#1
Ik ben een beetje aant slecht gaan heb om 14.30 een stege maaltijd met pasta gegeten dan om 17.45 eerste lijn (mijn lijnen zijn normaal 100mg, en ik ben 20 jaar met een lengte van 1.68 en een gewicht van 55kg) dan om 19u een tweede lijn genomen dan om 20u daarna een banaantje gegeteb en nog een om 21u een lijntje en uiteindelijk om 23u en om 01u nog een dikke lijn van +/-150mg dan om 2 u een half banaantje gegeten en een lijntje coke gedaan 100mg want de pep werkte niet zo goed?
denkt dat de dag ervoor ghb en de dag daarvoor mdma me al had uitgeput. En na die lijn coke heb ik om 04u een 2 ml ghb genomen ( heb in nuchtere toestand een keer 4 en 3 ml geprobeerd en ging ik allebij zo goe als knock van
dus nu maar veiliger en 2 ml. En er rekening meehouden dat ik een dagelijkse wietroker ben. Dus ik paf overal meetusse ...
maar nu heb ik denk ik te weinig gegete of een slechte combinatie maar ik zit al een uur boeren te laten en niet echt misselijk maar toch ook ni dat ik iets kan eten ofzo. Hebben jullie tips?
of is het gewoon uitzitten tot ik in slaap val.