Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou ik heb het gister avond geprobeerd en kan niks anders zeggen dan WAUW!!!!!!!!! alles wat jullie zeiden klopte gewoon het was zo wreed. Heb ook nog in de spiegel gekeken, en kreeg best ''Enge'' dingen te zien maar tis niet zo dat ik me daardoor anders voelde ofzo, kon er eigenlijk wel om lachen. Was heel mooi toen die kameraad van mij een puntige toren werd haha. :P Ook had ik in een keer een groote deur in me kamer waar wel een sumo worstelaar door hen kon haha. Mja kan moeilijk alles gaan beschrijven maar kortom: ZEER VET!!!!!!!! Nogmaals bedankt voor jullie geruststelling en aardige antwoorden. Met vriendelijke groet, Lewenborg"
"HathCore zei: Heb ondertussen al terug wat geblowed en moet zeggen dat het waarschijnlijk gewoon tussen mn oren zat.. Als ik er niet aan denk is alles gewoon normaal en ben ik gewoon stoned Dus de pret kan weer beginnen Klik om te vergroten... Idd, ben zelf ook een keer zo bang geworden na het blowen.. Had ook het gevoel met mijn hart dat niet meer kon kloppen etc, heb toen dus voor mijn gevoel 3 uur dood gelegen terwijl ik alles nog kon hahaha. Ben toen paar weken gestopt toen langzaam weer opgebouwd, heb er nu alleen last van als ik er aan denk...... Shit steek net me joint op... lol nee grapje."
"Hallo zal me even voorstellen, Ik ben Lewenborg88 (of Sjors < Me echte naam maakt mij niet uit. ) Ben 16 jaar woon in groningen etc... Nu ga ik dus binnenkort LSD kopen en aangezien ik toch wel nieuwsgierig was heb ik even wat opgezocht. Nu kwam ik dus dit filmpje tegen: http://www.yikers.com/video_the_effects_of_an_acid_trip_without_the_drugs.html Krijg je dit echt te zien? want vindt het toch aardig angstaanjagend...... Ben namelijk niet zo'n fan van paranormale dingen enzo en dit lijkt toch echt op horror :P Dus ik hoop dat een van jullie mischien mijn vraag kan beantwoorden. Bij voorbaat dank, Met vriendelijke groet, Lewenborg88"
"azgaza zei: Hmm lijkt er wel op maar LSD is zo veel mooier dat dat soort dingen juist niet zo opvallen. Je ziet de mooiste kleuren, patronen, gekleurde patronen, bewegingen dat de meeste mensen reageren met 'wooow! woow! kijk daar!' tegen hun tripgenoten. Je ziet ook dingen bewegen die normaal stilstaan, maar niet alleen je eigen gezicht in de spiegel, wolken, grond, planten, muren en meubulair en al het andere doen gezellig mee met bewegen. Als je dat filmpje eng vind: vermijd spiegels. Klik om te vergroten... Bedankt voor jullie antwoorden en geruststelling. En ik ga inderdaad de spiegels vermijden, mja de andere effecten lijken me inderdaad wel erg mooi en leuk. Nouja ik ga zo naar school dus ga zo voor het eerst mijn lsd kopen. Vanavond komt er een kameraad van mij langs die gewoon nuchter gaat blijven en dan ga ik het proberen."
"Wij waren een dag voor de zomervakantie van school in de laatste pauze een joint aan het roken, toen er plotseling een leraar voor onze neus stond. Zegt die heel droog ''Laat mij ook even lurken na de vakantie heb ik toch pensioen. En hij rookte gezellig mee hahahaha. 2e: Op een avond gingen een kameraad en ik blowen, we waren allebei verschrikkelijk knetter... A fijn uiteindelijk weet ik me huis weer te vinden en hij ging met de bus naar huis, dus ik was in me kamer aan het nagenieten totdat de telefoon gaat, en dat gesprek zal ik nooit meer vergeten: P: Ja man de bus die rijdt gewoon niet meer dus he Ik: Das wel klote ja P: Ja nogal Ik: Nou spreek je laters... P: Is goed man laters... Dat was echt zo'n droog gesprek."
"Heb een keer een waarschuwing gehad, komt gewoon omdat die smeris een eikel was. Ik liep overstraat en hier in de buurt heb je een redelijk groot bos, ik ging dat bos in om even een jointje te roken en toen kwam er een agent aan... Hij had me gewoon gevolgd, maarja heb hem toen zo hard uitgeluld dat die alleen een waarschuwing kon geven, omdat er soms ook kleine kinderen spelen, (toen op dat moment niet) Mooiste stonede quote ooit van mij tegen die smeris: ''Ga yoghi de beer vangen jonge boswachter'' hahahahaha."