Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychedelibee zei: Ik heb je nieuwe topic even samengevoegd met je oude topic, graag niet elke keer een nieuw topic aanmaken. Wat betreft je vragen kan ik je helaas niet helpen, aangezien ik zelf helemaal geen ervaring heb met het kweken van paddo's. Klik om te vergroten... Oke, bedankt dat je het gewijzigd hebt. Ik dacht omdat ik weer een nieuwe link had eventjes een nieuw topic! Mijn excuses daar voor. Mvg, LeoWou"
"Echt niemand met verstand van paddo's hier?"
"Re: McKennaii kweekset deel 2 (LeoWou) 2. De paddo's hebben witte plushen op hun steel en onder aan het hoedje is dit normaal? (De kweekkit staat niet in de perfectste ruimte voor wat ze nodig hebben, en er hing al 1week hetzelfde water aan de zak ook best veel water) Dat is dat mycelium waar ik het over had. Het lijkt nogal weinig bij jou. Klik om te vergroten... En hier is het volgende probleem wat ik bij mijn vorige set ook had.. achja bekijk de foto's maar eens.. De zak ruikt niet verrot, dat is wel een positieve verandering van de vorige kit. http://imgur.com/a/RY52n Mvg, LeoWou"
"MeejheM zei: ik weet weinig van paddestoelen kweken, maar je laatste post vind ik onduidelijk. voor concrete antwoorden kun je het beste concrete vragen stellen. Klik om te vergroten... Een paar van mijn paddestoelen hebben zo een soort witte pluisjes op hun stam, is dat normaal?"
"Weet iemand hier of ik van Ketaset (Ketamine HCL) 100mg/ml injection een poedervorm van ketamine kan maken? Of moeten er nog vele meer stoffen bijkomen? Ik had gehoord dat je het gewoon op 100 graden moet laten koken zodat het naar poedervorm verwerkt wordt. Iemand informatie over het recept?"
"Ja, ik vroeg me af hoe ik nu poedervorm maak van Ketaset (Ketamine HCL) 100mg/ml injection.. Weet hier iemand hoe ik nasaal ketamine kan maken? Stap per stap iemand? Dat zou nogal een geldbesparing zijn"
"Fool zei: Door het (au bain-marie) in te dampen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Au_bain-marie Klik om te vergroten... Is het echt op deze manier? Of is het nou een grapje? Gewoon op 100°C koken? Hoelang moet het erop staan?"
"En welk product moet ik laten verdampen? Alleen KetaSet? En dan is ie klaar?"
"Fool zei: Yep, dat is in principe gewoon water met ketamine (en eventueel zouten), als je dit laat indampen houd je de ketamine (en eventueel zouten) over. Supersimpel. Klik om te vergroten... Dus simpelweg 1pan op een andere pan zetten in de bovenste gewoon de 'KETASET' puur in gieten en dat op minder dan 100°C laten koken? Niets bijvoegen of iets? Na hoeveel minuten is het in poedervorm veranderd? Moet ik ze eerst nog ergens leggen om wat af te koelen voor ik het in een grote gripzak doe? En waar bewaar ik het best de ketamine?"
"En inde onderste pan een klein beetje kraanwater? Of gedestilleerd water of ??"