#1
Ik heb zelf weinig slaap problemen.
Maar er zijn momenten na zwaar drugs gebruik dat ik de week erna er wel last van heb.
Nu heb ik verschillende middelen dat kunnen helpen om te slapen:
1. Benzo's, Diazepam en Oxazepam.
2. Wietolie of een joint.
3. Phenibut.
4. Alcohol zoals een paar wijntjes.
Alleen wat is het probleem van al deze middelen?
Ik verschuif het probleem.
Zware dingen zoals een benzo zorgen er alleen maar voor dat wanneer ik het niet meer neem daarna helemaal niet meer kan slapen.
Bij THC is het bij mij ook een probleem, ik slaap het lekkerst na een jointje of een paar goede druppels wietolie.
Maar dan stop ik er mee en dan lig ik helemaal wakker de 2 dagen erna.
Wat ik het afgelopen jaar doe is nieuw.
Ik slik in principe helemaal geen Benzo's meer.
Als ik echt slecht slaap dan ga ik in de ochtend een paar bakken sterke koffie drinken.
Ja koffie! Ook in de middag en in de begin van de avond. Zodat ik de hele dag onder invloed ben van cafeïne.
Als de cafeïne is uitgewerkt dan val ik savonds als een blok in slaap.
Nu denken de diehard gebruikers dat een beetje cafeïne niks uithaalt.
Dat kan maar je zou verbaast staan als je merkt dat dit omgekeerde trukje beter werkt dan je volgooien met zwaardere middelen.
In iedergeval ik dacht ik schrijf het hier op en misschien heeft iemand er wat aan.
Goodnight everbody 😉
Maar er zijn momenten na zwaar drugs gebruik dat ik de week erna er wel last van heb.
Nu heb ik verschillende middelen dat kunnen helpen om te slapen:
1. Benzo's, Diazepam en Oxazepam.
2. Wietolie of een joint.
3. Phenibut.
4. Alcohol zoals een paar wijntjes.
Alleen wat is het probleem van al deze middelen?
Ik verschuif het probleem.
Zware dingen zoals een benzo zorgen er alleen maar voor dat wanneer ik het niet meer neem daarna helemaal niet meer kan slapen.
Bij THC is het bij mij ook een probleem, ik slaap het lekkerst na een jointje of een paar goede druppels wietolie.
Maar dan stop ik er mee en dan lig ik helemaal wakker de 2 dagen erna.
Wat ik het afgelopen jaar doe is nieuw.
Ik slik in principe helemaal geen Benzo's meer.
Als ik echt slecht slaap dan ga ik in de ochtend een paar bakken sterke koffie drinken.
Ja koffie! Ook in de middag en in de begin van de avond. Zodat ik de hele dag onder invloed ben van cafeïne.
Als de cafeïne is uitgewerkt dan val ik savonds als een blok in slaap.
Nu denken de diehard gebruikers dat een beetje cafeïne niks uithaalt.
Dat kan maar je zou verbaast staan als je merkt dat dit omgekeerde trukje beter werkt dan je volgooien met zwaardere middelen.
In iedergeval ik dacht ik schrijf het hier op en misschien heeft iemand er wat aan.
Goodnight everbody 😉