Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Keesjan zei: Als er intresse is wil ik mijn verhaal wel eens plaatsten van persoon die 10 jaar zwaar verslaafd is geweest aan Oxy.... Mensen het begint altijd met pijn en een arts die het makkelijk voorschijft, maar als je zelf ook nog eens een beetje vindingsrijk bent en ook nog eens veslavings gevoelig bent door het nasaal te gaan gebruiken dan oppassen want dit overkwam mij.... Klik om te vergroten... Ik heb daar wel interesse in, ben benieuwd"
"transformated zei: Ben nu terug in het ziekenhuis om 8u naar huis gegaan en dat heeft me wel deugd gedaan. Toen ik wel op de ps4 ging voelde ik me niet te goed misschien dat het aan de pixels lag. Het was net alsof ik een xtc had genomen die insloeg daarom dat ik nu terug in het ziekenhuis ben ik voelde me lichtjes ontwennig en een beetje last van cravings. Nu is het weer lekker saai naar muziek luisteren en tv kijken. Het is hier zo leeg de weekends zo saai. pffff Klik om te vergroten... Hoe gaat het nu met je?"
"Tijdloos zei: Weekend in het ziekenhuis is nog saaier als doordeweeks. Succes morgen en het ziekenhuis kan erg leuk zijn met nachtzusters.. Lig je op Interne geneeskunde of cardiologie dat zal wel niet maar daar slaap je echt zo kloten dan altijd cupjes Ik hoop dat je een beetje kan slapen Succes en sterkte Beterschap en succes met afbouw/stoppen! Klik om te vergroten... Ongeveer 2weken verder nu, vanaf zn laatste post dus ben ook benieuwd hoe t gaat"
"Linksrechts zei: Vroeger 15gr/dag. Ondertussen al een jaar geen coke meer aangeraakt Klik om te vergroten... 15gram per dag?? Wat snoof je wel niet op dan?"
"Idd wat psytekz zegt, kan er weinig aan toevoegen, sterkte gewenst"
"Wat een heftig verhaal, ik heb er geen antwoord op zo, het enige wat ik wil zeggen is sterkte en hoop dat het goed komt"
"Johnny Snow zei: Alvast niets meer dan bakpoeder of zo, als je iets van Coke weet, dan weet je dat zulke hoeveelheid onmogelijk is, plus de prijs van goede coke... Klik om te vergroten... Daarom reageerde ik er ook op"
"De Dunne zei: Laten we het hopen. Klik om te vergroten... 15gram is t zowiezo niet haha"
"Ik zou ook kijken of je je ergens anders mee bezig kan houden, ik heb het zelf ook gehad 2jaar lang tot ik drugs ontdekte, en sindsdien eigenlijk nooit meer aan het gamen geweest ( ik raad het je niet aan om drugs te gaan gebruiken), sterkte en succes"
"Ik wou altijd ook dierenarts worden, dat gaat hem nu niet meer worden want heb mn school verprutst Maar om nu te werken bij een vogelopvang lijkt me super, ik ga binnenkort de eerste stap zetten als vrijwiligger en dan zie ik wel weer verder, Leuke post"