Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aansluitend bij ILoveRCs en misschien wat laattijdig: Gebruik Phenibut aub met mate: 1.5 gram absoluut maximaal per week en neem weken van geen gebruik in. Zelfs al heb je gewenning verhoog deze dosis niet, wacht liever 3 of 4 weken. Ik zou nu zelfs eerder geneigd zijn 0.5-1 gram (of minder) te gebruiken en niet de high (volledig relaxed and social state) op te zoeken van Phenibut (in hindsight). Mijn ervaring op dit vlak: Ik was een benzo/alcohol gebruiker gedurende vele jaren en ben overgeschakeld op phenibut/alcohol/pregabaline. In het begin, op beperkte wijze, maar al snel is mijn gebruik hiervan drastisch toegenomen. Op het eind nam ik 10 gram phenibut per dag en minstens 10+ pillen pregabaline (ik weet de dosering van de pillen niet meer), doch geen alcohol. Ik had hallucinaties, wist droom niet de onderscheiden van realiteit en werd homicidaal/suicidaal. Eindresultaat: collocatie (door rechter verplichte opname) in psychiatrisch ziekenhuis, eerst volledig afgesloten en dan afdeling ontwenning. Ik heb daar 3 maand gezeten, maar ben gelukkig nog in leven, evenals de personen rond mij. Het spijt mij dat figuren, zoals ik, eigenlijk een slechte naam hebben geven (oa aan phenibut via politie, ziekenhuis, enz) wegens dit onverantwoord gebruik. Hou het onder controle en indien je denkt dat dit niet lukt, stop vroegtijdig."
"Ik had in de loop van een paar jaar opgebouwd naar 10 gram, in het begin nam ik 2-3 gram voor een vrijdagavond (wat eigenlijk al teveel is) in de week. Als je dit poogt zonder tolerantie (10 gram), dan ga je een zeer slechte reaktie hebben (overgeven voor 24 uur, enz, hospitalisatie en coma in het slechtste geval) Maar er is cross tolerantie met benzo gebruik. Ik gebruikte 10 gram dagelijks voor meer dan een maand (elke dag) en opbouwend in het jaar ervoor. Ik herinner me zo goed als niets meer van mijn laatste maand, buiten flarden hallucinaties, paranoia. En in combinatie met serieuse overdosis x10 pregabaline, ook een neuro tranquilizer/regulator. Dus ja, 10 gram dagelijks voor een maand is quasi dodelijk"
"Op basis van het (zeer goede) rapportje heb ik mij eveneens gewaagt aan Phenibut. (persoonlijke details: male, 1.76m, 80 kg, benzo verslaving met afkick achter de rug). Vorige week nam ik voor het eerst op zaterdagmorgen 7u30 600mg phenibut, (licht ontbijt 9:00 uur), geen merkbaar effect, 13 uur 1500mg phenibut (middagmaal 14:30), nog altijd geen merkbaar effect. Ik vreesde voor cross-tolerance met benzos en omstreeks 18 uur gaf ik het op: geen effect. En begon enkele whiskies te nuttigen afgewisseld met een frisdrank en een biertje. Mijn humeur was topbest en het ging alsmaar beter. Ik speelde wat computer games en ging tegen 4 uur naar bed (niet echt moe) en had nog een gesprek (en meer) met mijn vriendin (tot ongeveer 5 uur). Wakker omstreeks 9-10 uur in de morgen en nog altijd zeer goede stemming (wat voor mij niet evident is). Mijn vriendin bemerkte dat ik de in beste stemming was sinds eeuwen. Mijn tijdelijke en subjectieve/persoonlijke conclusies: phenibut is subtiel, maar werkt zeer goed. Ik zal volgend weekend testen met 2700mg"
"Ik zou heel voorzichtig zijn met deze combinatie en eigenlijk is deze niet aan te raden. Onlangs heb ik 10mg Diazepam samen met 1,8 gram Phenibut genomen. Normaal heb ik een hoge tolerantie voor alle benzodiazepines (gezien een jarenlange verslaving die nu gelukkig achter de rug is) en ben ik gewoon aan een (enkele) wekelijkse dosis van 2 gram Phenibut. Deze mix was echter duidelijk versterkend: ik voelde me fantastisch, relaxed, maar kon amper mijn spieren controleren (beven van de handen, moeite met trappen, enz.) en dit voor ongeveer 24 uur. Auto rijden of gelijk welke andere actie die coordinatie vergt is absoluut af te raden. Eveneens gevaarlijk voor de ademhaling. Ondanks mijn euforie toch de bedenking gemaakt dat dit (voor mij) op de grens was van het toelaatbare (of er net voorbij)."
"Hoi allen, Ik ben op zoek naar een middel gelijkaardig aan Phenibut, maw iets waarmee je een leuke avond kan hebben, sociaal, goed in je vel, geen angsten, een beetje euforisch. Geen benzo's (ik heb daar te lang gebruiker van geweest). Graag jullie ideeën en suggesties. Bij voorbaat dank."
"Momenteel gebruik ik Phenibut enkel in het weekend (max 3-4 gram). Ik zou echter, om gewenning te willen voorkomen, een weekend willen schrikkelen en dan eens een ander product proberen. GHB lijkt me, naar je beschrijving, echter gevaarlijker dan Phenibut en bijgevolg geen echte aanrader."
"Vanavond voor de eerste keer kratom (red veined Borneo) genomen (5gr = 2gr +1gr + 1gr + 1gr, met spaties 1 uur). Tevens meerdere whiskeys/biertjes genuttigd gedurende deze periode. Ik voel mij momenteel (na laatste inname 1gr omstreeks 21:00) vrij goed. Het effectief is zeker subtiel: als ik alcohol nuttig ben ik eerder geneigd tot depressieve gemoedstoestand, momenteel is dit niet het geval. Ik vermoed echter dat ik een hoge tolerantie heb tov verdovende middelen (als gevolg van een jarenlange benzo verslaving). Ik neem kratom in capsules zodat je (relatief) zeker bent van de dosering en vermijd onaangename drankjes of smaak (in thee, shakes, etc). Mijn huidige persoonlijke conclusies zijn: matig leuk supplement maar niet fantastisch. Zoals jam vermeld: het is een beetje zoeken naar de goede dosis, vertrek vanuit een gekende (lage) dosis en verhoog met mate."