Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zou het effect zijn naar 2 weken pauze?

Hoe zou het effect zijn naar 2 weken pauze?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
Koen11Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik heb 2 weken geleden voor de 2de keer xtc gebruikt op een feest. Het was natuurlijk net als de eerste keer (3 maanden geleden) een succes! Nu kan ik aankomende week naar Qlimax. Nu zit er 2 weken tussen. Hoe zou hij nu aanslaan? Zou het veel minder zijn dan normaal? Want ik twijfel of ik zou gaan of dat ik even wacht. (aangezien het ook nog is veel geld kost alweer)

Bedankt!
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het effect zal in ieder geval anders zijn. Gezien het feit dat je 3 maanden tussen je gebruik laat normaliter snap je natuurlijk dat je lichaam eventjes nodig heeft om je serotonine weer aan te vullen. Ik zou gewoon de 3 maandjes aanhouden, 2 weken na het laatste gebruik heeft de pil namelijk een ander effect, niet het gewenste effect in ieder geval.
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aangezien het je 3e keer is, zal je er waarschijnlijk nog erg goed op gaan, denk alleen dat de crash erger gaat zijn als afgelopen keren. al valt deze ook nog wel mee hoor
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Regelmatig gedaan en bij mij was het effect vaak nog net zo goed. Alleen toen ik al veel langer gebruikte werden de effecten minder geweldig als in het begin (maar nog steeds zeer aangenaam).
Een keertje niet zo'n lange pauze kan naar mijn idee geen kwaad, maar maak er geen gewoonte van. Het effect kan nog wel goed zijn maar het is niet goed voor het herstel van je hersenen.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
NiandraLades zei:
maar het is niet goed voor het herstel van je hersenen.
Klik om te vergroten...

Niet doen dus.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dat vorig jaar wel eens gedaan. Was toen m'n derde en vierde keer pillen. Vond het effect wel ongeveer hetzelfde, verschil is gewoon dat je heel erg weet wat je moet verwachten. Als je er 3 maanden tussen laat zakt dat wat weg en vind ik zelf dat je elke keer wel weer een beetje verrast bent. Is ook veel leuker.
Naja, ik wilde het toen zelf ook uitproberen hoe het zou zijn. Niet echt voor herhaling vatbaar, was gewoon minder boeiend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."