Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet als redmiddel

Wiet als redmiddel

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Laidback-JacckLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een vorm van Autisme. Het is voor mij moeilijk om contact te maken met mensen. Met vrienden en bekenden kan ik prima praten, maar zodra dit er teveel worden, krijg ik te veel prikkels binnen en kan er dan niet meer tegen. Door een drukke stad lopen is overigens geen probleem.

Nu valt me op dat als ik stoned of high ben, ik deze problemen niet heb. Ik voel me gewoon net als alle anderen en heb dan geen probleem meer met vreemden of te veel vrienden om mij heen. Het gaat zelfs zo ver dat als ik in de stad loop, ik de omgeving om mij heen vergeet en dat ik hard lachend door de drukte loop. Mijn vrienden zeggen dan altijd: Joh, doe f niet zo hard, iedereen kijkt je aan! Dit kan me dan weinig interesseren. (maar goed ook, want kan er toch niks aan doen)

Heeft nog iemand hier ervaring mee, want als ik er zo over nadenk is het best een rare gedachte.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je klinkt alsof je het naar je zin hebt en je goed voelt. Dat is toch mooi? Wees daar zuinig op en geniet ervan.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is net alsof je mij omschrijft :tearsofjoy:
Een lage dosis zou best als "medicijn" kunnen werken.

Wat heb je precies? en is het officiel door een arts geconstateerd?
L
Laidback-JacckLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pizza Haze zei:
Het is net alsof je mij omschrijft :tearsofjoy:
Een lage dosis zou best als "medicijn" kunnen werken.

Wat heb je precies? en is het officiel door een arts geconstateerd?
Klik om te vergroten...

Bij mij is PDD-NOS vastgesteld. Het zou best als een soort medicijn kunnen werken. Ik sluit me maar aan bij de woorden van Tufnut, ik geniet er gewoon van want het heeft alleen maar voordelen voor me (tot nu toe dan) :)

En jij?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je maar voorzichting bent. Pas op dat je het niet als een laatste redmiddel gaat zien. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."