Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke hoeveelheid innemen? Half of 3 kwart?

Welke hoeveelheid innemen? Half of 3 kwart?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
Koen11Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen,

Ik ga vanavond voor de 2de keer Xtc gebruiken.
De vorige keer had ik een halve (android ingenomen) maar sloeg totaal niet aan. Er gebeurde niks.
Daarna (dik 2 uur gewacht) wilde ik nog een halve afbijten maar toen had ik net iets meer dan 3 kwart afgebeten (foutje!) en ging behoorlijk hard maar super lekker.
Het liefst zou ik vanavond iets minder hard willen gaan waardoor ik mezelf net wat meer onder controle heb.
Zou ik dan een halve (nitendo) of een 3 kwart in moeten nemen? Aangezien de halve vorige keer niks deed..

Ik hoor graag van jullie!
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neem een halfje en wacht een uurtje. Voel je niks gooi er een halfje bij. Niet te lang wachten, anders kan hij raar inslaan.
K
Koen11Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Pandan zei:
Neem een halfje en wacht een uurtje. Voel je niks gooi er een halfje bij. Niet te lang wachten, anders kan hij raar inslaan.
Klik om te vergroten...

Oke dankje ik ga het vanavond uitproberen. Hij sloeg trouwens bij mij de vorige keer na 3 kwartier in. Top!
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koen11 zei:
Het liefst zou ik vanavond iets minder hard willen gaan waardoor ik mezelf net wat meer onder controle heb.
Klik om te vergroten...

Dat onder controle hebben lukt mij trouwens niet echt, maakt niet uit welke dosage :tongueout:

Veel plezier vanavond!
K
Koen11Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Pandan zei:
Koen11 zei:
Het liefst zou ik vanavond iets minder hard willen gaan waardoor ik mezelf net wat meer onder controle heb.
Klik om te vergroten...

Dat onder controle hebben lukt mij trouwens niet echt, maakt niet uit welke dosage :tongueout:

Veel plezier vanavond!
Klik om te vergroten...

Haha! Bedank! Gaat zeker helemaal goed komen!
_
_SG_Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ja zo doe ik het zo ie zo altijd of ik hem wel of niet voel haha eerst een halfje en dan na 1 uur nog een halfje dat gaat altijd lekker en daarna om de anderhalf uur ongeveer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."