Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dirkjan zei: Ik zal je eerlijk zeggen dat de tolerantie bij clonazolam en clonazepam veel sneller opbouwden dan waar ik op gerekend had. En dat is ook het gevaar bij deze sterkere benzo’s. Het begon bij mij ook na de stims meestal om te kunnen slapen maar het werkte heel snel niet meer. Klik om te vergroten... Dat is wel kloten ja, ik zal er rekening mee houden vanaf nu"
"Dopemonster zei: Hier sluit ik me verder wel bij aan, je kunt benzo's beter links laten liggen als je ze niet echt nodig hebt. Zo doe je ook de mensen die het medicijn legit nodig hebben een gunst door het niet te misbruiken. Paar biertjes om te 'buzzen' is een beter idee👍🏻 Mocht je dan toch zo eigenwijs zijn zou ik alsnog niet meer bijnemen. 1.5mg in anderhalf uur is meer dan genoeg het kan bij clonazepam lang duren voordat ze goed werken tot anderhalf - 2 uur dus geef het nog wat tijd Klik om te vergroten... Heb zojuist nog 1x 0,5mg gehad, dus nu 2mg intotaal, maar laat het ook hierbij nu"
"Tijdloos zei: Clonazepam geeft ook geen high , trust me gebruik Clonazepam al jaren dagelijks. Clonazolam gaf veel meer een high. Maar stop met medicijnen te misbruiken. Her wordt alleen maar moeilijker te krijgen voor diegene die het ECHT nodig hebben. Zowel benzodiazepines als opiaten als oxycodon. Ben zelf van oxycodon geswitched naar Fentanyl, daar kreeg / krijg ik nog wel een high van maar weet dat ik hiermee moet oppassen. Ik combineer dit met clonazepam en alcohol. Een slaap van 16+ uur is niet uitzonderlijk voor mij sinds ik Fentanyl 100mcg pleisters neem met 3mg clonazepam per dag. Maar als ik geen pijn had zat ik hier nooit mee te kloten zelf. Als ik het niet neem wordt ik door de pijn te hardt geraakt en heeft mijn leven weinig kwaliteit om door te gaan. Dan liever euthanasia voor mij. Waar krijg je het voor voorgeschreven? En de dokter zou je wel 2mg tabletten voorschrijven als hij of zei dat nodig acht. Ik gok dat je snel afhankelijk wordt en zonder komt te zitten voor je een refill kan krijgen. Mijn advies bouw het z.s.m af Nu bouw je steeds een hogere tolerantie op met het doel om high te worden?! Tja dat werkt niet zo goed hé? Klik om te vergroten... Clonazolam gaf idd veel meer een high, jammer dat ik dat niet meer heb, en ik zou heel graag zelf een recept krijgen maar denk niet dat mijn dokter dat voor me gaat doen. ik krijg het momenteel niet voorgeschreven maar koop het via via, had dit stripje toevallig gratis gekregen."
"Dopemonster zei: Oxycotin is het medicijn wat Amerika in werd geblazen als opgehypte superdrug met minder dan 1% kans op verslaving. Zo is de wereld pas echt met oxycodon in aanraking gekomen in 1998 en uiteindelijk schreef iedereen het voor, voor hoofdpijn, kiespijn, de tandarts schreef het voor. Dit hebben ze zo jaren vol weten te houden en uiteindelijk werden de gevaren steeds meer en meer bekend en steeds meer mensen gingen eraan dood. Maar door de macht van Purdue Pharma duurde het zo'n 15 jaar voordat het medicijn echt als een echte narcotica zoals morfine en heroine werd gezien. Purdue Pharma heeft zo de opoidencrisis in Amerika veroorzaakt en al die doden zijn aan hun te verwijten. Is nu een hele serie over gemaakt op Disney+ genaamd Dopesick is best wel een goede serie en geeft echt een ziek beeld hoe de pharmaceutische industrie in elkaar zit Klik om te vergroten... Klinkt wel interessant, zal binnenkort beginnen kijken"
"Heb zojuist nog 1 laatste gehad (1x 0,5mg). Dus zit nu op intotaal 2mg."
