#1
Cocaïne oraal nemen is een no go. Cocaine dient gesnoven te worden.
Die had ik gelezen, maar was al uit 2007 en stonden weinig ervaringen van gebruikers tussen die oraal hadden geprobeerd, dus was weinig behulpzaam. 14 jaar later zouden er meer ervaringen kunnen zijn…
Goede zuivere cocaïne smaakt nergens naar, het ruikt naar benzine en laat geen smaken achter. Vies smakende cocaïne =Zelf vind ik het vies smaken vinden en het effect is nihil.
Goede zuivere cocaïne smaakt nergens naar, het ruikt naar benzine en laat geen smaken achter. Vies smakende cocaïne =
rommel + mensen proberen met cocaïne altijd iets te chasen wat niet bestaat. Cocaïne is een boost voor wakkere staat. Mensen proberen euforie te jagen en allerlei onzin waar cocaïne niet voor staat.
Gewoon spuiten of roken vind ik niet echt de juiste word keuze(Niet dat dat niet effectief is)coke oraal heb ik ooit geprobeerd 0.3 gram
effect 0.0
gewoon snuiven roken of spuiten
oraal is niet de roa voor cocaine
was niet naar een persoon gericht .Gewoon spuiten of roken vind ik niet echt de juiste word keuze(Niet dat dat niet effectief is)
uiteraard ..Maarja je snapt me wel toch
zeg ook niet dat het normaal is of goedMaarja je snapt me wel toch
Op het moment dat je spuit of rookt is de kans groot dat de je leven vergooit en gezien ik daar mee struggle wou ik het toch even mee geven dat daar niks gewoon aan is goodnight do
Maar als je het snuift vergooi je niet je leven? Wat een flauwekul. Snuiven is net zo verslavend en net zo verziekend als spuiten of roken uiteindelijk.Maarja je snapt me wel toch
Op het moment dat je spuit of rookt is de kans groot dat de je leven vergooit en gezien ik daar mee struggle wou ik het toch even mee geven dat daar niks gewoon aan is goodnight do
Waar staat cocaïne dan wel voor? Ik heb al wat middelen geprobeerd en vaak genoeg de kans gehad om coke te snuiven maar ik heb er een afkeer van.Goede zuivere cocaïne smaakt nergens naar, het ruikt naar benzine en laat geen smaken achter. Vies smakende cocaïne =
rommel + mensen proberen met cocaïne altijd iets te chasen wat niet bestaat. Cocaïne is een boost voor wakkere staat. Mensen proberen euforie te jagen en allerlei onzin waar cocaïne niet voor staat.
NeeMaar als je het snuift vergooi je niet je leven? Wat een flauwekul. Snuiven is net zo verslavend en net zo verziekend als spuiten of roken uiteindelijk.
Alle 3 zijn net zo verslavend, alle handelingen zijn verslavend op het zelfde niveau. Wat lul je nou voor onzin man. Of ga je mij vertellen na 8/9 jaar verslaafd geweest te zijn snuivend dat dat minder verslavend was. 😂 Als je kennis mist, hou dan gewoon je mond.Nee
Roken en spuiten is veruit veel verslavender dat kan je elke basehead vragen
Ga lekker injecteren als je gelooft in je fabeltjes dit soort nonsense is giftig en moet je niet verspreiden
Maar als je het snuift vergooi je niet je leven? Wat een flauwekul. Snuiven is net zo verslavend en net zo verziekend als spuiten of roken uiteindelijk.
Ja dat ga ik je vertellenAlle 3 zijn net zo verslavend, alle handelingen zijn verslavend op het zelfde niveau. Wat lul je nou voor onzin man. Of ga je mij vertellen na 8/9 jaar verslaafd geweest te zijn snuivend dat dat minder verslavend was. 😂 Als je kennis mist, hou dan gewoon je mond.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."