Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deranged zei: Klinkt echt leuk man, ik ga het een keer proberen. Klik om te vergroten... Om nog even terug te komen op de vraag waarmee je deze topic begonnen bent. Het klopt dat het effect van een base (coke roken op een glas of in een pijpje) maar een paar minuten duurt. Je krijgt een flash die even heel intens is en al heel snel wil je nog een base. Op deze manier rook je rustig een paar gram op. Deze manier van coke gebruiken is heel erg verslavend en als je het eenmaal doet, dan is snuiven niet meer zo interresant. Ik rook meestal een pijpje en wissel dat af met roken op folie. Tussendoor rook ik dan nog een plofje, omdat dat de flash weer heftiger maakt. Als je nog lekker kan genieten van een lijntje, hou het daar dan maar bij want het echte genieten is snel afgelopen. Ik rook al jaren, en het laatste jaar zeer regelmatig, omdat het genieten er niet meer echt bij is, en ik ook niks fatsoenlijks kan krijgen, probeer ik er nu mee te stoppen, geloof me dat is zwaar als je een base roker bent. Ik hoop dat je hiermee antwoord hebt op je vraag."
"Melissa, dit herken ik heel goed. Ik heb een tijdlang regelmatig gebruikt. Omdat ik geen goed spul meer kan krijgen, gebruik ik nog maar heel weinig. Ik voel me ook heel erg futloos en vaak erg emotioneel. Ik merk ook wanneer ik weer heb gebruikt dat ik na een week het gevoel weer terug krijg. Ik gebruik ook extra vitamine, veel fruit en groenten, dit maakt wel dat je je weer sneller beter voelt. Volgens mij heeft het voornamelijk te maken met het slaaptekort. Veel succes met het stoppen. Als het je lukt, raak je dit gevoel ook weer kwijt. Op een dag heb je weer de energie om van alles te doen en nog mooier ook weer het geld."
"melissa zei: jehhhhhhhhh ik begin me steeds beter te voelen....... voedingssuplementen werken echt heeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrlllllijkkkkkkkk gewoon beetje happy he mja ik ben ook blij...... Klik om te vergroten... Geweldig Melissa, ben blij voor je dat je het punt hebt bereikt dat je je beter voelt. Nu leuke dingen gaan doen met de energie hé! Het is weer tijd om te leven. Vind het echt heel goed van je. Ik vind het nog steeds heel moeilijk, en merk dat ik toch nog steeds op zoek ga naar die ene, maar het feit dat het niet lukt, is al een teken dat ik door moet gaan. Ik plan tegenwoordig allemaal dingen in het weekend, waardoor ik al niet eens meer de tijd heb voor het andere.. Dit helpt mij erg goed. Voor de rest probeer ik zoveel mogelijk te sporten, zodat mijn lichaam zo snel mogelijk weer gezond wordt."
"topmanockie zei: ik heb wel eens gehoord van mensen dat ze een beetje coke op hun tong leggen en dat daardoor hun tong verdoofd aanvoelt ,nou zegge ze da dat een prettig gevoel is maaaar ga je er oowk van spacen of kan je beter gwoon een lijn neme ? iemand ervaring hiermee ? of is het gewoon gelul ?? Klik om te vergroten... Ik weet natuurlijk niet wat anderen ervaren. Maar een beetje coke op de tongleggen kan wel een wat verdoofd gevoel geven, maar ik kan niet zeggen, dat ik dat als bijzonder ervaar. Ik rook coke uit een pijpje, en dan krijg je ook een beetje verdoofd gevoel in de mond. En over het spacen van coke, heb ik nog nooit van gehoord. Maar iedereen ervaart de dingen anders."
"Ik heb altijd € 40,= betaald voor een gram. En dan was het ook altijd een gram en goed spul. Bij meer grammen daalde de prijs natuurlijk. Nu kan ik niks goeds meer vinden. Altijd te weinig, teveel rotzooi erin en belachelijke prijzen. Ook wel fijn, want ik haal steeds minder, zoveel geld voor elke keer weer die kater, hoeft van mij niet."