Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbad trip preventie

bad trip preventie

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe vermijd je een bad trip? En als er dan toch 1 op gang komt hoe beheers je hem?
(Dit geldt wel voor wiet trips)
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je recent een bad trip gehad?

Wat je kunt doen, is proberen aan niets te denken. En niet te vechten tegen de flow van de trip.
Maar omdat je brein in de war is, is dat lastig. Wat ook helpt om sneller uit je trip te komen is het eten van snel opneembare voedingsstoffen zoals suiker. Caffeine kan ook helpen om wat nuchterder te worden.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja , ik had gisteren nog 1
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#4
theholyganja zei:
Ja , ik had gisteren nog 1
Klik om te vergroten...
wat gebeurde er toen met je?
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hé ben je spiritueel aangelegd?

Wel ik nam 4 trekken. Na 3 minuten was ik nog normaal. Ik dacht "ben ik al zo verslaafd?"
en opeens BOEM!

Ken je dat gevoel dat je in je bed ligt en plots valt? Wel dat had ik het stopte niet. Ik keek naar de grond maar zag dat ik niet aan het vallen was. Wat voor nog meer duizeligheid zorgde door mijn evenwichtsorgaan. Ik had het gevoel dat mijn ziel de universele diepte aanging. Maar ik kon het grote geheim nog niet aan leek het wel. Het was teveel voor zo een klein mensje met een kleine geest. Mijn geest kon het niet aan. Ik moest braken.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#6
theholyganja zei:
Hé ben je spiritueel aangelegd?

Wel ik nam 4 trekken. Na 3 minuten was ik nog normaal. Ik dacht "ben ik al zo verslaafd?"
en opeens BOEM!

Ken je dat gevoel dat je in je bed ligt en plots valt? Wel dat had ik het stopte niet. Ik keek naar de grond maar zag dat ik niet aan het vallen was. Wat voor nog meer duizeligheid zorgde door mijn evenwichtsorgaan. Ik had het gevoel dat mijn ziel de universele diepte aanging. Maar ik kon het grote geheim nog niet aan leek het wel. Het was teveel voor zo een klein mensje met een kleine geest. Mijn geest kon het niet aan. Ik moest braken.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat ik spiritueler aangelegd ben dan mijn medemens, maar houd me er de laatste tijd wel veel mee bezig.

Ja dat is wel een bad trip zoals je dat beschrijft. Maar was het een bed-trip (lag je in bed? :P ) of liep je gewoon rond? want liggen onder invloed van wiet kan het effect vergroten, is mijn ervaring. Beste is om tijdens het badgaan toch wat te bewegen.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Serieus ik stond recht en oppeens had ik het gevoel dat ik maar bleef vallen, naar het oneindige toe.
d
dingo's kidneysLid
01-01-2024, 00:00
#8
theholyganja zei:
Serieus ik stond recht en oppeens had ik het gevoel dat ik maar bleef vallen, naar het oneindige toe.
Klik om te vergroten...

haha dat ineens inslaan had ik ook in het begin wel eens :grin: , een beetje overweldigend.
Je hersens verbruiken veel suiker als je stoned bent en van een lage bloedsuiker wordt je draaierig en naar, eet dus ff wat, drink ff wat en je gaat al veel lekkerder!

verder vooral niet vechten tegen je gevoelens, lekker laten gaan, het aller aller aller ergste wat er maar kan gebeuren is dat je ter plekke in slaap valt, als je een rustig plekje uitzoekt is dat vrij aangenaam voor een doemscenario.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmmm dus gewoon iets met suiker eten en drinken dan? :grin:
K
KoekwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rustig muziekje opzetten, fruit eten of dextrose nemen. Zou geen caffeine erbij nemen, kan je een nog opgejaagder gevoel geven.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok bedankt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."