#1
ja dat is een compliment.Ik zelf heb paroxetine.Kreeg eerst en nog lorazepam,toen alprazolam.nou ik kon er niet tegen was echt zombie.Had veel meegemaakt man kanker,dochter 23 jaar oud kreeg een hersenbloeding,hersens opgemaakt en een clip op een gesprongen bloedvat.Wonder vond de neuroloog dat ze nog leefde.Ben in een zwart gat gevallen,kreeg paroxetine.Duurde 4 maanden bij mij voor het werkteIs dat een compliment voor mij