#1
Mollyx zei:Is het dan nog wel leuk/ de moeite waard om te doen omdat mijn serotine niveau dan zo laag is?
Erg veel voelen zal je niet denk ik, je serotonine is dan nog lang niet aangevuld. Ik zou het gewoon laten als ik jou was, en de 8 weken ertussen aanhouden. Dan hou je het nog leuk.
