Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja, ik space em elke avond op colgate :P"
"en zorg ervoor dat je een veiligheidsbril draagt"
"lol"
"Inhale zei: Ik vind die salvia tripschaal maar vaag. Als je het mij vraagt is het gewoon onzin, ik ervaar een salvia trip heel anders. Klik om te vergroten... hoe dan?"
"TrippyShit zei: Ik neem aan dat dit dan de naam is: Trichocereus Peruvianus. Dus hoogstwaarschijnlijk is ie te vinden onder die naam. Anders kan je em altijd nog gebruiken om je billekes mee af te vegen. Klik om te vergroten... dat doet toch pijn?"
"Hey allemaal, ik heb een paar vraagjes Ik wil binnenkort Salvia gebruiken, maar ik heb op dit moment alleen een puurpijpje Nu wil ik graag advies: welke waterpijp/bong is het best voor salvia?(er zijn er ech veel op www.azarius.nl) en nog een vraag: kan je salvia verdampen met een vaporizer?? Nou, khoop dat ik goed advies/antwoord krijg"
"Wow, die ziet er cool uit! Lekt ie niet? En is het moeilijk schoon te maken? Lijkt me wel een chille om salvia mee te smoken Wiet verdamp ik liever (beter voor je longen).."
"hij is wel een beetje te duur voor mij ik ben van plan om er een te kopen rond de 10/15 euro"
"zijn het knalerwtjes?"
"ja hij heet Bello"