Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlternatief voor Phenibut?

Alternatief voor Phenibut?

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LetMeDreamLid
01-01-2024, 00:00
Hoi allen,

Ik ben op zoek naar een middel gelijkaardig aan Phenibut, maw iets waarmee je een leuke avond kan hebben, sociaal, goed in je vel, geen angsten, een beetje euforisch. Geen benzo's (ik heb daar te lang gebruiker van geweest). Graag jullie ideeën en suggesties. Bij voorbaat dank.
P
PsychedelibeeLid
Phenibut lijkt qua structuur en werking veel op GHB. GHB werkt wel een stuk korter en is nog veel verslavender.

Waarom zoek je precies een alternatief?
L
LetMeDreamLid
Momenteel gebruik ik Phenibut enkel in het weekend (max 3-4 gram). Ik zou echter, om gewenning te willen voorkomen, een weekend willen schrikkelen en dan eens een ander product proberen. GHB lijkt me, naar je beschrijving, echter gevaarlijker dan Phenibut en bijgevolg geen echte aanrader.
P
PsychedelibeeLid
LetMeDream zei:
Ik zou echter, om gewenning te willen voorkomen, een weekend willen schrikkelen en dan eens een ander product proberen.
Klik om te vergroten...
Vandaar dat ik even door vroeg naar de reden voor een alternatief. Elk middel wat er op lijkt qua effect, gaat je niet helpen met gewenning aangezien die allemaal op dezelfde plek in de hersenen werken.

Waarom niet gewoon af en toe een weekend niet gebruiken of iets heel anders?
M
MDMAapLid
LetMeDream zei:
iets waarmee je een leuke avond kan hebben, sociaal, goed in je vel, geen angsten, een beetje euforisch
Klik om te vergroten...

Wat dacht je van een ouderwetse goudgele rakker? :beer:
J
JmthsLid
Stevige dosering Kratom kan wellicht aardig in de buurt komen van wat je zoekt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."