#1
Beste DF leden
,
ik ben van plan om mijn eerste keer wiet te kweken (voor eigen gebruik).
Dit ga ik buiten doen omdat ik nog steeds inwoon bij mijn ouders,
ik ga voor 4 verschillende plantages op andere plaatsen.
De soorten die ik heb zijn:
-Jack herer auto fem van Zambeza 3 zaadjes
-Ak auto fem van Royal Queen Seeds 3 zaadjes
-Royal haze auto fem van Royal Queen Seeds 3 zaadjes
-Blueberry auto fem van Dutch Headshop 3 zaadjes
-'Cheese' fem van ??? (gift seeds) 3 zaadjes
Wat ik ook nog heb is:
-Guerrilla tabs (40 tabs)
-Guerrilla juice (1000 ml)
Ik ga beginnen met ontkiemen op 1 mei (afhankelijk van de weersomstandigheden) in een schaaltje met vochtige doekjes.
Eens de zaadjes ontkiemt zijn ga ik ze meteen met de stengel naar beneden in de volle grond planten op mijn geheime plekken (waar genoeg licht, water, voedingstoffen zijn en heel veel brandnetels staan). Ik wil en kan ze niet voorgroeien vanwege het moeilijke transport (ik kan enkel op de locaties geraken per fiets of te voet) ik ga ook al het onkruid en zoveel mogelijk planten rond om de locatie verwijderen zodat de wiet alle nodige voeding kan opnemen en ten slotte nog iets van gaas rond te locatie van de plant.
Het drogen kan ik wel thuis doen dus is geen probleem.
Ik vroeg me enkel af of dit wel mag en of goed is om na ontkiemen meteen in de volle grond te zetten?
En ook wanneer begin ik best met de guerilla tabs en hoeveel want vind het niet terug (de juice weet ik wel)
En tips zijn altijd welkom!!! Cheers
,ik ben van plan om mijn eerste keer wiet te kweken (voor eigen gebruik).
Dit ga ik buiten doen omdat ik nog steeds inwoon bij mijn ouders,
ik ga voor 4 verschillende plantages op andere plaatsen.
De soorten die ik heb zijn:
-Jack herer auto fem van Zambeza 3 zaadjes
-Ak auto fem van Royal Queen Seeds 3 zaadjes
-Royal haze auto fem van Royal Queen Seeds 3 zaadjes
-Blueberry auto fem van Dutch Headshop 3 zaadjes
-'Cheese' fem van ??? (gift seeds) 3 zaadjes
Wat ik ook nog heb is:
-Guerrilla tabs (40 tabs)
-Guerrilla juice (1000 ml)
Ik ga beginnen met ontkiemen op 1 mei (afhankelijk van de weersomstandigheden) in een schaaltje met vochtige doekjes.
Eens de zaadjes ontkiemt zijn ga ik ze meteen met de stengel naar beneden in de volle grond planten op mijn geheime plekken (waar genoeg licht, water, voedingstoffen zijn en heel veel brandnetels staan). Ik wil en kan ze niet voorgroeien vanwege het moeilijke transport (ik kan enkel op de locaties geraken per fiets of te voet) ik ga ook al het onkruid en zoveel mogelijk planten rond om de locatie verwijderen zodat de wiet alle nodige voeding kan opnemen en ten slotte nog iets van gaas rond te locatie van de plant.
Het drogen kan ik wel thuis doen dus is geen probleem.
Ik vroeg me enkel af of dit wel mag en of goed is om na ontkiemen meteen in de volle grond te zetten?
En ook wanneer begin ik best met de guerilla tabs en hoeveel want vind het niet terug (de juice weet ik wel)
En tips zijn altijd welkom!!! Cheers
