#1
Kockar zei:Ik kan je aanraden om bij een huisdokter te gaan om je met hem te raadplegen hierover, hij of zij zal je een zo professioneel mogelijke raad geven en indien je dit zelf wenst, helpen.
Persoonlijk denk ik dat benzo's zwaar onderschat worden door vele en dat veel mensen niet eens bewust zijn van de gevaren op lange termijn.
Heel de dag wiet roken komt me heel bekend voor, zo leefde ik een hele periode lang en kan je zeggen dat dat ook niet de oplossing is, in ieder geval niet voor mij.
Ik kan fout zitten, maar heb de indruk dat je dagen niet echt 'gevuld' zijn en je makkelijker grijpt naar het groen uit verveling.... Is er niets waar je die slechte gewoonte mee kan vervangen? Dan denk ik aan werken overdag,sporten,iets nuttigs doen.
Succes met alles en hou ons op de hoogte![]()
Hallo Kockar,
Wat je zegt klopt,zoals dan:benzo's worden inderdaad door velen onderschat,maar neem al van kleins af aan 1 benzo,en nu natuurlijk bij wijze van spreken,een ganse waslijst
,ik
veel,vooral ja,heb al jaren g1 werk meer.En ben(invalide),vervelen doe ik niet,maar zou cursus willen volgen+zinnen staan op fitness,en wekelijks 2xtrainen,wat ik vroeger altijd uitstelde.Maar sorry,hulp wil ik NIET meer,als je ziet van waar ik kom,heb altijd gezegd,
gaan ze echt niet afpakken/stop zetten.Ik heb jaren,maar jaren in & uit,in instellinggen gezeten,en de laatste met succes voor m'n heroïneverslaving,overal kreeg & moest benzo's nemen.Maar is leuk niet,maar dat je je erin kende.(En heb altijd in DD gezeten,omdat ik meerdere dubbelle diagnoses had).Ikzelf denk,ben er vrij zeker van,mocht ik pijnstiller krijgen,ben ervan overtuigd,dat ik veel minder benzo's/slaapmedicatie/en andere dinges stop zet.Zou veel minder betalen dan m'n benzo's+zou me stukken beter voelen ook.En ik zou het gebruiken en niet misbruiken.En wat dokter betreft,daar stuur ik je pb voor.Zal .Verga iedere v d pijn,maar een privébericht hou je meestal voor jou tog?En ik kan moeilijk,2of300 verschillende dokters,tot ik 1 ja heb,wat onbegonnen werk is.Consult= +-25 en dan dat x300 bv:is dan al 750 gonnar'z=weg,en psychiater's zijn 20€ duurder,vergeleken met huisarts,mvg en bedankt voor m'n post te lezen.Mvg,
Groetjes Ganja-man

en das dik alaise.