#1
Weet er iemand of het oke is om een zegeltje of 2 te nemen in de morgen als je net wakker bent geworden?
Of gaat het dan de slechte kant op?
Of gaat het dan de slechte kant op?
Mindset is top vandaag, en ik heb geen verplichtingen vandaag en morgenHangt helemaal van je mindset af en wat je eventuele verplichtingen vandaag en morgen zijn.
Go for itMindset is top vandaag, en ik heb geen verplichtingen vandaag en morgen![]()
Ga er meteen in vliegen 😁Go for it
Ik begin ook altijd 's ochtends met LSD.
Dat hangt helemaal af van set en setting.Ga er meteen in vliegen 😁
En hoe vind je het dan?
Have fun!Klopt wel,
In ieder geval, ik heb er net een genomen. Kijk er naar uit![]()
Klopt wel,Dat hangt helemaal af van set en setting.
Verschilt per keer.
Hij is geschreven! De naam is Het ogenparadijs in de supermark.Doen!
Heb ik zeker gehad! Is wel veel anders overdag dan snachts🤔Have fun!
Ja hè?Heb ik zeker gehad! Is wel veel anders overdag dan snachts🤔
Dat zou ik kunnen, is wel eerste reportje dat ik zou schrijvenJa hè?
LSD trip ik altijd overdag, ik wil geen nacht overslaan.
Ga je ook nog een mooi reportje schrijven?
Doen!Dat zou ik kunnen, is wel eerste reportje dat ik zou schrijven
Haha, oke!Doen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."