Ik heb afgespraken met een persoon coke van hem af te nemen, ik heb al eerder van deze persoon meerdere malen xtc gekocht, soms wat beter en soms wat minder goede pilletjes. Maar nu wil ik ook me neus in de sneeuw steken. Omdat hij altijd erg druk is heb ik besloten een grotere hoeveelheid af te nemen. Dit scheelde ook wat in de prijs en kan ik altijd wel kwijt. Tenzij het slecht spul is...
Daarom vraag ik mij af waar ik op moet letten zodat ik zeker goed (redelijk tot) goed spul koop?
De kleur, geelig, spierwit, spikkeltjes, klonterig, plakkerig, droog, grove korrel, kleine korrel, net als poeder suiker enz enz? Ik heb al wel gehoord dat wanneer je een beetje op het puntje van je tong doet, dat plekje van je tong gaat tintelen/verdovend aanvoelt. Maar wat voor smaak heeft het, waar kan ik het dan mee vergelijken (of proef ik daar dan niets meer?)
Als het versneden is met iets, wat is dat dan vaak? poedersuiker, wasmiddel???
Hij zegt dat het goede shit is, dus dat hoop ik ook.
Als het dus de goede coke is die mij wordt beloofd, hoeveel lijntjes leg ik dan uit 1 gram? Hoeveel kan ik het beste nemen als ik het nog nooit heb gedaan. Moet ik vooraf nog ergens rekening mee houden? eerst proberen in rustige omgeving? En is/vinden jullie het beter als XTC op feesten (zie poll)?
Ik heb er zin in, en ben benieuwt!
groeten
![:grin:]()