Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wordt erg geil van 3mmc, veel geiler dan normaal als ik geen 3mmc gebruik en dat is wel fijn. Of dat nu thuis is zonder seks, of met seks maakt dan nog niet uit. 3mmc heeft bij mij onder andere het effect dat het me naast geil ook dominanter maakt dan dat ik normaal ben/uit. Ik kan dan op dit vlak meer mezelf zijn heb ik het idee. Er komen veel makkelijker fantasieen die ik met iemand wil doen in me op. En durf het ook sneller te doen. Soms kan het me ook onderdanig maken, en super gewillig. En dat is ook niet een verkeerd effect. Integendeel, ik vind het erg fijn. Meer mensen die er deze gevoelens ook (meer) door krijgen?"
"Frenk070 zei: Ik ben ook graag onderdanig wanneer ik wappie ben. We doen geen gekke dingen, maar het onderdanige gevoel maakt het extra geil. Klik om te vergroten... Ik ga wel verder in dingen dan als ik nuchter ben. Maar dat vind ik juist wel fijn. Ik weet wel de grens te bewaren wat ik nuchter nog steeds een leuke herinnering zou vinden. En wat niet. Het brengt me juist wel verder"
"Xtc wordt ik idd ook onderdanig van, van 3mmc meestal meer dominant. Beide ben ik losser op en doe meer. Maar dat zorgt juist voor heerlijke herinneringen en ervaringen. Extra kinky maakt het sowieso."
"Heb ook wel soms momenten dat ik hele tijd moet plassen. Beetje pijnlijk in de blaas en door hele plasbuis gevoelig. Losstaand van dat heb ik vaker het rare dat ik spontaan klaarkom. Dat er na 't plassen ineens wat dik sperma komt uit gelopen. Dit is niet altijd maar vooral 1e of 2e keer snuiven en dan vooral als ik gelijk grote dosis neem. Als ik langer snuif dan kan het zo na 10 uur ofzo ineens weer gebeuren."
"Ik merk wel verschil volgens mij. Van kristalpoeder en brokken die ik zelf plet wordt ik eigenlijk altijd super geil. Ik kan flink gefocussed zijn enzo. Maar is m'n hoofd vol met vanalles, en praat ook graag over vanalles. Maar met poeder ben ik gefocussed, best leeg hoofd en amper geil. Niet echt super praterig ook. Maar het kan dat de dosis anders moet doordat het anders is? Ik heb weinig geprobeert, middelmatig, redelijk groot, vaker achter elkaar. Maar lijkt niet veel uit te maken."
"Een verbod zit er wel in als het alleen maar negatief in het nieuws komt zoals nu. Wat ik best een kwalijk zaak vind. Het zou ieders eigen keuze moeten zijn wat hij wel of niet in zijn lichaam stopt en voor welke redenen. Ik mag ook zelf bepalen wat ik in de winkel koop om mijn buik te vullen zodat mijn hongergevoel verdwijnt. Maar voor meer plezier uit mijn leven te halen mag ik ineens niks in mijn neus stoppen? Beetje gekke vergelijking, maar naar mijn inzien gaat hij best op. Niet iedereen gebruikt drugs na een goede research, waardoor er fout gebruik en problemen kunnen ontstaan. Ook verslaving ligt altijd op de loer en iedere gebruiker zal zelf de afweging moeten maken over hoe verslavingsgevoelig iemand zichzelf acht en of het dan slim is om ubberhoupt te gaan gebruiken. Mocht je jezelf niet zo verslavingsgevoelig achten en je neus in poeders willen stoppen, bedenk dan toch hoe je een eventuele verslaving alsnog kunt voorzijn en let op verslavingstekenen zodat je er, mocht het die kant op gaan, vroeg bij kunt zijn zodat je misschien zelf nog kunt stoppen met gebruik zodat een verslaving niet doorzet en je geen verslavingsproblematiek gaat ervaren. Veel gebruikers denken hier denk ik niet actief over na over hoe ze verslaving kunnen voorzijn. Neem bijv GHB, voor ik daarmee begon heb ik bijv de regel voor mezelf ingesteld dat ik dit niet als slaapmiddel zou gaan gebruiken zoals sommige wel deden. Een van mijn 1e keren dat ik het gebruikte op een feestje werd me ook aangepraat "iets te veel" ghb te pakken zodat ik gewoon kon slapen aangezien ik ook xtc en speed op had. Het gevolg zou kunnen zijn dat ik het zou gaan gebruiken als slaapmiddel als ik drugs zou gebruiken. Vervolgens misschien op een doordeweekse dag wanneer ik de volgende dag moet werken en niet kan slapen. Waardoor er eventueel gebruik elke dag, en later elke 2 uur op