Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste slaapmiddel

Beste slaapmiddel

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zelf weinig slaap problemen.
Maar er zijn momenten na zwaar drugs gebruik dat ik de week erna er wel last van heb.

Nu heb ik verschillende middelen dat kunnen helpen om te slapen:

1. Benzo's, Diazepam en Oxazepam.
2. Wietolie of een joint.
3. Phenibut.
4. Alcohol zoals een paar wijntjes.

Alleen wat is het probleem van al deze middelen?
Ik verschuif het probleem.
Zware dingen zoals een benzo zorgen er alleen maar voor dat wanneer ik het niet meer neem daarna helemaal niet meer kan slapen.
Bij THC is het bij mij ook een probleem, ik slaap het lekkerst na een jointje of een paar goede druppels wietolie.
Maar dan stop ik er mee en dan lig ik helemaal wakker de 2 dagen erna.

Wat ik het afgelopen jaar doe is nieuw.
Ik slik in principe helemaal geen Benzo's meer.
Als ik echt slecht slaap dan ga ik in de ochtend een paar bakken sterke koffie drinken.
Ja koffie! Ook in de middag en in de begin van de avond. Zodat ik de hele dag onder invloed ben van cafeïne.
Als de cafeïne is uitgewerkt dan val ik savonds als een blok in slaap.

Nu denken de diehard gebruikers dat een beetje cafeïne niks uithaalt.
Dat kan maar je zou verbaast staan als je merkt dat dit omgekeerde trukje beter werkt dan je volgooien met zwaardere middelen.
In iedergeval ik dacht ik schrijf het hier op en misschien heeft iemand er wat aan.

Goodnight everbody 😉
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jumping Jack zei:
Ik heb zelf weinig slaap problemen.
Maar er zijn momenten na zwaar drugs gebruik dat ik de week erna er wel last van heb.

Nu heb ik verschillende middelen dat kunnen helpen om te slapen:

1. Benzo's, Diazepam en Oxazepam.
2. Wietolie of een joint.
3. Phenibut.
4. Alcohol zoals een paar wijntjes.

Alleen wat is het probleem van al deze middelen?
Ik verschuif het probleem.
Zware dingen zoals een benzo zorgen er alleen maar voor dat wanneer ik het niet meer neem daarna helemaal niet meer kan slapen.
Bij THC is het bij mij ook een probleem, ik slaap het lekkerst na een jointje of een paar goede druppels wietolie.
Maar dan stop ik er mee en dan lig ik helemaal wakker de 2 dagen erna.

Wat ik het afgelopen jaar doe is nieuw.
Ik slik in principe helemaal geen Benzo's meer.
Als ik echt slecht slaap dan ga ik in de ochtend een paar bakken sterke koffie drinken.
Ja koffie! Ook in de middag en in de begin van de avond. Zodat ik de hele dag onder invloed ben van cafeïne.
Als de cafeïne is uitgewerkt dan val ik savonds als een blok in slaap.

Nu denken de diehard gebruikers dat een beetje cafeïne niks uithaalt.
Dat kan maar je zou verbaast staan als je merkt dat dit omgekeerde trukje beter werkt dan je volgooien met zwaardere middelen.
In iedergeval ik dacht ik schrijf het hier op en misschien heeft iemand er wat aan.

Goodnight everbody 😉
Klik om te vergroten...
Oh, daar kan ik echt helemaal in meegaan, hoor!

Ik ben een stevige amfetamine- en benzogebruiker. Maar mijn twee kopjes koffie in de ochtend zijn mijn ultieme craving meteen na het wakker worden en de moodlifter van de dag!
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hardcore_frk zei:
Ik ben een stevige amfetamine- en benzogebruiker
Klik om te vergroten...
Geen slaap problemen als je geen benzo's hebt?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jumping Jack zei:
Geen slaap problemen als je geen benzo's hebt?
Klik om te vergroten...
Jawel, daarom heb ik altijd benzo’s. Maar ik vind het niet zo lastig om van de benzo’s af te kicken. Je slaapt drie nachten beroerd en dan ga je alweer de stijgende lijn in.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hardcore_frk zei:
daarom heb ik altijd benzo’s
Klik om te vergroten...
Toevallig staat je topic hieronder en heb ik het net gelezen. 15 jaar ja dat is wat anders waar ik het over had hierboven is meer voor iemand die zelf niet echt benzo's gebruikt.

Blijkbaar ben je tevreden met je gebruik en dan is het prima, ieder zijn ding.
Ik gebruik elke maand een week lang ghb.
En me dokter kan er niet bij dat ik het bewust doe en dit fijn vind.
Ik vind 15 jaar echt heel erg lang.
Als je tevreden bent met hoe je leeft en gebruikt dan moet je dat zelf weten.

Tot tegenstelling wat jij zegt dat die benzo's blijven werken vind ik af en toe de werking van ghb steeds meer tegenvallen.
Het heeft heel lang geduurd, jaren voor dat het gevoel niet meer is zoals het was.
Nu ik er eigenlijk over na denk ga ik richting de 2 maanden geen ghb en het ziet er naar uit dat ik voorlopig ook niks ga halen.
Misschien na 3 maanden ff kijken hoe de feeling is.

Keta en Dmt is nu wat leuk vind.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jumping Jack zei:
Toevallig staat je topic hieronder en heb ik het net gelezen. 15 jaar ja dat is wat anders waar ik het over had hierboven is meer voor iemand die zelf niet echt benzo's gebruikt.

Blijkbaar ben je tevreden met je gebruik en dan is het prima, ieder zijn ding.
Ik gebruik elke maand een week lang ghb.
En me dokter kan er niet bij dat ik het bewust doe en dit fijn vind.
Ik vind 15 jaar echt heel erg lang.
Als je tevreden bent met hoe je leeft en gebruikt dan moet je dat zelf weten.

Tot tegenstelling wat jij zegt dat die benzo's blijven werken vind ik af en toe de werking van ghb steeds meer tegenvallen.
Het heeft heel lang geduurd, jaren voor dat het gevoel niet meer is zoals het was.
Nu ik er eigenlijk over na denk ga ik richting de 2 maanden geen ghb en het ziet er naar uit dat ik voorlopig ook niks ga halen.
Misschien na 3 maanden ff kijken hoe de feeling is.

Keta en Dmt is nu wat leuk vind.
Klik om te vergroten...
Zo is het. Ieder zijn ding en ik voel mij hier goed bij.

De één rookt een pak shag per dag en ik slik iedere dag een benzo en neem een paar lijntjes amfetamine. Who cares.
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Halve clonazolam. Is wel een research chemical maar slapen als een roosje ga je zeker hahaha
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#8
Norflurazepam, maar beter: rust in je hoofd, slaapthee en valeriaan :)
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mike tyson uppercut!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."