#1
Ik gebruik bijv 5-htp/L-tryptophaan
Je weet dat dit nooit bewezen is? En dat je het NOOIT vlak voor, tijdens of vlak na mdma mag gebruiken? Dat kan heel gevaarlijk zijn. Serotoninesyndroom... En dat wil je niet.
Ik gebruik bijv 5-htp/L-tryptophaan
Ja, vele jaren als je elk jaar bijv 5 keer 2 weken achter elkaar gebruikt bijv. Ja dan geloof ik best dat je niet na de 2e keer of 5e keer na een jaar dus daar iets van merkt. Maar dan zal het op den duur idd wel merkbaar worden ja. Maar in dit geval van 1 keer een dubbele week gebruiken, denk niet dat als je dat zo 1 keer doet of misschien zelfs 1 keer per jaar 2 weken en bijv 2 keer met genoeg tijd er tussen dat je dan echt drastische hersenschade oploopt.Kijk, dat is dus dé fout die mensen maken met mdma. De schade en eventuele negatieve gevolgen merk je niet direct. Daar gaan 10 talle jaren overheen. 10, 20, 30 jaar.
“Het gaat goed zeggen ze, ik heb ergens last van en doe dat vaker”. Tot dat je over enkele decennia een rete slecht korte termijn geheugen krijgt, niet meer kan concentreren, depressieve klachten krijgt, and so on. Hersenschade gaat langzaam aan beetje voor beetje opkomen.
Goed punt om te vermelden idd. En ja ik weet dat het niet helemaal bewezen is. En moet zeggen dat ik het tussen gebruik van de laatste 2 keer xtc geslikt heb om serotoninelevel omhoog te krijgen, maar dat dit niet erg merkbaar was.Je weet dat dit nooit bewezen is? En dat je het NOOIT vlak voor, tijdens of vlak na mdma mag gebruiken? Dat kan heel gevaarlijk zijn. Serotoninesyndroom... En dat wil je niet.
Dit soort situaties (om de paar weken een feest) komen vast vaker voor (zomer komt er ook aan). En je ziet toch wel dat 1 keer een uitzondering maken het vaak makkelijk maakt voor mensen om het vaker te doen. Immers, het volgende feest is dan weer heel belangrijk. Je went er op die manier wel aan om uitzonderingen te maken.Een keertje kan geen kwaad maar niet te vaak doen
Ja, vele jaren als je elk jaar bijv 5 keer 2 weken achter elkaar gebruikt bijv. Ja dan geloof ik best dat je niet na de 2e keer of 5e keer na een jaar dus daar iets van merkt. Maar dan zal het op den duur idd wel merkbaar worden ja. Maar in dit geval van 1 keer een dubbele week gebruiken, denk niet dat als je dat zo 1 keer doet of misschien zelfs 1 keer per jaar 2 weken en bijv 2 keer met genoeg tijd er tussen dat je dan echt drastische hersenschade oploopt.
Goed punt om te vermelden idd. En ja ik weet dat het niet helemaal bewezen is. En moet zeggen dat ik het tussen gebruik van de laatste 2 keer xtc geslikt heb om serotoninelevel omhoog te krijgen, maar dat dit niet erg merkbaar was.
Let er wel op dat L-tryptofaan serotonine aanmaakt en je in samenhang met xtc hierdoor een serotoninevergiftiging kunt krijgen als er teveel serotonine vrijkomt. Dat kan dodelijk zijn.Wat voor mij altijd werkt veel fruit eten (vitaminen en anti-oxidanten) met een multivitamine tablet. Een paar uur voordat ik neem slik ik ook een magnesium capsule met L-tryptofaan (ook fijn tegen de stramme kaken).
Dan heb ik amper een kater.
NB: Ik neem ook niet veel bij.
Beter geen mdma en L-tryptofaan samen!Wat voor mij altijd werkt veel fruit eten (vitaminen en anti-oxidanten) met een multivitamine tablet. Een paar uur voordat ik neem slik ik ook een magnesium capsule met L-tryptofaan (ook fijn tegen de stramme kaken).
Dan heb ik amper een kater.
NB: Ik neem ook niet veel bij.
Ik moet zeggen ik heb wel vaker 2 weekenden achter elkaar genomen en ik sta nog steeds recht.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."