#1
Dit is geen grapje, op deze manier wordt de oplossing ten minste niet warmer dan 100 graden. Als op een gegeven moment anders het vocht uit de ketamine oplossing is verdampt, staat het vuur nog wel steeds aan. In verband met kwaliteitsverlies of het eventueel verdampen van de keta wil je de oplossing niet te veel verwarmen. Op deze manier komt de warmtebron niet boven de 100 graden uit omdat de warmtebron kokend water is en niet meer direct het vuur.