Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc/mdma kort na elkaar gebruiken

Xtc/mdma kort na elkaar gebruiken

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mollyx zei:
Is het dan nog wel leuk/ de moeite waard om te doen omdat mijn serotine niveau dan zo laag is?
Klik om te vergroten...

Erg veel voelen zal je niet denk ik, je serotonine is dan nog lang niet aangevuld. Ik zou het gewoon laten als ik jou was, en de 8 weken ertussen aanhouden. Dan hou je het nog leuk.
K
Koen11Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen ik heb een vraag die hier ook mooi op aansluit.
Ik heb 9 november voor de 2de keer XTC gebruikt. (2 nitendo's) Dit was uiteraard een super ervaring net als de eerste keer. Nu kan ik plotseling aan een kaart komen voor Qlimax. Nu is mijn vraag hoe is het effect als ik 2 weken later (op qlimax dus) weer Xtc gebruik? Want als dit niet heel bijzonder zou zijn dan kan ik misschien beter wachten (Het is namelijk ook een duur feestje).

Bedankt!
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Pandan, ik neem aan dat je dat zelf nooit geprobeerd hebt?
Het is namelijk echt niet zo dat je er niet veel van zult voelen! Hier heb ik vorig jaar en het jaar daarvoor XTC flink misbruikt (helaas). Soms liet ik er een paar weken tussen (goede periodes), en als ik stom bezig was deed ik het 2 keer per week. En in de meeste gevallen (zeker het eerste jaar) voelde ik er nog heel veel van.
Maar het had wel een negatief effect op mijn geestelijke gezondheid, dus ik zou het niet aanraden.

Nu gebruik ik het nog om de 2 maanden ongeveer en het effect is meestal soortgelijk als in de periode dat ik er maar weinig tijd tussenliet.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
NiandraLades zei:
@Pandan, ik neem aan dat je dat zelf nooit geprobeerd hebt?
Klik om te vergroten...

Nee dat klopt, ik had me van te voren goed ingelezen over het gebruik van MDMA, en ik concludeerde hieruit dat er niet voor niets pauzes tussen gebruik gelaten moest worden. Je zal inderdaad wel wat voelen, maar gezien het feit dat ik mensen niet graag het advies geef om er zo'n korte tijd ertussen laten, omdat ik dat niet verantwoord vind, geef ik ze meestal een negatief advies hierover. Maar inderdaad, je zal wel wat voelen. Of je dan verstandig bezig bent, dat vraag ik me dan af. Daarom raad ik het alsnog af. Hou die 2 a 3 maanden ertussen, dan houd je het nog leuk voor je zelf.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ok, duidelijk :wink:
C
ChuckieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een keer een uitzondering is nog te overzien. Je zal het best nog wel voelen aangezien jullie het beiden nog niet zo veel gedaan hebben, zo te lezen.

Het gevaar is meer dat je er steeds makkelijker in word, je denkt nu oh 1 keertje kan wel.
De volgende keer staan er weer een tweetal feestjes vlak na elkaar in de rij en denk je, nou de vorige keer ging het ook goed, dus waarom nu niet? enzovoorts.

Als dit bij jullie niet het geval is en/of gaat zijn, kan dit met uitzondering niet zo heel veel kwaad. let natuurlijk wel goed op je zelf en houd je aan aanbevolen dosissen, vooral zo vlak na elkaar.

:wave:
M
MollyxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor alle reacties!
ik heb het toch gedaan op beide feestjes en heb het op allebei heel erg naar m'n zin gehad. Ik ga nu wel even wachten met de volgende keer :)
:wave:
M
MollyxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zit met een klein luxeprobleempje, er zijn 2 hele leuke feesten in het vooruitzicht waar ik op allebei xtc of mdma zou willen gebruiken. Alleen zit er maar 5 dagen tussen. Is het dan nog wel leuk/ de moeite waard om te doen omdat mijn serotine niveau dan zo laag is?
Ik heb geen hoge tolerantie en de laatste keer was ongeveer een maand geleden.
Iemand tips? Thanks :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."