#1
Hallo mensen,
Ik ga vanavond voor de 2de keer Xtc gebruiken.
De vorige keer had ik een halve (android ingenomen) maar sloeg totaal niet aan. Er gebeurde niks.
Daarna (dik 2 uur gewacht) wilde ik nog een halve afbijten maar toen had ik net iets meer dan 3 kwart afgebeten (foutje!) en ging behoorlijk hard maar super lekker.
Het liefst zou ik vanavond iets minder hard willen gaan waardoor ik mezelf net wat meer onder controle heb.
Zou ik dan een halve (nitendo) of een 3 kwart in moeten nemen? Aangezien de halve vorige keer niks deed..
Ik hoor graag van jullie!
Ik ga vanavond voor de 2de keer Xtc gebruiken.
De vorige keer had ik een halve (android ingenomen) maar sloeg totaal niet aan. Er gebeurde niks.
Daarna (dik 2 uur gewacht) wilde ik nog een halve afbijten maar toen had ik net iets meer dan 3 kwart afgebeten (foutje!) en ging behoorlijk hard maar super lekker.
Het liefst zou ik vanavond iets minder hard willen gaan waardoor ik mezelf net wat meer onder controle heb.
Zou ik dan een halve (nitendo) of een 3 kwart in moeten nemen? Aangezien de halve vorige keer niks deed..
Ik hoor graag van jullie!