Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVieze speed "geur/smaak".

Vieze speed "geur/smaak".

19 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KlabengsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks, ik ga dat wassen inderdaad eens proberen!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou testen ook eens proberen. Zowel voor het wassen als daarna. En met een ons kan je ook best 200mg missen, toch?
K
KlabengsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga het inderdaad ook ff laten testen, ik heb t gevoel dat ik ook echt slechte kwaliteit heb.
Normaal heb ik van 71% maar die was nu niet beschikbaar.
Laten testen is toch helemaal anoniem toch? Zal me ff hier in verdiepen.
Heb trouwens ook al geprobeerd met 5gram mengen met 0.5mg pure vanille poeder.
Vanille geur is compleet weg maar de smaak/geur is iets minder geworden.
Zodra ik t opsnuif heb ik ook niet direct het gevoel dat ik "strak" sta.
Met die andere dus wel, ben heel benieuwd en houd jullie op de hoogte!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook goeie speed maar stinkt ook super erg. Echt een drama om het te nemen, maar daarna is het toch altijd weer lekker.. want geen gemekker, pep is lekker.
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik krijg het gewoon niet meer voor elkaar om te snuiven. Ik ga echt over mijn nek en als er al iets in mijn neus blijft hangen, komt dat er binnen een paar minuten weer uit doordat ik enorme hoeveelheden snot aanmaak wat er in bellen uit komt.

Mijn oplossing was om lege capsules te kopen online en daar de speed in te doen. Ik slik nu 1 of 2 capsules en heb nergens last meer van. Plus ik vind de langzame come up en langzamere uitwerking eigenlijk wel prima. Je moet wat meer plannen, maar tegelijk heb je niet meteen die dopamine rush meteen na het snuiven, wat het voor mij een heel stuk minder verslavingsgevoelig maakt.

Je geeft aan niet te willen bommen en ik neem aan dat je niet te lang wilt wachten met gebruiken, vandaar dat je er suiker bij wilt mengen. Maar naar de toekomst kan het wel een uitkomst zijn. Het slikken van een daarvoor bedoelde capsule is een stuk prettiger dan vloei door slikken.
K
KlabengsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is bij mij dat ik me er overheen kan zetten.. Nu weer dan neem ik een lijn en dan 1minuut later moet ik direct kotsen.. Komt geen kots uit maar echt veel slijm. Zou een bommetje dit oplossen denken jullie?
Mvg
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klabengs zei:
Het is bij mij dat ik me er overheen kan zetten.. Nu weer dan neem ik een lijn en dan 1minuut later moet ik direct kotsen.. Komt geen kots uit maar echt veel slijm. Zou een bommetje dit oplossen denken jullie?
Mvg
Klik om te vergroten...
Als je moet kotsen om de geur dan waarschijnlijk wel. :P
K
KlabengsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vannacht een oude 4fmp capsule leeg gegooid en vol gedrukt met speed en ingenomen.
Daar voor nog weer geprobeerd een lijn maar inderdaad weer allemaal gal en spugen (niet complete maag inhoud ofzo ).
Wel direct kokhalzen terwijl ik t bij andere speed nooit heb.
Ik heb de capsule rond half 12 genomen en nooit meer wat van gevoeld.. Ik heb me vol gezopen en ben later naar huis gegaan en top geslapen.

Ik ga deze troep weggooien en zal eens nieuwe kopen en hopelijk is t dan afgelopen alleen wou ik er alles aan doe natuurlijk omdat ik toch modknip - Geen prijzen of bedragen noemen betaald heb.

Ik zat er ook aan te denken om nog 100gram bij te kopen van een vertrouwde en dat met 50gram van deze troep te mengen omdat ik t gewoon zonde vind. Dan gooi ik teminste niet alles weg.

Laten testen kan hier niet in de buurt en moet ik 3 kwartier rijden en heb ik toch niks aan want ik koop niet weer bij deze dealer.

