Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb geprobeerd af te kicken maar de verslaving is nu erger als ooit. 1 keer ook een close call gehad waarbij ik 5,5 uur rondliep en functioneerde en dergelijke maar geen gesprekken kon voeren en de meeste random dingen uitkraamde (ik weet van die 5,5 uur niks meer). Het eerste wat ik me weer herinner is dat ik buiten stond en niet wist met wie/wat/waar of waarom ik buiten stond. (vragen over de weken daarna mogen gerust gesteld worden)"
"Krike2222 zei: ik heb een kleine periode heel veel last van slaapverlamming gehad maar uiteindelijk overheen gegroeid denk ik? (als dat kan?) nu al minimaal 6 maanden geen last ervan gehad. Klik om te vergroten... Even op terugkomen afgelopen zaterdag was het weer zo ver!"
"FredKroket zei: Had je onregelmatig geslapen die week/dagen ervoor? Of veel stress gehad? Klik om te vergroten... Ja 3mmc weer gebruikt 3 nachten geskipt kapot dom is te verwachten dan."
""
"ik heb een kleine periode heel veel last van slaapverlamming gehad maar uiteindelijk overheen gegroeid denk ik? (als dat kan?) nu al minimaal 6 maanden geen last ervan gehad."
"een aantal maanden terug een aardig uit de hand gelopen weekje 3mmc (snuiven), stond op dinsdag ochtend om 8:00 en ik sliep op zaterdag ochtend rond een uurtje of 5:00/6:00. nee niet best inderdaad ook zeker niet aan te raden."