Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"witte weduwe"
"'swim' kan hier vervangen worden door 'persoonlijke ervaring' ^ wat de prijs betreft is het dik in orde, bij speed ga je echt niet onderhandelen wat de prijs betreft voor 1 gram...."
""
"1MDMA 2XTC 3KRISTALLEN (bruine bittere)"
"ja bruine bittere kristallen = MDMA"
"Ik kan je aanraden om bij een huisdokter te gaan om je met hem te raadplegen hierover, hij of zij zal je een zo professioneel mogelijke raad geven en indien je dit zelf wenst, helpen. Persoonlijk denk ik dat benzo's zwaar onderschat worden door vele en dat veel mensen niet eens bewust zijn van de gevaren op lange termijn. Heel de dag wiet roken komt me heel bekend voor, zo leefde ik een hele periode lang en kan je zeggen dat dat ook niet de oplossing is, in ieder geval niet voor mij. Ik kan fout zitten, maar heb de indruk dat je dagen niet echt 'gevuld' zijn en je makkelijker grijpt naar het groen uit verveling.... Is er niets waar je die slechte gewoonte mee kan vervangen? Dan denk ik aan werken overdag,sporten,iets nuttigs doen. Succes met alles en hou ons op de hoogte"
"Reggae geel"
"Hey leuk allemaal ik doe juist hetzelfde als jij zoals elk jaar dicht bij een politievijver (toplocatie). Ik ontkiem elk zaadje anders zeg maar op een verschillende manier en volg dit steeds van dichtbij. Ik steek er een paar zeker zo in de grond, de kans is kleiner dat het ontkiemt maar als dit wel gebeurt heb je garantie dat het een 'sterker' plantje zal worden met stevigere stengel oa. Overigens is deze link zeker nuttig voor jou! http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/ ... -ontkiemen staat veel nuttige info hoe waarom waar ....."
"Hallo, de Duivis, om te beginnen: welkom op dit forum. Ik zie dat je bezorgd bent en terecht namelijk. Ten eerste raad ik het combineren van drugs ten strengste af. Hier zijn een paar feiten voor je; -combinatie van verschillende middelen verhoogt de kans op onvoorspelbare effecten & brengt dikwijls ook meer risico's met zich mee. -speed is een stimulant. De combinatie met het stimulerend effect van XTC kan je hart zwaar overbelasten. -het bewustzijnsveranderende effect van de XTC wordt verminderd en je kan er overdreven 'opgefokt' van worden. -je loopt meer kans op lichamelijke uitputting, en op oververhitting en/of uitdroging. -de kater achteraf kan heel zwaar zijn en dagen aanslepen. -je loopt meer kans op hersenbeschadiging, want de afbraak van de XTC in je lever wordt afgeremd Bron: http://www.drughulp.be/xtc-combi Als je vandaag speed zou snuiven, raad ik het je sowieso af om de dag nadien aan de pillen te gaan (eigen ervaring). Je gaat toch ook niet hardlopen als je moe/hongerig bent? Belangrijk is het om je lichaam de kans te geven om zich zelf te recupereren. Nog een nuttige link: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=20318 Have fun & keep it safe"
"De vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines is verloren gegaan en geen van de inzittenden heeft dit overleefd. Daar bestaat geen twijfel over. Dat heeft de betrokken luchtvaartmaatschappij meegedeeld in een verklaring, meldt SkyNews. De verklaring werd kort voor een persconferentie van de Maleisische premier Rajib Razak verspreid. Ook de eerste minister zei dat vlucht MH370 ten onder is gegaan in de Indische Oceaan. De Maleisische autoriteiten hebben de familieleden van inzittenden gezegd dat er geen overlevenden zijn. (Later meer) Bron; http://www.hln.be/hln/nl/30080/Verdwene ... nden.dhtml"