"Beste forumleden, ik heb vorige week zaterdag na een avondje speed een halve clonazolam (zonder tolerantie) genomen om te kunnen slapen. Ik heb 41 minuten geleden een halve gedaan om te kijken wat het effect zou zijn zonder voorafgaand wat anders te hebben gebruikt. Nu is mijn vraag of ik na die ene keer al tolerantie heb opgebouwd, aangezien het vorige week al begon te werken na 30 minuten, en ik nu na 41 minuten nog niks voel. *Het gaat om 0.5mg clonazolam. Dus inname van 0.25mg."
"De Dunne zei: Wacht rustig af. Na speed heb je een lege maag en dan weekt het sneller. Nu heb je vast vandaag veel meer en ook korter van te voren gegeten. 41 minuten pas, Heb geduld! Klik om te vergroten... Ja heb maar een jointje gerookt maar 100% dat hij nu wel werkt. Ben heel sloooom hahaha. En ook redelijk vergeetachtig 😂 Moest gewoon geduld hebben inderdaad. Maar thanks voor je reactie & een fijne avond nog!"
"Tijdloos zei: Weet zeker dat je hier geen recept voor gaat krijgen , aangezien apotheken dit niet hebben. Clonazolam is immers een Research chemical. Ik merk dat je niet veel kennis hebt dit weet bijna iedereen die onderzoek doet voor hij of zij zomaar wat naar binnengooit. . Zou het bij deze strip laten. De benzodiazepines die enigszins een high geven zijn o.a flunitrazepam, diazepam, en dat is het. Maar verwacht daar ook niet veel meer van dan slaperig en minder piekeren. Een benzo recept krijg je niet zomaar (gelukkig) Zoek het in een andere hoek bijvoorbeeld psychedelica of dissociative drugs. Daar wordt je wel high van. Succes! Ps 2mg clonazepam is een kleine dosis , ken mensen die het sporadisch nemen in 4mg om te slapen. Vind de 0.5mg clonazepam erg laag gedoseerd. En dit wordt normaal aan mensen met epilepsie voorgeschreven. Klik om te vergroten... Sorry ik bedoelde dat ik clonazepam graag op recept wou krijgen, maar dat clonazolam idd meer als een high aan voelt zoals je zei. Heb al genoeg andere drugs gedaan, dus heb gelukkig wel ervaring haha. ja 0,5mg is idd laag, maar het was een gratis strip dus moest het toch ff proberen 😂"
"Zanza zei: 2 mg clonazepam is, zeker voor een intolerant persoon, geen lage dosering. Maar volgens mij weet jij dat als geen ander, gezien je ervaring met deze middelen. Equivalente omrekening naar diazepam zal 35-40 mg zijn. Dat zijn forse doseringen. Verder sluit ik me aan bij alles wat je zegt, overigens. Klik om te vergroten... Nja moest wel 2mg nemen voordat ik wat voelde, geen idee of het een lage dosis is dan"
"Dopemonster zei: Van benzo's ga je niet echt een 'high' krijgen, ze maken je juist 'down' Van benzo's word je heel ontspannen en zorgeloos en slaperig maar je gaat niet echt een gevoel krijgen zoals je Van een joint krijgt Dus misschien heb je wel last van delusion of sobriety? Dat je helemaal niet beseft hoe erg je onder invloed bent ervan Clonazepam maakt je alleen heel erg kalm, niet echt slaperig en diclazepam is ook een warme benzo Als je van deze doseringen al niks 'voelt' moet je er gelijk mee kappen man is absurd hoeveel je neemt voor iemand met zo'n lage tolerantie Klik om te vergroten... Ja maar sommige mensen hebben wel een euforie / high met bepaalde benzo’s zoals clonazolam. ik had dus in 3 dagen 40mg dicla gehad (eergister laatste dag 5mg.) ongeveer, en veel wiet, maar twijfelde of ik gister clona zou doen, heb uiteindelijk 2mg etizolam en 1mg clonazolam gehad maar werd zeker wel high. Kan ook komen omdat ik daarna weer een joint heb gerookt hahaha"