Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoeveel tijd tussen mdma en 4-fma laten? Ik verveel me en wil iets nieuws uitproberen maar heb afgelopen vrijdag al mdma gehad."
"Buu zei: De drie maanden regel is hier ook van toepassing. Alhoewel die drie maanden ook maar papegaai praat is en uit de lucht gegrepen. In ieder geval iets langer dan een week zoals jij voorstelt. Ondertussen voor een ander middeltje kiezen wat niet je serotonine aanspreekt. Klik om te vergroten... Ja, maar ik krijg de maand - 6 weken ook niet opgevuld met LSD. Dat doet ook niks meer als je dat 3 weken achter elkaar gebruikt 😝"
"Welke oppepper werkt korter? Ik wil graag kunnen slapen rond middennacht als ik om 20.00 iets neem. Zelfde vraag over een psychedelic."
"Hoeveel tijd moet je ertussen laten? Als Netflix je enige weekend uitje is, wisselen we thuis op de bank graag RC af. Nu hebben we vorige week vrijdag mdma gehad en nu de vraag wat we komend weekend kunnen doen om een beetje lol op te zoeken. Is 4-FMA een kandidaat of is het nog te vroeg? Dit klinkt desperater dan nodig 🤪"
"Ja, dat klopt, maar na 40 jaar gezond en verstandig geleefd te hebben zit ik in midlifecrisis en coronacrisis tegelijk. Dus ik gun me een winter experimenteren 😎"
"Ik neem pellets. 150mg en pas na 3 uur voel ik m wegzakken."
"Dit najaar maakt 3mmc promotie: van research chem naar opiumlijst! Bam, met dank aan de conservatieven 🤪 (zal geen discussie starten). hoe bereid jij je daarop voor? a) hoarden! Ik bestel alvast … gram/pillen b) over op een andere RC, namelijk … c) op zoek naar een scooterboy/girl met stash d) iets anders…"
"4-FMP. Voelt als ritalin + 4-FMA. Voelt als Xtc light"
"Iemand hier meedenken? Ik heb blauwe pellets 180mg en meer grijs/beige van 200mg. Tenminste, dat zou het volgens de verkoper zijn. Die blauwe heb ik al een tijdje en daar ga ik best goed op. De grijs/beige nam ik gisteren en ik heb het idee dat ik er minder nadelige effecten van ervaarde (weinig kaakschaatsen) maar ook wat minder overduidelijke euforie en praatzin voelde. Nu weet ik dat ik alleen met testen zekerheid heb maar mogelijk herkent iemand hier de pillen als ik foto zou plaatsen en kan zijn/haar ervaring delen. Mag ik foto plaatsen of is dat tegen de regels?"
"Wij nemen vaak 3mmc en gaan dan lopen, halverwege kickt ie in en lopen we nog een uur door. Praten etc. Als we dan thuis komen en nog wat tv kijken, muziek luisteren of lezen krijg ik een heel leeg gevoel. Het neigt zelfs naar een verdrietig gevoel. We gebruiken oraal dus zou nog lang niet uitgewerkt moeten zijn, of zie ik dat verkeerd? Ik heb nooit de behoefte om bij te pakken overigens."