Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer kopen & gebruiken, waar moet ik op letten?

eerste keer kopen & gebruiken, waar moet ik op letten?

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
600 euro voor 20 gram is een wel zeer nette prijs, en niet te duur.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik jou was zou ik beginnen met 20 euro per gram en het dan op laten voeren tot 25 euro per gram. Vind 30 euro per gram, als je 20 gram koopt, nog wel aardig wat moet ik zeggen...
Ken je hem goed?
L
LeLoLid
01-01-2024, 00:00
#3
600 euro a 20 gram, is voor mij grote hoeveelheid.

gr
L
LeLoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb afgespraken met een persoon coke van hem af te nemen, ik heb al eerder van deze persoon meerdere malen xtc gekocht, soms wat beter en soms wat minder goede pilletjes. Maar nu wil ik ook me neus in de sneeuw steken. Omdat hij altijd erg druk is heb ik besloten een grotere hoeveelheid af te nemen. Dit scheelde ook wat in de prijs en kan ik altijd wel kwijt. Tenzij het slecht spul is...

Daarom vraag ik mij af waar ik op moet letten zodat ik zeker goed (redelijk tot) goed spul koop?

De kleur, geelig, spierwit, spikkeltjes, klonterig, plakkerig, droog, grove korrel, kleine korrel, net als poeder suiker enz enz? Ik heb al wel gehoord dat wanneer je een beetje op het puntje van je tong doet, dat plekje van je tong gaat tintelen/verdovend aanvoelt. Maar wat voor smaak heeft het, waar kan ik het dan mee vergelijken (of proef ik daar dan niets meer?)

Als het versneden is met iets, wat is dat dan vaak? poedersuiker, wasmiddel???

Hij zegt dat het goede shit is, dus dat hoop ik ook.

Als het dus de goede coke is die mij wordt beloofd, hoeveel lijntjes leg ik dan uit 1 gram? Hoeveel kan ik het beste nemen als ik het nog nooit heb gedaan. Moet ik vooraf nog ergens rekening mee houden? eerst proberen in rustige omgeving? En is/vinden jullie het beter als XTC op feesten (zie poll)?

Ik heb er zin in, en ben benieuwt! :rolleyes:

groeten :grin:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#5
helder dat je zal zijn
kicken man
echt vet strak onwijs gaaf
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geloof niet dat je aan het uiterlijk van coke kan zien wqt de kwaliteit is. Je kan misshcien beter eerst even een sampletje vragen en dan later terugkomen..hij kan vast nog wel een gaatje vinden daarvoor.
Ik denk trouwens niet dat, als je groot afneemt, je erg genaaid zal gaan worden...dealers zijn wel blij met dat soort klanten.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je 100-200 gram koopt krijg je toch een proefje (?)

edit: ik neem aan dat je dit bedoelt met een grote hoeveelheid
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind 50 g al wel een sampletje waard :tongueout:
L
LeLoLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik krijg ook inderdaad een sampletje, maar ik weet dus niet of de coke in die andere zak dezelfde is., Maar wat ik ook denk, inderdaad dat hij wel blij zijn met grotere afnemers.

overgens kan ik hem wel vertrouwen denk ik, heb nog nooit onraad bij hem bespeurd. En met grote hoeveelheid bedoelde ik 20 gram, a 30 euro pg, met de belofte dat het goed spul is? 20 gram a 600 euro is dat een nette prijs? tis voor mij een hoop geld, want ik zit op kamers bla bla.

top de reacties tot zover!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm misschien niet te duur..maar kan wel goedkoper.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#11
matthijs zei:
Hmm misschien niet te duur..maar kan wel goedkoper.
Klik om te vergroten...

dat hangt ook af hoeveel handen het al heeft gezien en waar je het koopt. maar vooral van het eerste, bij grote hoeveelheden verkoopt NIEMAND zonder winst, thats the bizz ( is van horen zeggen)
L
LeLoLid
01-01-2024, 00:00
#12
dank voor alle reacties, ik ga het zo ophalen. Mijn vorige post wat betreft mijn verhaal he ik iets milder gemaakt. tenslotte kan iedereen dit lezen.

groeten :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."