Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tell me more"
"met zijn allen voor altijd vaag, nooit meer drugs te kopen"
"politie is best oke! op decibel een vriend van me met zijn knoeper kop met de politie op de foto geweldig je had die koppe van die lui moeten zien hahaha"
"ik gaat er mischien ook wel heen"
"goed bezig"
"heb ze alle 3 thuis op dvd al een aantal keer gezien. verder nog: christiane f go blow"
"spacekonijn zei: The Acid House MOET iedereen die van drugs films houd echt zien geniaaal Klik om te vergroten... hehe die is wazig met die gast die rondjes gaat draaien op zon draai geval en dan met bliksem en alles"
"het gaat hier toch om vodka alcohol?"
"als ik zal gaan spuiten dan maar heroine en geen wodka"
"als ik op heb drink ik alleen maar water. en voor de rest helemaal los natuurlijk"