#1
Ik zit sinds kort met wat vragen en zou hier wat antwoorden op willen van iemand die er verstand van heeft.
Ik gebruik alleen weekends, mijn weekend begint zaterdag middag en kom ik thuis. Ik eet wat en ga mn pep drogen. Ik zorg dat ik altijd genoeg in de vriezer heb voor het weekend begint, ik koop altijd bij dezelfde dealer en meestal ca. 20gram dus ff een voorraadje.
Als ik het aan het drogen ben ga ik tussendoor ff douchen en rustig koffie drinken met een lijn. Vaak word ik dan heel hyper en neem ik nog wat bij en ga ik veel roken. Dan rond 18.00uur gaat mn vriendin wat eten en eet ik vrijwel niks (kan het ook wel missen).
Dan na haar eten neem ik nog meer en roken we samen nog wat.
Dan rond 9uur gaan we altijd weg, visite,verjaardag of feestje oid. We zijn altijd weg zaterdags en zondag iedergeval (Maandag vrij).
Dan drink ik altijd veel bier en komen we laat thuis en eet ik wat en een glas water, tandenpoetsen en naar bed.
Dan de zondag ga ik douchen en maak ik het huis schoon. Daarna neem ik mn eerste lijn en kort erna meestal meer. Dan gaan we smiddags meestal weg en komen we pas snachts thuis.
Lang verhaal kort, per weekend maak ik ongeveer 1.5gram (nat gewogen) speed op.
Verdeeld over de zaterdag en zondag.
Hoe slecht of schadelijk is dit nu voor mij en ben ik nu echt slecht bezig?
Ik kan wel sinds kort merken dat ik niet meer weekends weg kan zonder eerst te snuiven.
Dit was een lang verhaal maar heb lang getwijfeld om dit online te vragen maar toch maar eens proberen.
Mvg
Ik gebruik alleen weekends, mijn weekend begint zaterdag middag en kom ik thuis. Ik eet wat en ga mn pep drogen. Ik zorg dat ik altijd genoeg in de vriezer heb voor het weekend begint, ik koop altijd bij dezelfde dealer en meestal ca. 20gram dus ff een voorraadje.
Als ik het aan het drogen ben ga ik tussendoor ff douchen en rustig koffie drinken met een lijn. Vaak word ik dan heel hyper en neem ik nog wat bij en ga ik veel roken. Dan rond 18.00uur gaat mn vriendin wat eten en eet ik vrijwel niks (kan het ook wel missen).
Dan na haar eten neem ik nog meer en roken we samen nog wat.
Dan rond 9uur gaan we altijd weg, visite,verjaardag of feestje oid. We zijn altijd weg zaterdags en zondag iedergeval (Maandag vrij).
Dan drink ik altijd veel bier en komen we laat thuis en eet ik wat en een glas water, tandenpoetsen en naar bed.
Dan de zondag ga ik douchen en maak ik het huis schoon. Daarna neem ik mn eerste lijn en kort erna meestal meer. Dan gaan we smiddags meestal weg en komen we pas snachts thuis.
Lang verhaal kort, per weekend maak ik ongeveer 1.5gram (nat gewogen) speed op.
Verdeeld over de zaterdag en zondag.
Hoe slecht of schadelijk is dit nu voor mij en ben ik nu echt slecht bezig?
Ik kan wel sinds kort merken dat ik niet meer weekends weg kan zonder eerst te snuiven.
Dit was een lang verhaal maar heb lang getwijfeld om dit online te vragen maar toch maar eens proberen.
Mvg