Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaïne ervaring

Cocaïne ervaring

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
Klaasjan023Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi mensen,

Ben zelf een 24 jarige jongeman met redelijk wat ervaring met drugs. (lees: cocaïne, speed, xtc, ghb, 2cb, benzos's, 3mmc, 6apb, wiet, alcohol)

Gebruik gemiddeld 1x in de maand een beetje cocaïne bij het uitgaan en heb een aantal dealers. Heb zelf nog nooit mijn coke getest bij een centrum maar dacht altijd wel dat ik wist wat goede coke was. Heb ook wel is een snuif genomen van mensen waarvan ik dacht jij hebt echt troep gekocht maar sinds gister is mijn kijk op coke echt veranderd.

Toevallig zei een vriend van me dat hij nu een "pepermuntje" (5 gram coke brok in de vorm van een pepermuntje) kon kopen. Ik dacht naja laten we dat is proberen, kan geen kwaad.

Naja zo gezegd zo gedaan, het pepermuntje werd bezorgd en heb het brok toen op een warm bord gelegd en helemaal fijn gemaakt. Dit ging vrij soepel en moet zeggen het ruikte ook goed.

Na alles te hebben fijngemaald nemen die vriend van mij en ik allebij een lijntje (+- 40mg) gok ik. Wauw, wat er nu gebeurd is niet te beschrijven... Heb nog nooit zo een rush gevoeld van cocaïne en wist zeker dat dit echt heel goed moest zijn.

Nog aan 2 vrienden laten testen en iedereen was helemaal in shock van hoe goed het was.

Om 4 uur was ik thuis en wilde ik gaan slapen, heb nog seks met mijn vriendin gehad (heeft ook een beetje gebruikt) terwijl ik normaal niet meer presteer na cocaïne gebruik maar nu geen last van. Laatste sleutelpuntje genomen om half 4 en om 5 uur ben ik heerlijk gaan slapen.

Volgende dag niet echt last van een kater oid.

Dit is de eerste keer dat ik het Moet testen van mijzelf want ben echt benieuwd hoe puur deze nou daadwerkelijk is.

Morgen even langs de breijder in Haarlem om een sample in te leveren. Iemand een idee hoe dat gaat in Haarlem en kost het geld?

Mocht ik de uitslag hebben zal ik deze hier natuurlijk wel even plaatsen.

Groeten!
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#2
6 weken niet gebruikt nu.. daarvoor ook 6 weken niet..... Vind er geen reet meer aan .. de grootste kater is het lichaam wat steeds meer en langer uitgeput raakt, zeker na een jaar of 8 gebruikt te hebben om de 2 weken soms 1x per maand.......

Het valt in het begin allemaal mee tot het je steeds meer sloopt en je hebt het amper door tot je er nog amper vanaf geraakt en er bijna dagelijks aan zit (want het is zo lekker).

Laat het maar lekker bij 1 of 2 flesje bier per week. coke is de witte duivel,daar kom je over een paar jaar wel achter.
Van sample laten testen bij de breider, tot klant van de breider. True life.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klaasjan023 zei:
Hoi mensen,

Ben zelf een 24 jarige jongeman met redelijk wat ervaring met drugs. (lees: cocaïne, speed, xtc, ghb, 2cb, benzos's, 3mmc, 6apb, wiet, alcohol)

Gebruik gemiddeld 1x in de maand een beetje cocaïne bij het uitgaan en heb een aantal dealers. Heb zelf nog nooit mijn coke getest bij een centrum maar dacht altijd wel dat ik wist wat goede coke was. Heb ook wel is een snuif genomen van mensen waarvan ik dacht jij hebt echt troep gekocht maar sinds gister is mijn kijk op coke echt veranderd.

Toevallig zei een vriend van me dat hij nu een "pepermuntje" (5 gram coke brok in de vorm van een pepermuntje) kon kopen. Ik dacht naja laten we dat is proberen, kan geen kwaad.

Naja zo gezegd zo gedaan, het pepermuntje werd bezorgd en heb het brok toen op een warm bord gelegd en helemaal fijn gemaakt. Dit ging vrij soepel en moet zeggen het ruikte ook goed.

Na alles te hebben fijngemaald nemen die vriend van mij en ik allebij een lijntje (+- 40mg) gok ik. Wauw, wat er nu gebeurd is niet te beschrijven... Heb nog nooit zo een rush gevoeld van cocaïne en wist zeker dat dit echt heel goed moest zijn.

Nog aan 2 vrienden laten testen en iedereen was helemaal in shock van hoe goed het was.

Om 4 uur was ik thuis en wilde ik gaan slapen, heb nog seks met mijn vriendin gehad (heeft ook een beetje gebruikt) terwijl ik normaal niet meer presteer na cocaïne gebruik maar nu geen last van. Laatste sleutelpuntje genomen om half 4 en om 5 uur ben ik heerlijk gaan slapen.

Volgende dag niet echt last van een kater oid.

Dit is de eerste keer dat ik het Moet testen van mijzelf want ben echt benieuwd hoe puur deze nou daadwerkelijk is.

Morgen even langs de breijder in Haarlem om een sample in te leveren. Iemand een idee hoe dat gaat in Haarlem en kost het geld?

Mocht ik de uitslag hebben zal ik deze hier natuurlijk wel even plaatsen.

Groeten!
Klik om te vergroten...
Klinkt als een goede batch. Ik ben benieuwd naar de resultaten. Het klinkt alsof je je gebruik goed in de hand hebt. Zolang dat zo blijft zou ik me niet teveel aantrekken van de standaard anti-coke preek van @WAZA

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."