Is t mengen een goed idee of niet aan te raden?

Alvast bedankt voor jullie mooie reacties.
K
KlabengsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Net gewassen met Aceton (te koop bij Gamma)
Ik begon met 5.6gram nat en toen gedroogd.
Toen gewassen en nu nog 1.6gram over!! Wtf??
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat klinkt als de helft cafeine
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lol.

Dus je hebt zo maar even 100 gram meuk gekocht en nou ga je weer zo maar even 100 gram kopen terwijl wat tijd en moeite investeren om even een kwaliteitscheck te doen er te veel aan is?

Echt, sommige mensen...
K
KlabengsLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
Dat klinkt als de helft cafeine
Klik om te vergroten...
Lijkt wel zo inderdaad..
T is nu wel heel droog en kan t opsnuiven zonder te kotsen.
Maar gister avond genomen rond 20uur toen weinig van gevoeld en steeds bijgenomen en rond 2uur snachts werd ik pas echt "strak".. Ik ben er wel klaar mee en koop nieuwe bij een die ik wel ken.
Mvg
K
KlabengsLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
Lol.

Dus je hebt zo maar even 100 gram meuk gekocht en nou ga je weer zo maar even 100 gram kopen terwijl wat tijd en moeite investeren om even een kwaliteitscheck te doen er te veel aan is?

Echt, sommige mensen...
Klik om te vergroten...

Heb alweer nieuwe. Nu goede weer!
Even voor de duidelijkheid, wat heb ik aan een check als t toch niet zn werking doet bij mij?
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klabengs zei:
Heb alweer nieuwe. Nu goede weer!
Even voor de duidelijkheid, wat heb ik aan een check als t toch niet zn werking doet bij mij?
Klik om te vergroten...
Das een cirkeltje waar jij in zit :grin:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Je koopt zo maar groot in zonder ook maar benul te hebben van de kwaliteit, en dat vind ik nou niet echt slim.
Maar goed, fijn voor je dat je deze keer betere hebt dan de meuk van de vorige keer
L
Lekker weedjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekker weedje zei:
Heb net nieuwe speed binnen is gewoon prachtig van Breda gister at ik de zelfde stinkt hoe het moet en blijven goan eernegem *modknip*
Klik om te vergroten...
Dealen is niet toegestaan, bannetje.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Altijd je speed wassen met verhitte aceton. Hoe minder je overhoudt na het wassen hoe meer zooi je eruit hebt gespoeld en hoe cleaner je pep wordt. Dat merk je ook terug in het effect. Caffeine zorgt grotendeels voor de jittery feeling, Amfetamine is over het algemeen vrij kalm mits je niet te gek dosseert!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekker weedje zei:
Dealen is niet toegestaan, bannetje.
Klik om te vergroten...
Ga je nagels schoonmaken, viespeuk!
K
KlabengsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo Leden,

Ik ben nieuw hier en heb een vraagje.
Gebruik al heel wat jaren speed alleen heb ik nu zon 100gram speed gekocht bij een andere dealer.
Het doet t prima alleen is deze echt heel smerig.

Ik vind speed nooit echt lekker maar dit is echt super goor.. Nu had ik het idee om wat pure Vanille Poeder er doorheen te mengen..
Of iemand een ander idee?
Bommetjes houd ik niet zo van dus liever niet.

Mvg Remco
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat vanillepoeder in je neus de situatie heel veel beter gaat maken. :tongueout:

Is die speed getest? Wassen met aceton? Verder heeft amfetamine zelf helaas gewoon een vieze smaak. De meest zuivere speed (73%) vond ik ook vaak het smerigst.

Overigens is pure amfetamine vrijwel geurloos, het is de smaak achterin je neus/keel waar je van gaat kokhalzen. Het geeft achterin je neus een beetje de sensatie van een ‘geur’ maar dat is het dus niet. Ruik maar eens aan het zakje, als je zuivere speed hebt dan zul je amper iets van een geur merken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."