Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips slecht gaan op pep + coke + ghb en weed

Tips slecht gaan op pep + coke + ghb en weed

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TchillerkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben een beetje aant slecht gaan heb om 14.30 een stege maaltijd met pasta gegeten dan om 17.45 eerste lijn (mijn lijnen zijn normaal 100mg, en ik ben 20 jaar met een lengte van 1.68 en een gewicht van 55kg) dan om 19u een tweede lijn genomen dan om 20u daarna een banaantje gegeteb en nog een om 21u een lijntje en uiteindelijk om 23u en om 01u nog een dikke lijn van +/-150mg dan om 2 u een half banaantje gegeten en een lijntje coke gedaan 100mg want de pep werkte niet zo goed? :confused: denkt dat de dag ervoor ghb en de dag daarvoor mdma me al had uitgeput. En na die lijn coke heb ik om 04u een 2 ml ghb genomen ( heb in nuchtere toestand een keer 4 en 3 ml geprobeerd en ging ik allebij zo goe als knock van :tearsofjoy: dus nu maar veiliger en 2 ml. En er rekening meehouden dat ik een dagelijkse wietroker ben. Dus ik paf overal meetusse ... :blush: maar nu heb ik denk ik te weinig gegete of een slechte combinatie maar ik zit al een uur boeren te laten en niet echt misselijk maar toch ook ni dat ik iets kan eten ofzo. Hebben jullie tips? :blush: of is het gewoon uitzitten tot ik in slaap val.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon niet zo belachelijk veel drugs gebruiken!
troll...
T
TchillerkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bwa vorige keer had ik meer op en toen konk na 5 uur van men laatste lijn al slapen. En tis ook ni dak elk weekend zo los gaan ea :) af en toe wil ik men grenzen opzoeken :)
T
TchillerkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha zal het onthoude :wink: hope dat ik tege deze avond kan slape en nog paar ml ghb binnengekapt maar helpt ni veel
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tchillerke zei:
Hahaha zal het onthoude :wink: hope dat ik tege deze avond kan slape en nog paar ml ghb binnengekapt maar helpt ni veel
Klik om te vergroten...

Goh, gek he?!
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed verhaal, bro
W
Witte etLid
01-01-2024, 00:00
#7
Slecht gegeten (kutgevoel in je maag)+ belachelijk veel pep= niet slapen...

Dan kun je je volgooien met benzo’s of g,
Denk nie dat het gaat helpen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Witte et zei:
Slecht gegeten (kutgevoel in je maag)+ belachelijk veel pep= niet slapen...

Dan kun je je volgooien met benzo’s of g,
Denk nie dat het gaat helpen
Klik om te vergroten...

Dit is een topic uit 2017. :wink: TS zal weinig meer met tips kunnen nu. Ik verwacht dat hij het wel overleefd heeft.
W
Witte etLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Dit is een topic uit 2017. :wink: TS zal weinig meer met tips kunnen nu. Ik verwacht dat hij het wel overleefd heeft.
Klik om te vergroten...
Ooh ja zie het nu pas hopen dat hij geen tips meer nodig heeft inderdaad
L
LibertadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Denk dat die gister voor het eerst sinds 2017 weer geslapen heeft na dit avontuur haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."