Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRecept

Recept

17 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is geen grapje, op deze manier wordt de oplossing ten minste niet warmer dan 100 graden. Als op een gegeven moment anders het vocht uit de ketamine oplossing is verdampt, staat het vuur nog wel steeds aan. In verband met kwaliteitsverlies of het eventueel verdampen van de keta wil je de oplossing niet te veel verwarmen. Op deze manier komt de warmtebron niet boven de 100 graden uit omdat de warmtebron kokend water is en niet meer direct het vuur.
L
LeowouLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet iemand hier of ik van Ketaset (Ketamine HCL) 100mg/ml injection een poedervorm van ketamine kan maken? Of moeten er nog vele meer stoffen bijkomen? Ik had gehoord dat je het gewoon op 100 graden moet laten koken zodat het naar poedervorm verwerkt wordt. Iemand informatie over het recept? :confused:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb precies hetzelfde gelezen , in een rvs pan (op laag vuur) uitkoken tot het poeder overblijft. Lees het Ketamine handboek anders eens door.

Intraveneuse en intramusculaire toediening vereisen een steriele ketaminefles en naald. Poeder voor nasaal gebruik kan je verkrijgen door de oplossing lichtjes te laten uitkoken. Om een orale dosis te nemen met poeder breng je het poeder in een kopje met 1 cm warm water en schudt je het zachtjes zodat het goed oplost. Vul het nadien met een zuur zoals sinaasappelsap
Klik om te vergroten...

Aldus het Ketamine handboek
L
LeowouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, ik vroeg me af hoe ik nu poedervorm maak van Ketaset (Ketamine HCL) 100mg/ml injection..
Weet hier iemand hoe ik nasaal ketamine kan maken?
Stap per stap iemand? Dat zou nogal een geldbesparing zijn :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Door het (au bain-marie) in te dampen. :)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Au_bain-marie
L
LeowouLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Door het (au bain-marie) in te dampen. :)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Au_bain-marie
Klik om te vergroten...


Is het echt op deze manier? Of is het nou een grapje? Gewoon op 100°C koken? Hoelang moet het erop staan?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou het iets lager laten en kijken hoe snel het verdampt, maar volgens mij kan ketamine ook wel 100 graden hebben. In principe gewoon doorgaan totdat het water in de middelste pot verdampt is.

En ja, echt op die manier. 'Gewoon' indampen werkt misschien ook wel, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen hoe goed ketamine bestand is tegen die hoge temperaturen. Met de Au bain-marie manier garandeer je dat je mengsel niet warmer wordt dan het kookpunt van het oplosmiddel (100 graden dus, met water).
L
LeowouLid
01-01-2024, 00:00
#8
En welk product moet ik laten verdampen? Alleen KetaSet? En dan is ie klaar? :openmouth:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yep, dat is in principe gewoon water met ketamine (en eventueel zouten), als je dit laat indampen houd je de ketamine (en eventueel zouten) over. Supersimpel. :)
L
LeowouLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Yep, dat is in principe gewoon water met ketamine (en eventueel zouten), als je dit laat indampen houd je de ketamine (en eventueel zouten) over. Supersimpel. :)
Klik om te vergroten...

Dus simpelweg 1pan op een andere pan zetten in de bovenste gewoon de 'KETASET' puur in gieten en dat op minder dan 100°C laten koken? Niets bijvoegen of iets? Na hoeveel minuten is het in poedervorm veranderd?
Moet ik ze eerst nog ergens leggen om wat af te koelen voor ik het in een grote gripzak doe?
En waar bewaar ik het best de ketamine?
L
LeowouLid
01-01-2024, 00:00
#11
En inde onderste pan een klein beetje kraanwater? Of gedestilleerd water of ??
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kraanwater in de onderste pan, keta is klaar als je ziet dat de vocht eruit is en afkoelen voordat je het in plastic doet is wel handig ja :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Inderdaad kraanwater is prima, het gaat er alleen maar om dat de maximale temperatuur niet te hoog wordt. Hoe lang het precies duurt durf ik niet te zeggen, het bovenste water moet gewoon verdampen. :wink:

Houd er wel rekening mee dat je waarschijnlijk de ketamine van de bodem van de pan moet schrapen, fancy potten met antiaanbaklaag vinden dat misschien niet zo leuk.

Afkoelen is inderdaad wel handig, zou het daarna gewoon in een afgesloten gripzakje ofzo bewaren. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leowou zei:
Fool zei:
Na hoeveel minuten is het in poedervorm veranderd?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Als de ketaset helemaal verdampt is dan ben je klaar... Hoeveel minuten dat bij jou duurt kunnen wij niet zeggen want dan hangt van meerdere factoren af. Volgens mij denk je er veel te ingewikkeld over, want keta oplossing uitkoken betekent alleen maar dat je al het vocht van de oplossing laat verdampen en dan de keta overhoud. Meer is het echt niet. Je krijgt overigens geen keta in poedervorm, maar in kristalvorm.
L
LeowouLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Leowou zei:
Fool zei:
Na hoeveel minuten is het in poedervorm veranderd?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Als de ketaset helemaal verdampt is dan ben je klaar... Hoeveel minuten dat bij jou duurt kunnen wij niet zeggen want dan hangt van meerdere factoren af. Volgens mij denk je er veel te ingewikkeld over, want keta oplossing uitkoken betekent alleen maar dat je al het vocht van de oplossing laat verdampen en dan de keta overhoud. Meer is het echt niet. Je krijgt overigens geen keta in poedervorm, maar in kristalvorm.
Klik om te vergroten...

Ik had ook iets gelezen met katalar? Wat is dan het verschil tussen Katalar verdampen tot kristalvorm of ketaset verdampen tot kristalvorm?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Werkt allemaal hetzelfde...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is inderdaad precies hetzelfde. :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
de mooiste kristallen krijg je als je bijvoorbeeld 10mg per ml pakt, en je die uitkookt op een pannetje van 16cm ofzo, die vul je voor driekwart, en daar zet je een bord bovenop. dan zet je je kooktoestel op de middenste stand, als je bord begint te rammelen zet je je kooktoestel op zn laagst, en gooi je er een ampul van 20ml in.

wacht ff tot alles op het midden van je bordje wit is, en gooi je er nog een ampul in. zorg dat je water niet te laag komt te staan, want dan gaat het sneller koken, en dat wil je niet. als je op die manier al je ampullen leegmikt krijg je hele mooie grote heldere kristallen.

als je haast hebt of zo, kun je beter geen ket gebruiken. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."