Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi forumleden, Graag stel ik een vraag want heb het vermoeden dat ik in de maling wordt genomen door mijn dealer. Afgelopen week heb ik 4x een grammetje coke gehaald bij mijn dealer, eerste 3 x was het echt een overweldigend gevoel want had het echt al meer dan een jaar niet meer gedaan maar nu nog een laatste grammetje gehaald en nu voel ik er bijna niets meer van. Mijn voortanden verdoven niet meer en heb ook niet het high gevoel zoals die andere 3 grammetjes. Ik had in mijn vorige pakje nog een klein brokje zitten welke ik had opgesnoven en voelde gelijk die rush in mijn hoofd en de verdoving van mijn tanden kwam geleidelijk op maar zodra ik een snuif neem, nog groter dan dat brokje uit mijn andere pakje merk ik helemaal niets van de verdoving en de rush is ook veel minder. Dit kan toch geen gewenning zijn omdat ik nu 3 dagen achter elkaar snuif? Ps ga er na vandaag toch weer mee stoppen maar dan weet ik dat ik deze dealer beter niet meer kan vertrouwen. Ja ik weet dat testen het beste is zulke comments schieten we niet mee op. Groeten!"
"Ik zou is een bezoekje aan de huisarts brengen. Dat kan nooit kwaad en wellicht heeft hij/zij nog goede tips waarmee je het stoppen toch iets dragelijker kan maken. Succes!"
"Hoi mensen, Ben zelf een 24 jarige jongeman met redelijk wat ervaring met drugs. (lees: cocaïne, speed, xtc, ghb, 2cb, benzos's, 3mmc, 6apb, wiet, alcohol) Gebruik gemiddeld 1x in de maand een beetje cocaïne bij het uitgaan en heb een aantal dealers. Heb zelf nog nooit mijn coke getest bij een centrum maar dacht altijd wel dat ik wist wat goede coke was. Heb ook wel is een snuif genomen van mensen waarvan ik dacht jij hebt echt troep gekocht maar sinds gister is mijn kijk op coke echt veranderd. Toevallig zei een vriend van me dat hij nu een "pepermuntje" (5 gram coke brok in de vorm van een pepermuntje) kon kopen. Ik dacht naja laten we dat is proberen, kan geen kwaad. Naja zo gezegd zo gedaan, het pepermuntje werd bezorgd en heb het brok toen op een warm bord gelegd en helemaal fijn gemaakt. Dit ging vrij soepel en moet zeggen het ruikte ook goed. Na alles te hebben fijngemaald nemen die vriend van mij en ik allebij een lijntje (+- 40mg) gok ik. Wauw, wat er nu gebeurd is niet te beschrijven... Heb nog nooit zo een rush gevoeld van cocaïne en wist zeker dat dit echt heel goed moest zijn. Nog aan 2 vrienden laten testen en iedereen was helemaal in shock van hoe goed het was. Om 4 uur was ik thuis en wilde ik gaan slapen, heb nog seks met mijn vriendin gehad (heeft ook een beetje gebruikt) terwijl ik normaal niet meer presteer na cocaïne gebruik maar nu geen last van. Laatste sleutelpuntje genomen om half 4 en om 5 uur ben ik heerlijk gaan slapen. Volgende dag niet echt last van een kater oid. Dit is de eerste keer dat ik het Moet testen van mijzelf want ben echt benieuwd hoe puur deze nou daadwerkelijk is. Morgen even langs de breijder in Haarlem om een sample in te leveren. Iemand een idee hoe dat gaat in Haarlem en kost het geld? Mocht ik de uitslag hebben zal ik deze hier natuurlijk wel even plaatsen. Groeten!"
"Heey beste leden, Dank dat jullie de moeite willen doen om even mee te lezen. Ik heb me het afgelopen half jaar veel geïnteresseerd in de werking van crystal meth en over die horrorverhalen. Ieder topic hier ook gelezen. Nu is dan toch de interesse gekomen om het eenmalig in het bijzijn van mijn partner die zelf niet zal gebruiken het re gaan gebruiken. Nu kan ik er alleen nog niet achter komen wat nou exact de verschillen zijn tussen het snuiven en het roken van meth. Voor wat betreft drugs heb ik eigelijk alles wel is een keer gebruikt. Het enige wat ik dagelijk/wekelijk/maandelijks gebruik is wiet en soms een biertje bij gelegenheden. Nu heb ik wel een goede begindosis gevonden, 20 mg jongeman van 24, 70 kilo, 177cm. Nu zit ik eraan te denken om het te gaan roken in plaats van snuiven omdat ik heel slecht tegen snuiven van kristalachtige poeders kan. (3mmc, 4mmc, speed). Zodra ik het tot me neem moet ik gelijk hoesten en vaak ook overgeven. Gek genoeg heb ik dit met cocaïne niet. Ik ben dit van plan om eenmalig te doen en heb echt wel duidelijke grenzen met mij en mijn partner die tevens mijn tripsitter zal zijn. Kan iemand mij uitleg geven over wat nou kwa trip anders 'is tussen meth roken en snuiven. Ik hoor graag van iemand! Groeten!"
"Ja spuiten heb ik op een of andere manier een afkeer tegen. Ik ben aan de ene kant best benieuwd maar denk dat ik gewoon te bang ben voor naalden haha. Ook misschien omdat dat linkt met heroïne en ik dat echt nooit zou willen proberen. Nu weet ik dat spuiten IV natuurlijk de grootste high geeft die mogelijk is. Maar dat is voor mij not done. Nu vraag ik mij af of het verschil tussen roken en snuiven noemenswaardig is? Ook eventueel kwa gezondheidsrisico's."
"Hoi, Ik las je bericht en wilde toch nog even reageren. Ik ken precies waar je mee te maken heb en lees echt mezelf erin. Afgelopen jaar heb ik een gokverslaving ontwikkeld waar ik in behandeling voor ben. Daarvoor heb ik een zware game verslaving en wiet verslaving gehad. Alcohol heeft ook een jaartje aangehouden. Ben nu 4 maanden gestopt met gokken en ga iedere vrijdag naar een gokkers meeting (AGOG) waar je samen met andere gokverslaafden die de intentie hebben om te stoppen je verhaal kwijt kan. Ga hier nu al 4 maanden elke vrijdag heen maar wat mij opvalt is dat deze mensen het veel moeilijker hebben met stoppen dan ikzelf. Ik daarintegen merk dat sinds ik mijzelf niet meer verdoof heel emotioneel wordt. Deze emoties (nare ervaringen uit het verleden en het gevoel te hebben alleen te zijn) kunnen soms zo heftig worden dat ik andere manieren probeer uit te zoeken waar ik mijn uitvlucht in kan vinden. Nu doe ik dat bijvoorbeeld met werken (dit is ook niet goed) en blijf maar doorgaan. Zelf ben ik 24 en laat mij nu intern opnemen bij Yes We Can Clinics (10 weken) en ga daarna naar een safehouse. Het zal een enorme stap worden maar ik weet dat het mij goed doet! Wellicht dat je met je huisarts kan overleggen dat je een GGZ instelling kan vinden die jou met deze problemen kan helpen. Dagbesteding is het belangrijkste en als je dat zelf niet kan dan kunnen zij je hier mee helpen. Zelf vond ik het fijn dat ik niet naar een reguliere verslavingskliniek toe hoef maar echt een kliniek die ook gespecialiseerd is in de achterliggende problematiek. Praat met je huisarts en geef duidelijk aan wat je wilt! Ik hoop dat je snel meer rust vind! Groeten , Een 24 jarige jongeman die zijn leven om wil gooien!"