Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bal0n zei: Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk. Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus . Klik om te vergroten... Wortel zei: Mag ik je voor je bek stompen. GHB is echt niet verslavend. Tenminste kan me niet voorstellen dat iemand er verslaaft aan raakt en al raak je er verslaafd aan dan kan het nog geen kwaad. Klik om te vergroten... Zo zie je maar hoe faliekant je de plank mis kunt slaan ook al ben je nog zo stellig overtuigd van je eigen waarheid, de echte waarheid blijkt toch iets anders in elkaar te steken."
"Daar ben ik me van bewust. Maar het is alleen maar even om aan te kaarten dat iemand op dit moment 2019 net zo stellig overtuigd kan zijn van het feit dat elke willekeurige drugs niet verslavend zou zijn. Per definitie is drugs verslavend."
"Mindless zei: Wat hing er soms een naar sfeertje hier op DF in the old days. Onrespectvolle aso reacties in die oude posts. Gelukkig is het hier nu niet meer zo. Klik om te vergroten... Nou inderdaad. Owee owee als je een andere mening of beleving had dan de opper gebruiker. Dan zwaaide er wat."
"Roze olifant zei: Nou, dat is nu ook weer niet helemaal waar. Er zijn drugs die vanwege hun aard weinig verslavingspotentieel hebben. GHB valt daar allesbehalve onder en is zeer verslavend, maar dat was jaren geleden nog niet zo algemeen bekend als nu. Tegenwoordig is dit voor de meesten wel duidelijk hoor, er wordt genoeg voor gewaarschuwd. @Prison ik zie het probleem niet zo. Degene die die reactie plaatste wordt zeer duidelijk gecorrigeerd. Daarbij, we hebben het hier over een topic van een ruime veertien jaar geleden... Klik om te vergroten... Oké ik ging iets te kort door de bocht, maar ik probeerde maar aan te tonen hoeveel er kan veranderen in een paar jaar tijd. Van absoluut niet verslavend naar misschien wel de gevaarlijkste drug van Allemaal (na methamphetamine)"
"Talim zei: Hoi Allemaal! Even korte update..want ben eigenlijk vnv heeeel druk met 2 examens die ik morgen heb. Maar 14 Jan mijn opname voor de detox, na 12 dagen mocht ik naar huis. Wat een ervaring zeg! Maar ontzettend blij en dankbaar voor de lieve verpleging! Ik voelde me sterk bij de eerste stap, de vraag naar hulp maar daar voelde ik me nog sterker, wat een belevenis om daar te zitten haha ma goed heb t achter de rug! Zo ontzettend blij dat al die G maanden voorbij zijn! Niet meer om de 2 uur iets hoeven nemen! Halleluja!! Thuis nog geen trek gehad en voel me nog steeds sterk in Mn schoenen. Klik om te vergroten... Top man! Volhouden!"
"Denk dat die gister voor het eerst sinds 2017 weer geslapen heeft na dit avontuur haha"
"Tering dat is wel heel weinig wat je over houdt."
"Ik heb precies hetzelfde als de OP. Bij mij begint het vaak na de nacht doortrekken. Dan lig ik met mijn vriendin op de bank en dan begint alles precies zo te tintelen zoals jij omschrijft. Ik heb zelf ook vaak dat nare gevoel nog in mijn gezicht en met name lippen. Ook zijn vaak mijn voeten constant in beweging heel snel heen en weer aan het gaan, waar mijn vriendin helemaal gek van wordt. Wat ik zelf doe als ik merk dat ik die tintelingen krijg is een heel hete douche eten en soep met veel sambal erin waardoor je ook gaat zweten. Dat werkt bij mij vaak prima om van dat nare gevoel af te komen."