de loer zou liggen. Dat was voor mij een van de zaken die ik overdacht voor ik gebruik startte, en ik heb al heel wat ghb op in de loop der tijd. 1.5 tot 2 liter (is dat veel) is er echt wel doorheen gegaan in 2 jaar ofzo. Maar een GHB verslaving heeft voor mij nooit op de loer gelegen terwijl de ander binnen een maand na in aanraking te komen met ghb hardstikke verslaafd is. De mensen die het niet kunnen gebruiken en het onverantwoord, ongeinformeerd eraan beginnen verpesten het beeld wat drugs is en doet. Waardoor een verbod het moeilijk maakt voor mensen die het wel kunnen gebruiken. En het niet alleen financieel waarschijnlijk lastiger voor ons zal maken, maar ook nog eens criminelen maakt van gebruikers. Oke, ik heb ook GHB in de ijskast staan en nog een pilletje in de voorraad liggen. Dus opzich ben ik al niet helemaal braaf. Maar als research chemicals ook illegaal zouden zijn, zou je me best een flinke crimineel kunnen noemen. En dat terwijl ik eigenlijk maar een schattig jongetje ben die geen vlieg kwaad doet. (letterlijk, ik vang vliegen en zet ze buiten) Het is toch van de zotte dat mensen die waarschijnlijk nog nooit drugs hebben gezien als grapperhaus en andere politiekmensen voor mij gaan bepalen dat ik dit niet in mijn neus mag stoppen terwijl ik hier zelf overwogen en geinformeerd wel voor kies te doen? Media en tv geeft een te eenzijdig beeld waardoor het alleen maar wordt gevoedt over hoe sleecht drugs zouden zijn en dat er een verbod moet komen. Het beeld zou eens moeten veranderen dat drugs slecht kunnen zijn bijj slecht gebruik, maar bij de juiste informatie juist positief kunnen zijn. In een ander topic op het forum heb ik hier ook meer over geschreven, over de docu verdoofd en over de gevolgde media aandacht. https://drugsforum.nl/threads/nieuwe-documentaire-serie-over-verslaving-verdoofd.68333/post-1435412 Hoe een verbod nu tot stand komt snap ik wel, omdat het beeld over drugs verkeerd is bij de mensen die voor zo'n verbod zorgen. Dat er problemen zijn die moeten worden aangepakt en dat er betere informatievoorziening en anti-verslavings informatie beschikbaar moet komen zodat er minder problemen voordoen vind ik wel. Maar een verbod gaat nergens over. Sommige mensen rijden te hard in hun auto. Hierdoor gebeuren er ongelukken. Met dezelfde redenatie als dat je drugs kunt verbieden kun je zeggen: Verbod op auto's dan maar. Zo erg raar is een verbod op drugs voor mij. Ik vraag me af, weet iemand of er iemand of een groep bezig is om drugs legaal te krijgen en research chemicals legaal te houden?"
"AcidWarrior zei: Mij lijkt een eventueel verbod een goeie zaak. Ik heb zelf geen ervaring met het middel, maar de negatieve berichtgeving errond & het verslavingspotentieel schrikken me in ieder geval genoeg af om me er niet aan te wagen. Klik om te vergroten... Je hebt geen ervaring ermee maar wilt wel een verbod? Net zoals de mensen die het in den haag mogelijk maken dat er een verbod komt denk je dus te kunnen beslissen of een mening te kunnen hebben over iets waar je niet eens ervaring mee hebt. Ik vind dat zo kwalijk, vanuit negatieve berichtgeving, die maar een klein deel van het grote verhaal verteld, een mening laten hangen over iets wat ook een grote impact kan hebben op mensen die NPS of 3mmc juist goed weten te gebruiken. Net als de mensen die verslaafd zijn geweest en dat waarschijnlijk is gekomen omdat ze zelf niet nadachten of gebrek aan zelf inzicht hebben gehad dat ze verslaafd aan het raken waren nu roepen dat het maar verboden moet worden. Terwijl er vele zijn die dit middel goed en weloverwogen en geinformeerd kunnen gebruiken. Nee niet alles is bekent, maar met wat er bekent is maak ik de keuze om 3mmc mijn neus in te snuiven voor de leuke effecten die het mij geeft. Het helpt me bij sociale contacten en bij zaken te verwezelijken die ik anderzijds niet zo goed zou kunnen. Dit maakt me in staat om niet alleen mezelf, maar ook anderen blij te maken. Maar omdat het negatief in het nieuws komt moet dat maar onmogelijk gemaakt worden... juist..."
"Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum en eigenlijk best wel nieuw op het gebied van drugs. Ik heb inmiddels een tijdje geleden wat kleine heisjes genomen van een joint en tja, dat was wel oke. Tot een week geleden een vriend van me aankwam met GBL. Ik had in eerste instantie niet door dat het GBL betrof, aangezien hij het "dat spul van bij x" noemde. X is een andere vriend van hem toen hun GHB gebruikte (ik niet) en hij wilde het eens met me proberen. Samen. Thuis. Veilige omgeving. Hij was nogal dom (en ja ik ook, want wist tenslotte niet echt wat het was, het had water kunnen zijn, of andere zooi for all i know. maar had inmiddels wel genoeg over GHB gelezen omdat hij dat dus vaker gebruikte en ik wilde weten hoe dat werkte en wat risico's voor mijn vriend zijn etc. En ik vertrouw hem, hij is voorzichtig genoeg) Maar hij heeft dus vaak niet door dat het GBL betreft en dat dus 2/3 keer zo sterk is. Lees veelal 2 keer en soms 3. Nu zou ik zo'n 1.5ml of 2ml gehad hebben. Weet het niet 100% zeker meer. Volgens mij was het 2ml, hij zei 1.5ml later. (GHB standaarden) Wat dus eigenlijk als je het verdubbeld 3/4ml is. Had niet het idee dat het echt super zware dosering was toch, voor een 1e keer. Terwijl dat 5 ml wel de dosis zou kunnen zijn out te gaan. Was wel heel relax, en had goed in slaap kunnen vallen als ik moe was. Maar had niet t gevoel echt te willen slapen ofzo. En kon goed wakker blijven. Ik was super knuffelig en zat bijna letterlijk aan hem geplakt op een gegeven moment en heb me zeker in tijden niet zo gelukkig gevoeld. Was ook best wel opgewonden enzo. Beetje slap en lichtelijk duizelig soms wel. Daarnaast had die vriend op een latere dag 2.5 genomen. Hij voelde dit eigenlijk niet en heeft eigenlijk te snel 2.5 bijgenomen. Maar hij gebruikt vaker. Tussen het gebruik zat zo'n half uur tot 3 kwartier. later op de avond, zo'n 6/7 uur later heeft hij nogmaals 2.5 genomen. Wat in totaal dus 7.5ml in GHB standaard is. en 15 in GBL in 6/7 uur. Dat klinkt mij als erg veel. En vooral de 1e 2 innames zou hij in 3 kwartier zo'n 5ml GBL naar binnen hebben gegooit en daarmee 10ml GHB. De reactie die hij gaf was best heftig naar mijn inzien, was slaperig, maar ging niet out. Heb hem wakker gehouden wel. Volgens hem ging achteraf alles goed. Maar eigenlijk was hij best wel raar naar mijn mening. Beetje agressief. En hij ging continu een toilet zoeken wat hij niet kon vinden en draaide continu een cyclus af naar t toilet te willen maar deze niet te vinden. Hoewel die het meer liet overkomen als dat hij hem gevonden had. Wat denken jullie hiervan? Is dat normaal? Is hij inmiddels best wel verslaafd en is hij daarom niet keihard out gegaan van de 5ml GBL in een half uur/3 kwartier? Of zou het, in samenhang met mijn verhaal, ook kunnen zijn dat het GBL gemengd met water is? (snap dat dit sowieso moeilijk te zeggen valt. Maar waar denken jullie zo aan?) Daarbij vroeg ik me af, ik las een beetje op internet rond. *Modknip: Lees de regels even na. Deze informatie vragen is niet toegestaan. (niet dat ik dat van plan ben, maar vind dat best wel raar) Hoewel ik als ik meer lees over GBL liever GHB zou gebruiken in de toekomst als ik het nog eens doe, vraag ik me toch af waarom dat niet echt populair lijkt om het te gebruiken als GBL. Het lijkt me veel makkelijker. *Modknip Is het dan echt zo heel veel schadelijker dan GHB? Of valt dat opzich mee, maar is GHB gewoon bekender? Want kijk, als ik zo nadenk zou ik denken ergens lijkt me GBL misschien wel schadelijker voor je slokdarm etc. Maar GHB kan ook fout gemaakt zijn en giftig zijn. *Modknip Zijn er ook manieren te ontdekken of iemand verslaafd is, zonder dat je bij kunt houden hoeveel iemand gebruikt of hoevaak door het te zien? Zijn er dingen die je na tijden van veel gebruik kenmerkt ofzo? Waarschijnlijk niet denk ik, maar vragen kan geen kwaad. Ik ben wel benieuwd naar deze vragen en de antwoorden erop. Zijn gewoon wat hersenspinsels die me dan toch doen afvragen en hoeveel schadelijker GBL is tegenover GHB."
