Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het elke week wel een keer , afgewisseld met het "schokken" vlak voordat ik in slaap val. En de verlamming blijft kut , vaak lijkt het alsof er iemand de trap opkomt of dat er iemand in de hoek van de kamer staat.. doodeng want het lijkt een eeuwigheid te duren en je kan er niks tegen doen... Als ik maar lang genoeg probeer te bewegen lukt het wel en kom ik er uit maar het blijft gewoon vervelend . Hoop dat het snel beter wordt π"
"TripJess zei: Ja en nee, je moet t leren zonder. Muziek is alles! Daar kun je heel goed je emoties in stoppen of mee uiten, en ook zelfs je rust en ontspanning in vinden. Ik snap dat je het spannend vind, maar ik zou die toch proberen, en anders zeker mee nemen naar de verslavingszorg. Klik om te vergroten... Idd , muziek is alles , dus ik ga het gewoon doen π Chillax zei: Dan denk ik dat je nu heel goed bezig bent en als je gewoon netjes je dex blijft gebruiken het wel goed moet komen. Als je muziek gaat draaien zul je wellicht wat behoefte krijgen. Mijn tip: zorg gewoon dat je geen speed in huis hebt een koop het ook niet. Ga muziek draaien en mocht het echt zo erg worden dat je denkt ik ga het halen of iets dergelijks dan stop je er mee. Klik om te vergroten... Ik heb nergens meer speed liggen en ik heb de nummers van mn dealers verwijderd dus ik denk ook wel dat het goed komt. Heb ook nog niet de intentie gehad om nieuwe te halen dus dat is denk ik ook best een goed teken. Ik ga vandaag of morgen gewoon weer even mixen en dan laat ik het hier weten hoe het gegaan is. Ben echt blij dat ik dit forum gevonden heb , ik krijg alleen maar positieve antwoorden en niks geen negatieve oordelen ... echt fijn Syl zei: 20 dagen nu clean van speed..??. Super knap van je.!!! πͺ Klik om te vergroten... Thnx , vandaag precies 3 week"
"Syl zei: Super knap van je, ben echt trots op je!!! πͺ Hoe voel je je verders nu?? Klik om te vergroten... Eigenlijk best wel goed , ik had verwacht dat het veel erger zou zijn.. Maar volgens mij speel ik wel een beetje vals doordat ik dexamfetamine gebruik (voor mn ADD & op doktersrecept) Maar ondanks dat voel ik me goed , trots ππ 15 juli heb ik alleen pas een intake bij verslavingszorg ... da's nog vrij lang wachten,had ik eigenlijk niet verwacht...maar ik blijf positief , deze x lukt het me πͺπͺπ Btw thnx voor je support"
"Yess!! Vanavond voor het eerst mn draaitafels weer eens gebruikt sinds 3,5 week. Het ging super , helemaal geen neiging naar speed gehad . Maar ik kreeg er wel enorm veel energie van .. Zweten als een malle (zolderkamer dus lekker benauwd) Maar wat lucht dat op ! En gewoon helemaal zonder drugs"
"Hier weer een kleine update Of nou ja, er is niet echt iets te updaten alleen ik ben benieuwd of er meer mensen hier zijn die ervaring hebben met afkick klinieken.. Ik Heb de 15e pas de eerste afspraak alleen heb ik geen idee wat me te wachten staat .. Ik ben nu al meer dan een maand clean en nu begint de gedachte te komen of ik ΓΌberhaupt wel naar een kliniek moet gaan... Ik ga het traject wel in maar de gedachte beangstigdme een beetje.."
"Syl zei: Is het begeleiding bij het clean blijven? Ik was zelf 3 mnd clean ong toen ik bij verslavingszorg terecht kon. Ben wel 2 keer geweest voor intake gesprek Maar uiteindelijk besloten er mee te stoppen. Ik heb onwijs veel gehad aan het df. Bij de verslavingszorg wisten ze ook niet zo goed waar ze me nog bij konden helpen. Dit omdat ik het zwaarste werk al gedaan had. Mischien kun je gewoon naar 1e afspraak gaan en daarna oordelen wat je wil. Klik om te vergroten... Ik ga sws naar de eerste afspraak , vooral ivm mijn medicatie .. En dan vanaf daar maar zien van hoe of wat Maar idd dit forum heeft mij tot nu toe ook echt geholpen, een plek waar niemand je beoordeeld of veroordeeld maar waar je alleen maar positieve feedback krijgt !"
