Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"spacekonijn zei: Kim zei: ook handig om crack in te roken :P Klik om te vergroten... waarom typ je niet gewoon in word maar wat raak weinig verschil voor jou geloof ik :P Klik om te vergroten... tssssssssssss"
"slipperman zei: Kim zei: ook handig om crack in te roken :P Klik om te vergroten... Crack in een waterpijp :/ In een droge waterpijp kan je het nog wel doen als je niks anders heb maar is een gwoon pijpje niet veel handiger? Klik om te vergroten... gewoon een hash pijpie en nee ik typ zomaar wat raak ik denk er goed over na 2seconden"
"normale pijp zit je te kutten met as enzo en crackpijp is gewoon sneller."
"Omdat ik wel meer vrienden heb hoor die geen drugs gebruiken"
"Crack is wel met ammoniak Base niet @ meilissa: Nee je kan er niet van slapen je wordt er onrustig van"
"iemand ervaring met basen ?"
"geen idee nog."
"Ik zou er met me poten van afblijven Crack daar ga je aan onderdoor en ik kan het weten zit zelf al meer dan een jaar aan die zooi en wil er op elk nuchter moment mee stoppen, maar dat gaat niet zo makkelijk als je denkt"
"je houd het zo lang mogelijk in en dan voel je je heel lekker en als het uit begint te werken dan kom je en een hele erge crash dus neem je nog een trekje dus eigelijk rook je dan best veel om toch dat lekkere gevoelt e houden"
"ook handig om crack in te roken :P"