Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"of je koopt zaadjes van klaproze en strooit ze ergens in een gemeentetuin en dan kom je de opium een keer ophale (bron: erges anders van dit forum )"
"TeKno is zeker vet www.ek23sound.org kijk daar maar es, zeker 80gb+ aan tekno op die site, allemaal gratis natuurlijk"
"Mijn muziek op de PC luister ik met mijn Logitech Speakerset X-530 5.1, zit zeker goeie bas in, zet hem meestal op zn laagst, maar de hoge tonen zijn wat minder als je de bas opschroefd vind ik. Voor de bas is hij egt lekker. Verder heb ik een Yamaha RS-7000 met een Sennheiser HD-250 koptelefoon eraan, maar die hang ik ook vaak zat aan die logitech speakers. Een tijdje terug hadden we beneden een home cinema set van 1950 fucking Watt, omdat de 600watt uitverkocht was lol. Die ging HARD!! Edit: Oja, mijn pc geluidskaart is een Creative X-Fi Extreme Audio, en binnenkort missschien een externe audio interface met midi in en out voor mn RS-7000."
"Altstadt is idd wel relax, en ik vind de upstairs kwa muziek ook wel gaan (is wel een coffeeshop) maar de wiet etc. niet. Dynamo is ook wel relax en als je coffeeshops in Eindhoven wil vinden raad ik je zeker www.thekaart.nl aan, kan je links op eindhoven en dan op coffeeshops klikken en je hebt zo pijltjes op een kaart waar ze zijn. Er is ook een site (weet zo niet meer welke, kan je ff googlen op webcam eindhoven of iets) waar je een camera op het dak boven stratumseind kan besturen voor een paar minuten, die kan je recht op de bakkerij richten en inzoomen etc."
"Mijn Moeder - Gezeik"
"SpacingBen zei: Alsof ketamine een onschuldig middel is Zoals BobG zegt: Let een beetje op mensen.. Er worden niet voor niks olifanten verdooft met dit middel? Of loop ik nu te zeuren? Klik om te vergroten... olifanten? ik dacht katten?"
"je zou het kunne doen maar dan moet je uitkyke met die keta aangezien een te hoge en een normale dosering van keta dicht by elkaar ligge"
"Re: Me~plantu~isme~moat zei: als iemand met zn knie de heletijd omhoog wipt, in een onregelmatig tempo (ookal doe ik het zelf) iemand die geluidjes maakt, bv, schoppen tegen een steen, slaan met een tak als iemand iets zegt, en je vraagt: wat? en dan zegt hij niets.. vraag je het nog een keer: niets niets en bepaalde vernieling, platstampen van bloemen ofzo. Klik om te vergroten... Ja ofnie als iemand de hele tijd z'n knie op en neer wiebelt en dan ook nog met zn voet op jouw stoel leunt waardoor jy het de hele tyd voelt, dat is egt irritant ja. Licht is inderdaad ook irritant maar da vind ik nuchter ook. Licht is nergens voor nodig, als er niemand licht zou gebruiken zou iedereen juist gewoon in het donker zien, je oge passe zich aan. Fiets vaak zat zonder licht in het pikkedonker door een park heen, geen probleem, behalve als je een tegeligger hebt die wel licht heef :P dan zie je wel niks. Het liefste zit ik in een kamer met goed gedempt licht of net schemering, dat is ook veel gezelliger zowiezo. Harde tegenwind, daar heb ik zo'n ontiegelijke hekel aan, nuchter ook maar stoned vooral, dat je je kapotzweet van het fietse voor jan lul, omdat je nog niet vooruit komt. Ik fiets liever een half uur door de stromende regen, als je eenmaal zeiknat bent kan het toch niet meer kutter, maar wind is gewoon klote. Mensen die alleen maar naar je toe komen omdat je wiet of een joint gedraaid hebt (of weten dat je er vast wel een gaat draaien), en sommige gaan er dan ook echt meteen weer vandoor als ze merke dat je geen wiet (meer) hebt of de joint op is. Maar daar heb ik tegenwoordig geen last meer van."
"buzzrider zei: Wachten op de THC-pil, alhoewel dat nog even kan duren.. Klik om te vergroten... Er bestaan al wietpillen, alleen voor medisch gebriuk dat wel dus hebben we nog niks aan nee."
"tenzy je zaadjes haalt"