"Emma morfine zei: Wat goed dat je het al zolang volhoud.!! Ik heb een vraag, je krijgt 30 mg dexamfetamine. Hoe neem je die dosis ? Drie keer tien mg?? Ik ben deze week namelijk begonnen met dexamfetamine, maar ik kan de juiste dosis niet echt vinden. Groetjes Emma Klik om te vergroten... Ik neem 2 x per dag 6 tabletten van 5 mg (Ik heb dus per dag 60 mg ) Maar ik heb daar bij een ADD gespecialiseerd arts verscheidene test gedaan om tot deze dosis te komen. Maar ik heb binnenkort mijn intake bij de verslavingszorg en dan wil ik dat ze dat ook gaan bekijken want ik heb nu soms de neiging om wat meer dan voorgeschreven te nemen.. Zonder duidelijke reden eigenlijk.."
"*update* 25 mei was de laatste dag dat ik gebruikt heb.. 26 mei heb ik me aangemeld bij een verslavingszorg(Weet niet of de naam mag worden gebruikt) Een paar dagen daarna een telefonisch afspraak gemaakt voor de situatie en alle gegevens. Nu zou ik pas op 15 juli (6 week later) een soort telefonische intake hebben... Om 11 uur zouden ze bellen.... Om half 12 heb ik hun maar gebeld om te vragen wat er verkeerd ging.. Het antwoord wat ik kreeg was :" ja u heeft gelijk , u zou om 11 uur gebeld worden,maar ik zie hier dat degene die de afspraak heeft gemaakt en ook zou bellen met vakantie is.... Nu wordt ik eerdaags (???) Teruggebeld om te kijken hoe nu verder. Een indicatie van hoelang het ging duren konden ze mij niet geven maar voordat ik daadwerkelijk een echte echte afspraak heb kunnen er weken/maanden aan vooraf gaan... Werkt niet echt motiverend zo... Voelt echt een beetje van "red je er maar mee" Nu ben ik de fout nog niet weer ingegaan of in de verleiding gekomen maar ik leefde toch wel een beetje naar die afspraak toe... Meer mensen hier ervaring mee ?"
"Chillax zei: Ik vraag me af waarom je je precies voelt zoals je je voelt. Ik snap dat wanneer je naar iets uitkijkt en het gaat niet door, dat je je teleurgesteld voelt. Maar je bent toch al vet goed bezig? Uiteindelijk ben jij zelf de enige die het moet doen. Zij, wij, je familie en vrienden kunnen je ondersteunen, maar uiteindelijk komt het op jou zelf aan. Je hebt jezelf bewezen dat je daar sterk genoeg voor bent. Dat laat je toch niet verzwakken alleen maar omdat zij geen contact opnemen? Ik denk ook niet dat je hun moet zien als een instelling die jou gaan helpen stoppen. Je bent al gestopt en weer beginnen is gewoon geen optie. Klaar, punt. Maar dat moet je wel een plekje geven en verwerken. Wellicht kunnen ze je ook nog tips geven. Maar of ze nou wel of niet contact opnemen, jij bent ZELF al super bezig! Ga gewoon lekker zo door! Klik om te vergroten... Dat is natuurlijk ook zo , ik vind het alleen een slechte zaak dat je zo ontzettend lang moet wachten . Ik heb wel een paar ietwat moeilijke momentjes gehad.maar het valt me 100% mee en ik ben ben nog niet in de verleiding gekomen om nieuwe te halen maar het voelt wel alsof ze mij niet echt serieus nemen en dat vind ik frustrerend.."
"Het is ooit begonnen op feestjes en in het weekend maar op den duur werdt het steeds meer .. Niet eens om er echt een rush van te krijgen maar meer om rustig in mn hoofd te blijven . Ben paar jaar geleden bij een psycholoog geweest en die heeft ADD geconstateerd Die heeft toen dexamfetamine voorgeschreven (Dat gesprek bij de psycholoog was overigens na aanleiding van een eerdere poging om te stoppen) Maar wil er nu gewoon helemaal van af , en sta er heel positief in πͺ"