Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er staat toch echt bij 'systeem' Oftewel ik geef geen invullig aan de doseringen en of dagelijks etc Maar of het op dagelijkse basis kan werken"
"Ik heb vandaag mijn dealers geld gegeven en gezegd mij minimaal een half jaar Nee te antwoorden en anders er iemand langs komt Zo probeer ik het dan maar En ja verslaving is kut maar komt gewoon op zelf medicatie neer"
"Een od valt best te voorkomen met een beetje verstand Alleen gebruiken is gevaarlijker als groep ik zal 2 situaties omschrijven die ik heb meegemaakt Alleen gebruiken na fikse ruzie met alles en iedereen was door het dolle heen Teveel gebruikt over verhitting opgeblazen buik trillen steken hart streek weinig gegeten Ik heb een glas suiker water gemaakt opgedronken 2soep stengels papperig gemaakt in een tomaten bouillon Natte handdoek op me boven lichaam en washandje met een ijsje op voorhoofd Ging al beter na een 20 tal minuten Dit heeft niet iedereen maar heb het ziekenhuis gebeld wat er aan de hand was En ze verteld welke medicijnen ik in huis had En ik mocht toen 20mg diazepam(valium) in nemen Na een half uur was ik er boven op Nouja boven op ik bedoel alle enge en ongerustmakende symptomen waren verdwenen 2de voorbeeld afscheids feestje voor iemand die 4 jaar de bak in moest Was 1 avondje gepland maar werden 3 dagen Weinig eten weinig drinken maar heel veel coke Was bijna op bestelde voor de laatste keer nieuwe normaal hadden we altijd de naturel versie Die was op dus dan maar de versneden zooi Bleek versneden met miauw miauw (mephedrone) ondanks we dat niet meer zouden doen We hadden allemaal aardige lijnen op. Me hele neus in de fik kreeg een knal rode en opgeblazen kop Oren plopte naar buis en gehoor gang zwol zover op dat ik bijna doof was Me hele hoofd stond op druk maar zo onder invloed dat ik nog een enorme lijn nam Ongeveer 15 minuten later had ik geen controle over armen en benen Ze schoten uitzichzelf omhoog of opzei raakte al beetje in paniet In een minuut of 5 was me shirt helemaal doorweekt van het zweet Me ogen stonden bol me spraak lukte niet meer Toen raakte ook de andere in paniek me ogen draaide soms weg Of schoten heen en weer Ik viel af en toe weg Toen hebben ze me een pot jam laten eten Met kleine slokjes veel water toegedient Me de badkamer in getilt kleding uitgedaan Me onder een douche gezet van 30• Om de 5 minuten 4-5 graden terug gedraaid 15 onder 15 graden water gezeten Eens afgekoeld toen naar 25 graden opgedraaid Toen af gedroogd en zeer luchtige kleding aan Ik was weer wat bij en at een boterham met kaas Toen een slaap pil themazepan genomen Er is wel iemand bij me gebleven om ademhaling checken en pols voelen 1e overdosis was wel heftig eigenlijk Rond me 16e echt onmenselijke hoeveelheden gebruikt Ik noem geen aantallen of grammen maar ik werkte het aantal pillen weg Op 1 avond voor 10 personen en daarbij ook drinken en snuiven Maar goed ik had 7 jaar geen drugs gebruikt alleen af en toe alcohol Toen kwam ik weer in aanmerking met coke Nou ik had dus het idee toen gebruikte ik veel dus nu wat minder Maar met me stomme kop 3gr coke gehaald Jezus dat gevoel wat was dat heerlijk waarom in godsnaam jaren niet gedaan Ik bleef maar snuiven en snuiven binnen 4 uur 3 gram Stond zo strak als er snaar wasig zien Niet meer goed kunnen praten Maatje gebeld ik zeg kom ff voel me niet goed Hij kwam binnen keek ff hij zegt jongens zet hem in me auto Ik ga hem nu gelijk naar de ehbo brengen Eenmaal binnen direct aan de hart bewaking Mij en ke vriend uitgehoord of ik echt niets anders op had En dat we het miesten vertellen als het wel zo was Hartslag boven de 170 slagen per minuut dan weer ineens 100 en dan weer omhoog knallend Soms dik over de 180 per minuut Deel hart deed ook niet wat het doen moest heb btw blijvende hart schade hieraan overgehouden Eigenlijk een kwartier na binnenkomst lag ik op de ic met een dubbel infuus die een gel in me Heel langzaam in me lichaam pompte Iedere 10 minuten kwamen ze ff praten om te kijken of dat beter werd Niets hielp echt normaal bij mindere hoeveelheden houden ze hart in de gaten en moet je het uitliggen In mijn geval waarom ze ernstig bezorgd om mijn hart En kreeg injectie van 25ml diazepam Hartslag was na een uur nog niet genoeg gedaalt En kreeg nog een injectie 25ml En 2 nieuwe gel infusen ik weet niet wat het was Maar andere zeggen dat is vocht met vitamines Geen moment geslapen volgende 17.00 was mijn