Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik altijd doe 65% geteste amphetamine vloeibaar maken (injecteer klaar) en dan 2ml dopjes pakkeb, bn ik toch 3 nachten wakker van."
"Non, je ne parle pas francais et je n'aime pas les wallon donc j'utulise mon amfetamine sans "getest te zijn" Ik denk dak google translate nog beter kan! In ieder geval, mijne komt heel dicht van de bron (geen verkoopspraatje), het enige nadeel is dat je in het groot moet aankopen (minimum 100g) maar dat kost ook geen drol dan Klik om te vergroten... Mijne is van test centrum 65% Amphetamine, MA sporen en fenyl acceton thats it, prima te pruimen(y) kan gewoon in minimaal 2gr gekocht worden."
"Maak t vloeibaar.. al heb je 1ML tis wel zuiver... dan koop je maar wa meer, jij wilt gebruiken . Wil je liever nasaal gebruiken dan oraal, al moet ik zeggen van 2ML Oraal ben ik toch wel 3 dagen wakker... al heb ik ADHD, van Nasaal 65% getest slaap ik gewoon na uurtje gesnoven te hebben.."
"Nee met kokend water en een spuitje en filteren, injectie klaar eigenlijk, dus echt pure amfetamine, geen onzuivere pep met water mengen"
"Fool zei: LilNerd zei: Nee met kokend water en een spuitje en filteren, injectie klaar eigenlijk, dus echt pure amfetamine, geen onzuivere pep met water mengen Klik om te vergroten... Hiervan wordt je speed echt niet opeens zuiver hoor, genoeg standaard versnijdingsmiddelen(bijvoorbeeld cafeïne) die je daarmee ook gewoon in je oplossing hebt zitten. Klik om te vergroten... Lees je mijn berichten dat de speed getest is op 65% en de rest sporen van MA en Fenylaceton ? Iig goede of slechte speed interesseert mij niet meer, kamp met een GHB verslaving, 26 mei detox, al snuif ik maar 50-60% kwaliteit, heb toch weer wat gesnoven en met GHB combi is dat wel nice"
"Hele stroperige GHB dat bijna niet uit je buisje komt is vaak sterk mits, het ZOUT smaakt, smaakt het naar zeep zit er te veel gootsteenontstopper in, brand het dan duid het op te veel GBL. Heb je GHB kan je PH strips kopen bij de apotheek, de PH waarde moet 7 zijn. Maar... probeer het gewoon niet Wat je niet kent kan je ook niet verslaafd aan raken. EDIT bij denne GHB hebbsn ze express t water niet verdampt. Ben verslaafd, hebb50% ghb met 7PH, alz ik potje pak van andere heb iz 20 tot 35 ml nodig, van deze maar 4ml"
"Ik heb 26 mei mijn Detox, GHB verslaving en daarna zware Benzodiazepinen verslaving, Heb nu sinds 2 maanden een vriendin en ben stiefvader, daar doe ik het voor, voor de rest heb ik niks anders om voor te leven"
"Er zijn ook voldoende positieve verhalen over GHB te vinden en mijn ervaring met drugs heeft mij geleerd dat ik het prima weet te reguleren en dit me ook geen moeite kost. Zo heb ik in 2015 tot nu toe eenmaal wat MDMA gebruikt en dat is het eigenlijk wel. Evengoed bedankt voor het advies en de waarschuwing. Klik om te vergroten... Even om hier op te komen, er is NIKS positiefs aan GHB, recreatief gebruik is idd NIET schadelijk, maar je moet erg sterk zijn wil je de effecten van GHB kunnen weerstaan."
"Geen reacties jammer"
"Heej hallo om het kort te houden heb al een ander topic, ben 6 maanden benzo verslaafd en 3 maanden ghb erbij, Ik zit hier nu achter te PC met 2mg Lormetazepam 4mg Flunitradepam 5x Lorazepam 2.5mg en 4mg Alprazolam (0.5mg instant tabletjes) Slaap al 4 nachten niet.. Heb ervaring met Nozinan en Seroquel, Nozinan werkt heerlijk goed bij me, Seroquel 100mg instant release krijg ik zware nachtmerries van maar doet me wel KO. Mn dealer gaf me 1 pil carbamazepine 200mg hoe is de slaap werking hier van en dan vooral met veel GHB tolerantie ( Wakker worden om de 2 a 2 en half uur ) Met seroquel en nozinan slaap ik hier doorheen en ben ik sochtends echt een wrak, maar beter dan stemmen horen en dingen zien zoals nu na 4 nachten niet slapen!"