zuiverheid-van-drugs-berekenen.56480/ Klik om te vergroten... ik laat mensen liever zelf zoeken naar antwoorden. zo onthouden ze beter. Waarom jij uitlegt van drugs hun maximale zuiverheid... deze mannen zullen de berekeningen dan van jou geleerd hebben hahahahaha https://psychonautwiki.org/wiki/Substance_purification_guide"
"De Dunne zei: Tja... Een hele gram is sowieso al een belachelijke hoeveelheid en voor de eerste keer zeker. Het is nou eenmaal een bijwerking, minder speeksel. En hoe meer je neemt hoe meer de negatieve bijwerkingen gaan opspelen. Droge bek is daar 1 van. Het feit dat je adhd hebt zorgt dat je meer nodig hebt van speed om hetzelfde te voelen als iemand zonder adhd. Het betekend niet dat je lichaam meer kan hebben. Ik adviseer je echt om de volgende keer veel en veel minder te nemen. Tenzij straks uit het percentage van de speed blijkt dat het flutspeed was en je vooral caffeine hebt gesnoven. Pas er echt mee op hoor, zoveel speed is echt geen grapje en behoorlijk ongezond. Klik om te vergroten... Hangt er vanaf hoeveel % amfetamine er in zit vriend het enige belachelijke is je antwoord."
"acht.zes zei: nou, voor het eerst een reactie gemeld en wel die van hierboven. je bent echt behoorlijk onrespectvol in al je topics, en ik begin me er aan te ergeren. verder is elke discussie over de kwaliteit van je speed zinloos als je die laat testen. en wij zijn hier hevig voorstander van dat testen, zodat wij (althans de meesten van ons) gewoon weten wat de kwaliteit van onze speed is, ongeacht wat jouw mening daarover is. Klik om te vergroten... Dus jij meld mijn reactie omdat ik verstand heb over amfetamine? De enige die hier gemeld moet worden ben jij. Wel omdat je totaal geen benul hebt over wat je spreekt. Jullie drugs worden getest op zuiverheid en niet op grondstoffen. Moest je zoals je zelf zegt verstand hebben van kwaliteit zou je beseffen dat dit geen mening van me is maar een feit dat niet door mij is bepaald maar door simpele chemie."
"SanneBanne zei: Wat is er precies belachelijk aan haar antwoord? Heb je het antwoord wel gelezen aangezien ze zelf zegt: "Tenzij straks uit het percentage van de speed blijkt dat het flutspeed was en je vooral caffeine hebt gesnoven." Klik om te vergroten... Dan is 1 gr toch geen belachelijke hoeveelheid?"
"acht.zes zei: @Linksrechts wat is belachelijk? @De Dunne zegt toch dat het percentage speed veel uit maakt? volgens mij heb je maar 1 halve zin gelezen voor je je reactie plaats en een volle gram voor de eerste keer met precies nul tolerantie is per definitie echt niet weinig. edit; @SanneBanne was me al voor. Klik om te vergroten... Wat snappen jullie niet aan de zin: hangt er van af hoeveel % amfetamine er in zit? Het grootste deel dat op straat word verkocht bestaat uit 1/4de amfetamine."
"acht.zes zei: @Linksrechts nou, als dat jouw ervaringen zijn dan zou ik toch maar eens op zoek gaan naar een goede speeddealer. ik heb zelf nog nooit van mijn leven speed gehad van maar 25%. zou je je toon wat willen matigen? je komt nou niet bepaald sympathiek over vind ik. Klik om te vergroten... Speed word al versneden tijdens het productieproces naar 73.98% amfetamine, daarna gaat het naar de eerste "grote" dealer die het versnijd naar ongeveer 50% amfetamine. Tegen de tijd dat het bij jullie is heeft iedereen er zijn deel al uitgehaald en versnijd het met cafeïne, dexamfetamine, dextrose, 4mme, 4mec, 4fma en ik kan zo nog even doorgaan. De enige reden waardoor je niet kan slapen, veel zweet, grote pupillen krijgt, en al die andere rare shit is door de toegevoegde versnijdingsmiddelen. Dit omdat amfetamine deze verschijnselen niet veroorzaakt. En ja zal zeker eens opzoek gaan naar een nieuwe dealer"