Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hebbenze? zei: Uitslag van de 130mg 6apb pellets van MODKNIP vendor MODKNIP is binnen: 6apb met 5apb. Zoals verwacht. Sterkte weten ze niet uiteraard. Jammer dat ik het poeder dat ik al heb niet ook gelijk kon laten testen want daar heb ik 200mg in 2 capsules al van gemaakt en dan weet ik sws dat t 200mg is. Klik om te vergroten... *Modknip*"
"En waarom zou je dan niet gewoon ghb nemen?"
"Ruiten_Blokken zei: Tja vakantie Klik om te vergroten... Wat deden jullie die 4 weken dan zo al? Stimfappen is leuk voor even, max een paar dagen misschien. Maar meerdere weken is wel heel erg lang. Series, films, muziek, goede gesprekken, wandelen? Ben gewoon benieuwd. Hoe voelde je in het midden van het experiment, merkte je al gekke klachten of voel nog wel mee? Hoe gestoord het ook is het triggert bij mij wel wat. Vroeger zag ik in een appartement tegenover mij wel een groep die op vrijdagavond begon en pas eindigde zondagmiddag. Er lag wel eens iemand met te veel g buiten. Had vooral te doen met zijn onderbuurman. Te meer daar het zeker 2 keer per maand was en je dan dus heel het weekend niet kunt slapen door die gasten boven je. Tot slot, hoe zijn de klachten nu, als die er nog zijn?"
"Vorig weekend zaterdagmiddag 100mg 3-fa geslikt en 2 uur langer nog eens 100mg. Moest zeggen dat ik er wel een klein beetje opgejaagd van werd, met de nadruk op een klein beetje. Ter referentie: coke gebruik ik niet meer want daar word ik veel te onrustig van. Kan dus stellen dat ik er wat gevoelig voor ben. Het effect vond ik trouwens prettig! En samen met een g'tje zelfs heerlijk."
"Ruiten_Blokken zei: Vriend en ik samen een 4 week lange binge gedaan. Ik heb 3mmc 5g, 2mmc 2-5g, 3cmc 500mg, 3fpm 500mg, 3cec 600mg, 5mapb 90mg, 4mpd 700mg, 3mma 750mg geconsumeerd in die tijd. We sliepen wel bijna elke dag, elke dag gegeten en veel water gedronken. Vriend moest vandaag naar het ziekenhuis nadat hij bloed heeft laten testen omdat hij zich zorgen om zijn nieren maakte en gelukkig dat hij gegaan is. Ik deel maar een symptoom die hij ook had maar ik ben maandag huisarts bellen en toch maar ff zelfde testen laten doen. Klik om te vergroten... En geen van beiden dacht tijdens deze 4 weken waar zijn we mee bezig? Hoe gaat het nu?"
"Hebbenze? zei: I know, dit waren echter goed hardgedrukte pellets. Maar t effect was saai en euforieloos ten opzichte van de destijds roze bitcoins Klik om te vergroten... Ik heb nog steeds die bitcoins liggen. Denk dat ik er nog 20 heb. Met afstand mn favoriet."
"225mg om te beginnen en 150 als redose na 2 uurtjes werkt hier perfect (man)."
"Je moest eens weten waar je lichaam allemaal van kan herstellen. Maar in dit tempo sloop je je lichaam (en hersenen). Helemaal kappen is het advies en dan ben ik er vrij zeker van dat je op termijn weer helemaal de oude bent."
"Ik denk dat niets in de buurt komt van echt goede 3mmc. Is en blijft mn favoriete go to drug. 2mmc is op hogere doseringen wel aardig, je kan er zeker een geile avond mee beleven en zoals hierboven al opgemerkt, het voelt niet giftig (wat niet wilt zeggen dat dat het niet is natuurlijk, ik zeg alleen hoe het voelt). Een ander goed alternatief is 3FA, maar daar blijft je hartslag wel lange tijd hoog van. 4FMA staat nog op mn to do lijstje."
"PsyTekz zei: 2-mmc op hogere dosis vind ik toch ook wel wat geilheid brengen. In de juiste setting maakt het zeker wat los. 2-mmc is gewoon wat killer doordat het wat minder euforie geeft. Klik om te vergroten... Ik twijfel over de startdosis bij 2mmc. Een keer eerder 150 gedaan maar dat vond ik een tegenvaller. Ben 3mmc gewend, daar start ik altijd met 225mg. Wat zou dan een goede startdosis zijn bij 2? Heb pellets liggen van 200, 200 en 250mg."