Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer wiet kweken guerilla volle grond in bos

Eerste keer wiet kweken guerilla volle grond in bos

1 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste DF leden :stoned: ,

ik ben van plan om mijn eerste keer wiet te kweken (voor eigen gebruik).
Dit ga ik buiten doen omdat ik nog steeds inwoon bij mijn ouders,
ik ga voor 4 verschillende plantages op andere plaatsen.


De soorten die ik heb zijn:
-Jack herer auto fem van Zambeza 3 zaadjes
-Ak auto fem van Royal Queen Seeds 3 zaadjes
-Royal haze auto fem van Royal Queen Seeds 3 zaadjes
-Blueberry auto fem van Dutch Headshop 3 zaadjes
-'Cheese' fem van ??? (gift seeds) 3 zaadjes

Wat ik ook nog heb is:

-Guerrilla tabs (40 tabs)
-Guerrilla juice (1000 ml)


Ik ga beginnen met ontkiemen op 1 mei (afhankelijk van de weersomstandigheden) in een schaaltje met vochtige doekjes.

Eens de zaadjes ontkiemt zijn ga ik ze meteen met de stengel naar beneden in de volle grond planten op mijn geheime plekken (waar genoeg licht, water, voedingstoffen zijn en heel veel brandnetels staan). Ik wil en kan ze niet voorgroeien vanwege het moeilijke transport (ik kan enkel op de locaties geraken per fiets of te voet) ik ga ook al het onkruid en zoveel mogelijk planten rond om de locatie verwijderen zodat de wiet alle nodige voeding kan opnemen en ten slotte nog iets van gaas rond te locatie van de plant.

Het drogen kan ik wel thuis doen dus is geen probleem.



Ik vroeg me enkel af of dit wel mag en of goed is om na ontkiemen meteen in de volle grond te zetten?

En ook wanneer begin ik best met de guerilla tabs en hoeveel want vind het niet terug (de juice weet ik wel)

En tips zijn altijd welkom!!! Cheers :stoned:
K
KockarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey leuk allemaal ik doe juist hetzelfde als jij zoals elk jaar dicht bij een politievijver (toplocatie).

Ik ontkiem elk zaadje anders zeg maar op een verschillende manier en volg dit steeds van dichtbij.

Ik steek er een paar zeker zo in de grond, de kans is kleiner dat het ontkiemt maar als dit wel gebeurt heb je garantie dat het een 'sterker' plantje zal worden met stevigere stengel oa.


Overigens is deze link zeker nuttig voor jou!

http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/ ... -ontkiemen

staat veel nuttige info hoe waarom waar ..... :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."