"Jmths zei: De vraag is of je een langzame of snelle dood wilt. Ik weet niet of je ooit GHB afkick hebt mee gemaakt maar als je met Phenibut gaat stunten zit je al snel een maand in de pijntrein. Phenibut is geen geschikt GHB alternatief, je komt eerlijk gezegd vrij naïef over. Je praat over het structureel functioneel toepassen in verband met werk, dat het pas verslavend is als je het meerdere dagen achter elkaar gebruikt, etc. Geen middel gaat je zo zo hard afstraffen als dat Phenibut zal doen, gezien je huidige afhankelijkheid naar GHB/GBL is dit een ramp die staat te wachten. Phenibut is niet het wondermiddeltje dat je hoopt dat het zal wezen en ik voorzie pijn in je toekomst. Veel plezier zolang het duurt. Klik om te vergroten... Ik heb nooit een afkick van GHB meegemaakt. Ik gebruik dat spul verder niet heel vaak. En dat ben ik met Phinibut ook niet van plan. Ik praat overigens over soms het te gebruiken als alternatief op de momenten dat ik nu GHB gebruik/wil gebruiken. Wat neer zou komen op 2/3 keer in de maand misschien. Wat overigens nog kan dat ik phinibut en GHB/GBL afwissel van elkaar zodat er een kleinere kans is op verslaving nog? Buiten dat die kans me er met 2/3 keer in de maand gebruik sowieso al niet echt lijk te zijn? Phinibut is bijv met werk idd een goed alternatief op verboden drugs lijkt me. Ik ben op geen enkele manier afhankelijk van GHB. Ik zou, als ik dat zou willen, nooit meer GHB hoeven te nemen. En ja, als ik dat zou willen, want ja, ik wil dat wel. Het is leuk spul met leuke effecten dus waarom zou ik het niet meer willen? Maar het is geen verslaving alsin dat ik het elke dag wel zou willen, of elke week."
"Inmiddels Phenibut binnen en maar eens naar binnen gewerkt om het te testen. Was zo benieuwd naar de Effecten. Heb naar trip reports gelezen te hebben een startdusis van 3g geprobeert. En later nog iets bijgepakt dus zal een gram of 3.5 zijn totaal Idd merk ik wel wat euforie, en vooral veel zin in seks.En zin om te praten en vooral ook dat durven. Effect lijkt van GHB idd. Wel het gewenste effect waar ik naar zocht iig. Werkt ook zeer lang, wat echt fijn is. Nooit meer GHB bijpakken ofzo is wel heel fijn. Ook na 1 dosering niet de kans hebben om out te gaan is natuurlijk wel heel fijne gedachte. Toch zijn er wat bijwerkingen waar ik toch gekke gedachte bij heb. -Heb last van wat hoofdpijn, lichtjes. Wel irritant. -Volgens mij heb ik altijd wel een beetje spiertrekkingen, maar nu wel erger dan normaal. Vooral in mijn handen. Als ik mijn telefoon bedien en even niet typ ofzo tik ik toch telkens op mijn scherm. En ook terwijl ik dit tik tik ik regelmatig extra op mijn toetsenbord. Niet zo hard dat ik echt iets intik, maar toch op de toetsen terecht kom. -af en toe hoor ik een plofje in mijn oor. Beetje raar is het wel, niet echt verklaarbaar."