#1
Hee hee,
Een jaartje geleden heb ik voor de eerste keer coke gebruikt. Doe het ook alleen met vrienden en verder nooit alleen. Soms is het 3 dagen achter elkaar en soms 3 maanden niet. Net waar het schip strand eigelijk. Maar de laatste tijd als ik gebruik word ik nerveus. En eigenlijk maar nerveus om 1 ding en dat is bang dat het bijna op is. Het einde in zicht op het kleine witte bergje. En als het eenmaal op is wil ik het liefst meer anders word mijn nervositeit erger.
Maar als de avond om is en ik geslapen heb is het probleem ook meteen verholpen en mijn zin erna weg.
Nu is mijn vraag dus. Aangezien ik dit nooit eerder heb gehad of ik misschien wel op het randje balanceer of dat dit normaal is bij coke en dat ik daar nu las last van heb?
Dankjewel als iemand er iets van weet![:)]()
Een jaartje geleden heb ik voor de eerste keer coke gebruikt. Doe het ook alleen met vrienden en verder nooit alleen. Soms is het 3 dagen achter elkaar en soms 3 maanden niet. Net waar het schip strand eigelijk. Maar de laatste tijd als ik gebruik word ik nerveus. En eigenlijk maar nerveus om 1 ding en dat is bang dat het bijna op is. Het einde in zicht op het kleine witte bergje. En als het eenmaal op is wil ik het liefst meer anders word mijn nervositeit erger.
Maar als de avond om is en ik geslapen heb is het probleem ook meteen verholpen en mijn zin erna weg.
Nu is mijn vraag dus. Aangezien ik dit nooit eerder heb gehad of ik misschien wel op het randje balanceer of dat dit normaal is bij coke en dat ik daar nu las last van heb?
Dankjewel als iemand er iets van weet