Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen ervaring met truffels maar paddo's altijd fijn om even buiten te zijn juist. Al kan binnen zitten met de juiste muziek ook leuk zijn als de tv maar uit staat. Bad gaan is meestal wel een levenservaring ja."
"Als vrouwen zo zouden denken over mannen als dat mannen over vrouwen denken, zou niemand meer een relatie aan gaan met een ander. En als mannen 30x op een dag konden neuken met een ander zouden sommigen het gratis doen."
"Even snel de pipe loaden met precies 15mg in een auto en na 5 minuten weer de oude zijn.. Bijzonder hoor en lekker uitvoerig beschreven ook. Ik was best benieuwd naar dit topic omdat ik ook aan wat Dimitri kan raken, maar dit trekt me niet over de streep ofzo."
"Dus een aanrader? Vraag ter zijde: Gaat DMT goed in een vaporizer?"
"Thanks atropa, ik ga het wel gewoon uitproberen, immers als je met een vlammetje van een aansteker werkt kom je ook al snel boven de 49 graden en mijn vaporizer valt af te stellen op 60 graden. (Ben geen enorme fan van verbrandingsproducten over mijn longen.) Overigens geeft erowid aan dat een normale/gebruikelijke dosis tussen 20 en 40mg ligt. Goeie begin dosis 30? Ook @ topicstarter, had het nog wel wat harder gemogen van jou dan die 15mg?"
"^ @ bovenstaande mbt 4fa+pillen/mdma, wat Miklot zegt vorige maand geprobeerd. Zeer sterke afrader. Ik merkte niks meer van mn pillen. Heb uiteindelijk over de hele avond 2 defqons en driekwart witte speaker opgepeuzeld (bij elkaar toch zo'n 450mg) en er niks van gemerkt, alleen wazig maar geen lekker gevoel. Steeds maar hopende dat er nog wel iets van de pillen zou aanslaan. (Ook nog een half uur eerder weggegaan van het terrein omdat ik het niet meer trok.) En ja ik had daarvoor al 2 maanden niet gesnoept. Een vriendin van mij had precies hetzelfde. Misschien werkt het voor iedereen anders, maar deze combi doe ik nooit meer."
"21.00+22.30+00.00 zou ik doen als je ze om de 1,5 uur dropt. Doe het zelf meer op gevoel."
"Maartje zei: Het is een 54mg concerta capsule, Er staat 'alza 54' opgedrukt. Concerta bevat dezelfde werkende stof als ritalin en wordt alleen op voorschrift gegeven bij ad(h)d. Dit medicijn wordt vaak misbruikt als stimulerend middel (speedy effect) hoop dat je r wat aan hebt Klik om te vergroten... Dacht hetzelfde idd.. Maar opsnuiven heeft toch minder effect dan een gewone ritalin in mijn beleving. Zou het misbruik daarom ook eerder inschatten op een studeersessie ofzo met een halve pil voor extra concentratie. Is volgens mij ook time-released, hoewel dat natuurlijk niet meer op gaat als de pil stuk is."
"DiegekkeMitchel! zei: krijg je door ritalin dan echt betere concentratie? want met pep heb ik meestal juist een concentratie van niks Klik om te vergroten... Kan urenlang geconcentreerd werken op die rommel. Bijvoorbeeld een boek lezen en de stof opnemen, dat hou ik veel langer vol met ritalin. Pep staat natuurlijk ook niet bekend als studeerdrug, coke daarentegen.. Beetje sos bij je tentamens heb ik wel eens iemand zien doen."
"Rustig muziekje opzetten, fruit eten of dextrose nemen. Zou geen caffeine erbij nemen, kan je een nog opgejaagder gevoel geven."