#1
Ik ben op vakantie en heb zin in een leuk avondje maar enige dat ik voor handen heb is een tasje reismedicatie (hooikoorts, wagenziekte, pcm en ibu), een dikke doos ritalin en 2x 10mg Oxazepam.
ritalin vind ik recreatief weinig doen maar mogelijk dat de combi met Oxazepam wel interessant is? Iemand ervaring mee?
ritalin vind ik recreatief weinig doen maar mogelijk dat de combi met Oxazepam wel interessant is? Iemand ervaring mee?