Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Leden, Ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Gebruik al heel wat jaren speed alleen heb ik nu zon 100gram speed gekocht bij een andere dealer. Het doet t prima alleen is deze echt heel smerig. Ik vind speed nooit echt lekker maar dit is echt super goor.. Nu had ik het idee om wat pure Vanille Poeder er doorheen te mengen.. Of iemand een ander idee? Bommetjes houd ik niet zo van dus liever niet. Mvg Remco"
"Thanks, ik ga dat wassen inderdaad eens proberen!"
"Ik ga het inderdaad ook ff laten testen, ik heb t gevoel dat ik ook echt slechte kwaliteit heb. Normaal heb ik van 71% maar die was nu niet beschikbaar. Laten testen is toch helemaal anoniem toch? Zal me ff hier in verdiepen. Heb trouwens ook al geprobeerd met 5gram mengen met 0.5mg pure vanille poeder. Vanille geur is compleet weg maar de smaak/geur is iets minder geworden. Zodra ik t opsnuif heb ik ook niet direct het gevoel dat ik "strak" sta. Met die andere dus wel, ben heel benieuwd en houd jullie op de hoogte!"
"Het is bij mij dat ik me er overheen kan zetten.. Nu weer dan neem ik een lijn en dan 1minuut later moet ik direct kotsen.. Komt geen kots uit maar echt veel slijm. Zou een bommetje dit oplossen denken jullie? Mvg"
"Vannacht een oude 4fmp capsule leeg gegooid en vol gedrukt met speed en ingenomen. Daar voor nog weer geprobeerd een lijn maar inderdaad weer allemaal gal en spugen (niet complete maag inhoud ofzo ). Wel direct kokhalzen terwijl ik t bij andere speed nooit heb. Ik heb de capsule rond half 12 genomen en nooit meer wat van gevoeld.. Ik heb me vol gezopen en ben later naar huis gegaan en top geslapen. Ik ga deze troep weggooien en zal eens nieuwe kopen en hopelijk is t dan afgelopen alleen wou ik er alles aan doe natuurlijk omdat ik toch modknip - Geen prijzen of bedragen noemen betaald heb. Ik zat er ook aan te denken om nog 100gram bij te kopen van een vertrouwde en dat met 50gram van deze troep te mengen omdat ik t gewoon zonde vind. Dan gooi ik teminste niet alles weg. Laten testen kan hier niet in de buurt en moet ik 3 kwartier rijden en heb ik toch niks aan want ik koop niet weer bij deze dealer. Is t mengen een goed idee of niet aan te raden? Alvast bedankt voor jullie mooie reacties."
"Net gewassen met Aceton (te koop bij Gamma) Ik begon met 5.6gram nat en toen gedroogd. Toen gewassen en nu nog 1.6gram over!! Wtf??"
"acht.zes zei: Dat klinkt als de helft cafeine Klik om te vergroten... Lijkt wel zo inderdaad.. T is nu wel heel droog en kan t opsnuiven zonder te kotsen. Maar gister avond genomen rond 20uur toen weinig van gevoeld en steeds bijgenomen en rond 2uur snachts werd ik pas echt "strak".. Ik ben er wel klaar mee en koop nieuwe bij een die ik wel ken. Mvg"
"acht.zes zei: Lol. Dus je hebt zo maar even 100 gram meuk gekocht en nou ga je weer zo maar even 100 gram kopen terwijl wat tijd en moeite investeren om even een kwaliteitscheck te doen er te veel aan is? Echt, sommige mensen... Klik om te vergroten... Heb alweer nieuwe. Nu goede weer! Even voor de duidelijkheid, wat heb ik aan een check als t toch niet zn werking doet bij mij?"
"Hallo guys, Waar kan ik deze aceton kopen? Ik kan alleen aceton vinden die niet 99% puur is"