Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst time DMT

First time DMT

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk om te horen dat je eerste aanraking met DMT als positief ervaren word.
Mooi inzicht ook dat je gekregen hebt :wink:

Kijk alvast uit naar het volgende DMT-reportje van je!

grts
X
XimerNamahsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dose: 15 mg N'N'-Dimethyltriptamine

De eerste keer DMT. Ik heb wel eens vaker paddo’s en andere drugs gedaan maar nog nooit zwaar gehallucineerd. Van DMT had ik gehoord dat je gewoon wordt gelanceerd naar een andere realiteit en dit maakte me nieuwsgierig. Toch nog een beetje wantrouwend wou ik eerst even een lichte dosis proberen.. Ik zat in de auto met D. We stonden in een afgelegen parkje. Ik loadde de pipe, zette hem aan me bek en D deed voorzichtig een vuurtje er bij om het rustig te vaporizen. Het gevoel was zooo intens, alsof je zojuist 100 pure J’s heb gesmoked zonder er traag van te worden. De auto was heel schokkerig aan het trillen en ik vond dat niet echt relaxed.. Ik stapte er snel uit en zag dat een bosje voor mij een “ademende” energie over zich heen had. Ik ging er naar toe en probeerde de energie aan te raken. Ik voelde het zeker.. Ik keek naar het gras, bomen en andere bosjes en die hadden dezelfde ademende energie over zich heen. ik keek naar de stenen en die waren gewoon rustig. Ik keek naar m’n auto en die was nog steeds schokkerig aan het vibreren, evenals m’n mobiel. Ik kwam tot de conclusie dat alles wat leeft ademt, en alles wat synthetisch in een fabriek geproduceerd is schokkerig vibreert tijdens een trip. Na 5 minuten was ik weer helemaal de oude, wel veel energieker.. alsof ik een powernap had genomen. Zeker voor herhaling vatbaar!
K
KoekwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Even snel de pipe loaden met precies 15mg in een auto en na 5 minuten weer de oude zijn.. Bijzonder hoor en lekker uitvoerig beschreven ook. Ik was best benieuwd naar dit topic omdat ik ook aan wat Dimitri kan raken, maar dit trekt me niet over de streep ofzo.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
De eerste keer is het bijna altijd wat minder, de volgende ervaringen zullen beslist wat heftiger zijn heb ik zo de indruk.
K
KoekwausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus een aanrader? Vraag ter zijde: Gaat DMT goed in een vaporizer?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen flauw idee, nou ff terug on topic :wink:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij een temperatuur van 49 graden ontstaat er psychoactieve rook. Roken in een glaspijp is dé methode voor een lancering naar hyperspace. Vanaf 60 milligram wordt het interessant. Bij 50 milligram kun je al doorbreken, maar pas bij 100 milligram wordt de maximale snelheid en bedwelming ontsloten. De effecten van DMT zijn dan overweldigend, je vergeet na enkele seconden al dat je DMT hebt gerookt en de trip, in een overigens geheel astrale en niet lichamelijke dimensie, valt niet te sturen. En dat is fijn, omdat je geen moment het gevoel hebt de controle te verliezen.

viewtopic.php?f=21&t=14583&p=445038#p445038
K
KoekwausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thanks atropa, ik ga het wel gewoon uitproberen, immers als je met een vlammetje van een aansteker werkt kom je ook al snel boven de 49 graden en mijn vaporizer valt af te stellen op 60 graden. (Ben geen enorme fan van verbrandingsproducten over mijn longen.) Overigens geeft erowid aan dat een normale/gebruikelijke dosis tussen 20 en 40mg ligt. Goeie begin dosis 30? Ook @ topicstarter, had het nog wel wat harder gemogen van jou dan die 15mg?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kunt de dosis inderdaad langzaam opschroeven om vertrouwd te raken met het effect om de '''durf''' op te bouwen om volledig naar de andere kant te gaan. Maar een niet volledige DMT trip waarbij je niet volledig oplost is een totaal andere ervaring dan een volledige doorbraak. Hoe harder je doorbreekt, hoe kleiner de kans op onaangename ervaringen. Als je nog iets van deze wereld ziet of voelt dan hou je het besef dat je tript, terwijl een volledige doorbraak dat besef doet verdwijnen en je de werkelijk fantastische trip 'nuchter' doormaakt.
G
GuyfoxmaskLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zelf heb ook het gevoel erna alsof mijn hersenen en lichaam gezuiverd zijn ofzo. Zoals je zei een powernap.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."