ritme aanvaardbaar En helder genoeg 18:00 mocht ik naar huis Lees nu pas het stukje over ghb Het outgaan van ghb doet niet gevaarlijk aan Lijkt op de werking van een slaappil Maar de hersenen denken daar echt anders over daar ontstaat Kortsluiting door de hoeveelheid G Ik ken iemand die is G verslaafd geweest Die is wel 50x minimaal out gegaan Ze ergste x vergeet ik nooit meer Hij was helemaal wappie van de G nam toch nog een doppie Ondanks dat die het allang allemaal niet meer snapte en meemaakte Hij wil het weg spoelen met water maar neemt enorme slokken uit de voorraad fles Totale paniek bij iedereen gelijk proberen te laten kotsen kwam wel wat uit Toen BAM compleet weg ambulance was er al Gelijk afgevoerd en ic met alle toeters en bellen Bijna geen hersen aktiviteit hart zwaar verkeerd aan het werk Half uur erna zijn ouders kwamen aan Dokter zei gelijk ik wil eerst even met jullie praten Er is dus tegen die ouders gezegd dat hij waarschijnlijk opgegeven was Of dat hij hersen dood verklaard zou worden Iedereen over de toeren uiteraard maar de artsen hebben soveel geprobeerd en gedaan als kon En wonder boven wonder is die eruit gekomen na 2 dagen kunstmatige come Maar heeft wel blijvende hersen schade"
"SmartieAndMe zei: Jeetje wat een verhalen.. durf je nog wel te gebruiken na zulke ervaringen? Wat was eigenlijk je gedachtegang toen je binnen 4 uur 3 gram coke snoof? Had je verwacht dat je er lekker op zou gaan? Voor zover ik weet is dat in veel gevallen dodelijk... Klik om te vergroten... Ik heb helaas een verslaafd brein Oftewel mijn brein zwakt ernstige gebeurtenissen zeer sterk af Waardoor ik ze snel naast me neer kan leggen En ja ik gebruikte na deze voorvallen regelmatig grotere hoeveelheden Klein voorbeeldje niets stoers aan vat dit aub ook niet zo op maar wil aantonen hoe het bij mensen met de ziekte verslaving kan gaan: Weekendje geplanned dat ik echt helemaal uit me bol wou gaan Begon met coke op vrijdag middag zaterdagmiddag was er 8 gr coke verwerkt Was wel knetter en strak maar niet echt waus spacy oid Van zaterdag middag tot nacht 4 tesla pillen 250mg M en 3 pillen 160mgM op Nog niet knetter en ik werd er gestoord van Toen in 1 x 2 gr mdma champagne kristal brok genomen Enige wat er gebeurd is daarna is dat ik wasig was en 2 uur heb zitten kotsen Maar door de grote hoeveelheid coke want na die 8gr ben ik er gewoon bij blijven snuiven Dus eigenlijk durf en wil je niet meer gebruiken maar je bent in constante strijd met je eigen brein Ik zit er ook aan te denken nu ik een tijd clean ben om een stichting op te richten Om de ziekte verslaving te laten erkennen als een chronische ziekte je komt er namelijk nooit meer vanaf Wat ik dacht bij die 3gr 4 uur: Zoiezo dacht ik dat ik me oude gebruik bog wel aankon wat natuurlijk superdom is Tolerantie bouwt snel op maar ook af Het gevoel was gewoon zo lekker dat ik maar op dat hoogte punt wou blijven Ondanks alle waarschuwingen etc"
"Wel over nagedacht town mijn neus weer is pot dicht zat En ik niet wou roken Achteraf vond ik het zoon ranzig idee dat ik jet niet heb gedaan"
"Wij hebben een andere mening Ik stop geen drugs in me reet"
"Op sommige dingen kan ik wel degelijk een duidelijk nooit op zeggen Hele goede reden voor"
"Heb alles al geslikt en geprobeerd dus waarom dit niet Maarja wie durft dat aan"
"Heb niet alles gelezen Er kwam na het eerste bericht meteen het verlangen wat te vragen: Kan dit 'systeem' elke dag? Zo ja : Is er een middel wat de scherpe randen eraf haalt? Heb nogal veel wat dagelijks op speelt wat ik dacht weg te hebben gewerkt Maar nu wil het feit dat ik soms/ nogal vaak verkeerd reageer op situaties gebeurtenissen en vooral tegen mensen die op mensen uit het verleden lijken Dat wil ik helemaal niet Maar dat is er die waas/ gedachtekronkel die me ongewenst 'overneemt' en ik in situaties beland waarvan ik later denk '***'"
"@ discussie benzo Een gebruik op dagelijkse basis geeft helaas een snelle tolerantie. En de meeste huisartsen doen daar wat luchtig over. En geven een hogere dosis of een ander pammetje Als ik autysd lees maak ik eruit op: Hij gebruikt het : Niet dagelijks Geen zware dosis En alleen als het toppunt bereikt is Dit noemen ze op zo nodige basis. Dus enkel als iets echt niet meer gaat Het risico vol word Of er reden tot directe demping is vereist Dus er treed dan geen tolerantie op En kan niet als verslaving bestepeld worden Ik zie op de nu gegeven info ook geen reden voor zorgen"